Gjest kokkelise Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Etter et stort selskap har jeg blitt sittende igjen med masse halvspiste kaker. Bløtkaker, ostekake, verdens beste, og flere. Litt synd å måtte kaste det, men jeg er så usikker på hva som egner seg å fryse. Noen som har erfaring med dette? 0 Siter
bb71 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Frys i vei, selv om jeg fikk veldig lyst på kake nå! Du bor vel ikke i nærheten? 0 Siter
Gjest kokkelise Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Frys i vei, selv om jeg fikk veldig lyst på kake nå! Du bor vel ikke i nærheten? Kommer an på hvor nærheten er :-) Men nå er det for sent, frysen er fyllt opp til randen. Tusen takk for tipset! 0 Siter
bb71 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Kommer an på hvor nærheten er :-) Men nå er det for sent, frysen er fyllt opp til randen. Tusen takk for tipset! :-( jaja... Bløtekake blir ikke pen av å ha vært fryst da, men helt spiselig. Kremen blir litt rar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.