Gå til innhold

Leser dere på do??

Anbefalte innlegg

Gjest tiriltoppeline
Skrevet

Jeg gjør det jeg, ungenes Donaldblader som av en eller annen grunn havner der inne!

Og av og til tar jeg med meg Det Nye eller lignende....

Har dere blader liggende på do?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• jubalong70

4

• songbirdy

3

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jada, stor kurv med lesestoff..Har ikke alle hustander det? :-)

Skrevet

Nei, å sitte på do har jeg ikke tid til. Noe så bortkasta ;-)

Jeg gjør meg ferdig kjappere enn kjappest. Samtidig som jeg gjør mitt fornødne skifter jeg f.eks. til ny dorull (det er det ingen andre her i huset som gjør...). Jeg vasker kanskje litt rundt på vasken og plukker opp et og annet rusk på gulvet. Alt jeg gjør er basert på effektivitet, noe som gjør gubben gær'n iblant ;-)

Han smugler innimellom med seg aviser inn på do, noe jeg synes er æsj og fysj. En gang satt han til og med med laptopen på fanget når han sat på do. Himmel og hav, der går grensen! :-/

Godt mulig jeg er litt nevrotisk?

Skrevet

nei, ikke nå men gjorde det før:-)

har et bad her og er alenemamma til tre så lesing på do er det ikke tid til, "bestiller" et bad heller jeg og tar med en god bok, det er det beste som finns:-)

ikke fast nick
Skrevet

Ja jeg leser på badet. Der legger jeg alt av reklame som dumper ned i postkassa, og så sitter jeg på do og humrer over alskens unyttig fjas som presenteres i Nytt & Nyttig og lignende blader! :-)

Skrevet

Jeg gjør meg ferdig kjappere enn kjappest. Samtidig som jeg gjør mitt fornødne skifter jeg f.eks. til ny dorull (det er det ingen andre her i huset som gjør...). Jeg vasker kanskje litt rundt på vasken og plukker opp et og annet rusk på gulvet. Alt jeg gjør er basert på effektivitet, noe som gjør gubben gær'n iblant ;-)

Han smugler innimellom med seg aviser inn på do, noe jeg synes er æsj og fysj. En gang satt han til og med med laptopen på fanget når han sat på do. Himmel og hav, der går grensen! :-/

Nei, du er ikke nevrotisk!!

Leste ett eller annet sted at det var mange steder, bla. TASTATURET som var mye mer urenslig, og hadde MYE høyere bakterieforekomst enn feks. doringen.. ekkel tanke..

Med den viten, ville vel kombinasjonen mellom Dobesøk OG Tastatur vært dråpen for meg.... *urk*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ofte ett blad liggendes på gulvet, det er pga at jeg er på do 45 ganger i døgnet ca, og da leser jeg en side omtrent for hver gang jeg er der.

Skrevet

Enig med deg, laptopen på do?? Jeg synes absolutt ikke du er på grensen der.

Skrevet

Jeg fatter ikke den hangen til å lese på do. Fortell meg den som kan, gleden ved å lese på do?

Jeg gjør meg ferdig så fort som mulig.

Jeg leser helst andre steder.

Do er ikke den mest hyggeligste plassen på jord, for å si det sånn.

hare1365380455
Skrevet

Jada, stor kurv med lesestoff..Har ikke alle hustander det? :-)

Nei...

Skrevet

Nei, du er ikke nevrotisk!!

Leste ett eller annet sted at det var mange steder, bla. TASTATURET som var mye mer urenslig, og hadde MYE høyere bakterieforekomst enn feks. doringen.. ekkel tanke..

Med den viten, ville vel kombinasjonen mellom Dobesøk OG Tastatur vært dråpen for meg.... *urk*

Ja, ikke sant! Heldigvis tok gubben hintet, så det ble med den ene gangen ;-)

Skrevet

Enig med deg, laptopen på do?? Jeg synes absolutt ikke du er på grensen der.

Godt å høre :-)

Men det skjer altså ikke igjen. Gubben skjønte visst at han var på bærtur den ene gangen har gjorde det :-/

Skrevet

Nei, jeg leser ikke på do. (Ingen andre i familien gjør det heller.)

Skrevet

Nei aldri.

Har alltid lurt på hvorfor folk gjør det. Er det fordi dere har fordøyelsesproblemer og må sitte lenge? (isåfall er det forståelig) Eller sitter dere og leser også etter dere har gjort deres fornødne? (er ikke det ekkelt?)

Skrevet

Jeg leser av og til på do, også i badekaret. Ellers om dagen går det jo ikke an å lese - med 4 unger som prater til meg i ett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...