Gå til innhold

Har dere lagt merke til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at når "Barbie star" skriver innleggene sine, så er mannfolka på dol helt uteblivende (mulig jeg ikke har fått med meg alt?)?

Kanskje de er sjokkskada? Eller mulig de synes det er helt utrolig at vi lar oss lure?

;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes det er utrolig at dere gidder.

Skrevet

Hehe, jeg synes det fresher litt opp her jeg da, men så har jeg ikke latt meg provosere heller :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg synes det fresher litt opp her jeg da, men så har jeg ikke latt meg provosere heller :-)

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mange av hennes innlegg, men registrerer at det er en del "å, så vakker jeg er"-innlegg her, og etter å ha klikket meg inn på et par av dem ser jeg jo at trollet er på ferde igjen, og at halve dol lar seg lure til å gå på. :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mange av hennes innlegg, men registrerer at det er en del "å, så vakker jeg er"-innlegg her, og etter å ha klikket meg inn på et par av dem ser jeg jo at trollet er på ferde igjen, og at halve dol lar seg lure til å gå på. :)

Trollet storkoser seg nok :-)

Skrevet

Sjikkelig immponert åver vor oppservang du er!

Det er nok fordi jeg er brunette!

Skrevet

Det er nok fordi jeg er brunette!

Haha, nå lodde jeg...........

Det er jeg også, og har ikke blitt provosert enda. Tror ikke vi brunetter lar oss så lett rive med..........

Skrevet

Vi lar oss vel ikke lure da, men sånne "troll" kan jo muligvis være litt morsomme og krangle med:-)

det rette hadde vel vært og ignorere totalt, men, men....

*flire*

Skrevet

Vi lar oss vel ikke lure da, men sånne "troll" kan jo muligvis være litt morsomme og krangle med:-)

det rette hadde vel vært og ignorere totalt, men, men....

*flire*

Dama (eller mannen?) skaper iallefall litt liv her inne :-)

Skrevet

Dama (eller mannen?) skaper iallefall litt liv her inne :-)

jepp;-)

Skrevet

Hun er foreløpig litt festlig da men det spørs hvor lenge vi gidder å svare da :o)

Skrevet

Hun er foreløpig litt festlig da men det spørs hvor lenge vi gidder å svare da :o)

Stakkars, kan jo bli litt kjedelig for h*n den dagen ingen gidder å svare ;-)

Skrevet

Stakkars, kan jo bli litt kjedelig for h*n den dagen ingen gidder å svare ;-)

Men da er moroa slutt for alle sammen da :o)

hare1365380455
Skrevet

Å, jeg trodde det var du som skrev de innleggene... Hihi!

Skrevet

Gidder? Jeg syns det er hysterisk morsomt jeg =)

Skrevet

He, he. Jeg har ikke lest hele trådene på innleggene hennes (hans?). Dette fordi jeg synes innleggene er så utrolig teite!

Skrevet

He, he. Jeg har ikke lest hele trådene på innleggene hennes (hans?). Dette fordi jeg synes innleggene er så utrolig teite!

Jeg elsker teite innlegg. Sitter og småflirer for meg selv :-)

Skrevet

Jeg elsker teite innlegg. Sitter og småflirer for meg selv :-)

Det er jo bra!

Skrevet

Jeg dropper også hennes innlegg. Hun er ikke ute etter annet enn å provosere alikevel og det er så dårlig skrevet at det umulig kan være snev av seriøst engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...