Gå til innhold

Leser dere på do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gud jeg hadde ikke holdt ut med deg en dag! ;:)

Hehe :-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• jubalong70

4

• songbirdy

3

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg leser ikke på do, men mannen min og sønnen vår gjør det.

Jeg gjør det jeg skal, og ferdig med det.

Skrevet

Nei, du er ikke nevrotisk!!

Leste ett eller annet sted at det var mange steder, bla. TASTATURET som var mye mer urenslig, og hadde MYE høyere bakterieforekomst enn feks. doringen.. ekkel tanke..

Med den viten, ville vel kombinasjonen mellom Dobesøk OG Tastatur vært dråpen for meg.... *urk*

Nå regner jeg med han ikke tørket seg bak med laptopen!? Sannsynligvis satte han den pent ned på golvet, tørket seg, vasket hendene og tok med seg laptopen ut - ergo kom det ikke do-bakterier på laptopen.

Skrevet

Jeg har ikke fordøyelsesproblemer, men koser meg med å kunne være litt i fred på do.

Hvorfor er det ekkelt å sitte på do?

Det eneste papiret man har lov å ha med seg på do, er ifølge legene det du skal tørke deg bak med, nemlig dopapir. Forklaringen skal være at når man sitter der på skåla, bøyd fremover så hindres lukkemusklene i anus å gjøre jobben sin.Det blir rett og slett ikke lukket ordentlig igjen der bak.Så det så.

Skrevet

Det eneste papiret man har lov å ha med seg på do, er ifølge legene det du skal tørke deg bak med, nemlig dopapir. Forklaringen skal være at når man sitter der på skåla, bøyd fremover så hindres lukkemusklene i anus å gjøre jobben sin.Det blir rett og slett ikke lukket ordentlig igjen der bak.Så det så.

Hvem sier at jeg sitter fremoverbøyd?

Skrevet

Har ikke lesestoff liggende på do.

Tar det litt tid, så spiller jeg heller et spill på mobilen:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, der sitter jeg ikke lenger enn høyst nødvendig.

Farem min derimot, både leser aviser og røyker på do og han sitter der i en evighet.

Skrevet

Nå regner jeg med han ikke tørket seg bak med laptopen!? Sannsynligvis satte han den pent ned på golvet, tørket seg, vasket hendene og tok med seg laptopen ut - ergo kom det ikke do-bakterier på laptopen.

hehe.. "vasket hendene"? Tja.. Har jo også lest at undersøkelser viser at _ekstremt_ mange IKKE vasker hendene etter dobesøket... ;)

Hvis han gjorde det, utgjør kanskje ikke bakterieforskjellen på tastaturet så veldig mye.

Dersom han _ikke_ gjorde det derimot ser jeg for meg "a new breed".. *urk* ;)

Skrevet

Ja, men man slikker jo ikke tastaturet?

Neida - vanligvis ikke.. ;) Men man får bakterier på hendene ved toalettbesøk...

Man vender så tilbake til pc'n hvor det yngler fra før... jeg bare så for meg at her ville det formelig velte opp av diverse nye arter.. :-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...