Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 at når "Barbie star" skriver innleggene sine, så er mannfolka på dol helt uteblivende (mulig jeg ikke har fått med meg alt?)? Kanskje de er sjokkskada? Eller mulig de synes det er helt utrolig at vi lar oss lure? ;-)) 0 Siter
bb71 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sjikkelig immponert åver vor oppservang du er! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg synes det er utrolig at dere gidder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg synes det er utrolig at dere gidder. Hehe, jeg synes det fresher litt opp her jeg da, men så har jeg ikke latt meg provosere heller :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hehe, jeg synes det fresher litt opp her jeg da, men så har jeg ikke latt meg provosere heller :-) Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mange av hennes innlegg, men registrerer at det er en del "å, så vakker jeg er"-innlegg her, og etter å ha klikket meg inn på et par av dem ser jeg jo at trollet er på ferde igjen, og at halve dol lar seg lure til å gå på. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mange av hennes innlegg, men registrerer at det er en del "å, så vakker jeg er"-innlegg her, og etter å ha klikket meg inn på et par av dem ser jeg jo at trollet er på ferde igjen, og at halve dol lar seg lure til å gå på. Trollet storkoser seg nok :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Sjikkelig immponert åver vor oppservang du er! Det er nok fordi jeg er brunette! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Det er nok fordi jeg er brunette! Haha, nå lodde jeg........... Det er jeg også, og har ikke blitt provosert enda. Tror ikke vi brunetter lar oss så lett rive med.......... 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Vi lar oss vel ikke lure da, men sånne "troll" kan jo muligvis være litt morsomme og krangle med:-) det rette hadde vel vært og ignorere totalt, men, men.... *flire* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Vi lar oss vel ikke lure da, men sånne "troll" kan jo muligvis være litt morsomme og krangle med:-) det rette hadde vel vært og ignorere totalt, men, men.... *flire* Dama (eller mannen?) skaper iallefall litt liv her inne :-) 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Dama (eller mannen?) skaper iallefall litt liv her inne :-) jepp;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hun er foreløpig litt festlig da men det spørs hvor lenge vi gidder å svare da ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hun er foreløpig litt festlig da men det spørs hvor lenge vi gidder å svare da ) Stakkars, kan jo bli litt kjedelig for h*n den dagen ingen gidder å svare ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Stakkars, kan jo bli litt kjedelig for h*n den dagen ingen gidder å svare ;-) Men da er moroa slutt for alle sammen da ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mange av hennes innlegg, men registrerer at det er en del "å, så vakker jeg er"-innlegg her, og etter å ha klikket meg inn på et par av dem ser jeg jo at trollet er på ferde igjen, og at halve dol lar seg lure til å gå på. Å, jeg trodde det var du som skrev de innleggene... Hihi! 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg synes det er utrolig at dere gidder. Gidder? Jeg syns det er hysterisk morsomt jeg =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 He, he. Jeg har ikke lest hele trådene på innleggene hennes (hans?). Dette fordi jeg synes innleggene er så utrolig teite! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 He, he. Jeg har ikke lest hele trådene på innleggene hennes (hans?). Dette fordi jeg synes innleggene er så utrolig teite! Jeg elsker teite innlegg. Sitter og småflirer for meg selv :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg elsker teite innlegg. Sitter og småflirer for meg selv :-) Det er jo bra! 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg dropper også hennes innlegg. Hun er ikke ute etter annet enn å provosere alikevel og det er så dårlig skrevet at det umulig kan være snev av seriøst engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.