Gå til innhold

Vasker dere rumpene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at dere har hatt avføring, vasker dere dere, da? Eller holder det med en tørk? Mange i andre land vasker seg etter at de har vært på do, og har en dusjslange ved siden av doen til dette formålet. Hvorfor er ikke det vanlig her i Norge? Det blir jo ikke rent av å bare tørke med et tørt papir?

Skrevet

Jeg pleier ikke det, men av og til bruker jeg våtservietter.

Skrevet

De fleste bæsjer bare en gang om dagen, og de fleste dusjer en gang om dagen. Holder da i massevis det. Jeg for min del bæsjer ihvertfall ikke sånn at avføringen ligger smurt rundt utenfor analåpningen uansett.

Skrevet

himmel for et spørsmål :) Ikke rompevask før min daglige dusj nei...

Skrevet

Nei, jeg vasker meg ikke etter avføring. Men jeg vasker stumpen når jeg dusjer.

Hvorfor skal vi være så sterilt rene?

Skrevet

Nei, jeg vasker meg ikke etter avføring. Men jeg vasker stumpen når jeg dusjer.

Hvorfor skal vi være så sterilt rene?

India er et av landene hvor de vasker seg i stumpen ved dobesøk. Det skyldes at de ikke har noe toalettpapir tror jeg, så ikke noe når jeg var der bortsett fra på vestlige butikker. Dessuten har de ofte diarè ol. der borte hvis det kan ha noe å si.

Det ble uansett pinlig da jeg rakte ut venstrehånden for å hilse på noen indere og jeg OI kom på at det er venstrehånden de vasker seg med og at det dermed er helt forbudt å hilse med den :P

fuji1365380447
Skrevet

Somregel så holder det med papir, men dersom jeg føler behov for det, så bruker jeg våtservietter.

Skrevet

En skal ikke lenger unna enn Finland før det er vanlig med dusj på doen. :)

Skrevet

India er et av landene hvor de vasker seg i stumpen ved dobesøk. Det skyldes at de ikke har noe toalettpapir tror jeg, så ikke noe når jeg var der bortsett fra på vestlige butikker. Dessuten har de ofte diarè ol. der borte hvis det kan ha noe å si.

Det ble uansett pinlig da jeg rakte ut venstrehånden for å hilse på noen indere og jeg OI kom på at det er venstrehånden de vasker seg med og at det dermed er helt forbudt å hilse med den :P

Det blir jo noe annet da.

Skrevet

Nei, det der er nå litt rart i Norge. Her er det mange som synes at å ha et bidé installert på badet er ekkelt...

Jeg bruker ofte vann på papiret, jeg da. (Kanskje grunnen til at jeg foretrekker det billige papiret som jeg ser de fleste andre synes er slum å kjøpe...)

Vasken er ikke langt unna do,- og jeg har faktisk en hånddusj i nærheten også,- til de gangene jeg føler for en vask nedentil og ikke gidder å dusje hele meg.

Skrevet

Har jeg såpass løs avføring at det ikke blir rent med papir har jeg alltids våtservietter i huset. :o)

Skrevet

Jeg har et panel ved siden av doen der jeg velger hvilken understellsbehandling jeg vil ha, etter avføring velger jeg dusj og føn :o) Veldig praktisk!

Gjest Gjør det
Skrevet

Selvsagt. Man får ikke absolutt alt med seg på papiret.

Gjest av og til
Skrevet

Jepp, vi har bidé og jeg vasker stumpen i den hvis jeg føler behov for det :)

Skrevet

Jeg har et panel ved siden av doen der jeg velger hvilken understellsbehandling jeg vil ha, etter avføring velger jeg dusj og føn :o) Veldig praktisk!

Kjekt. Selv tar jeg meg ofte en tur i bilvaskehallen etter en ekstra tøff runde på do. Da får jeg poleringen på kjøpet.

;o)

Gjest greit nok
Skrevet

Siden det alltid står våtservietter tilgjengelig (pga bleiebarn), bruker jeg dette hvis jeg føler behov for det.

Skrevet

I tilegg kan jeg nevne at i mange land putter folk det brukte papiret i en bøtte ved siden av toalettet, i stedet for å skylle det ned. Kloakksystemene tåler ikke papir.

Dekorativt og hygienisk.

Skrevet

Kjekt. Selv tar jeg meg ofte en tur i bilvaskehallen etter en ekstra tøff runde på do. Da får jeg poleringen på kjøpet.

;o)

Kan veldge polering på doen min også, men det blir helst i helgene jeg bruker det, må jo være fin når kjæresten kommer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...