Gå til innhold

Vasker dere rumpene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84
Skrevet

Hei, jeg vasker som regel alltid rompa når jeg har vært på do, føler meg skitten hvis jeg ikke gjør det ;) Så jeg forstår egentlig ikke hvorfor vi ikke er som italienerene, de har en bidè vedsidenav doen som de vasker seg i etter de har vært på do.

Skrevet

I tilegg kan jeg nevne at i mange land putter folk det brukte papiret i en bøtte ved siden av toalettet, i stedet for å skylle det ned. Kloakksystemene tåler ikke papir.

Dekorativt og hygienisk.

Jeg reiser ikke til slike land - jeg dauer av sånt.

Skrevet

Kan veldge polering på doen min også, men det blir helst i helgene jeg bruker det, må jo være fin når kjæresten kommer...

og med midtskill? :)

Skrevet

Jeg reiser ikke til slike land - jeg dauer av sånt.

Jeg tror det er noe av det mest grisete og uappetittelige jeg vet om på denne jord.

Skrevet

Jeg tror det er noe av det mest grisete og uappetittelige jeg vet om på denne jord.

Det er tortur for meg

Skrevet

Det er tortur for meg

Til og med på restauranter.

Ei berte nekta å bruke doen pga det, og gikk i buskene i stedet het det seg, og ble bitt i rompa av en slange.

Det ene fører til det andre sies det.

Skrevet

Til og med på restauranter.

Ei berte nekta å bruke doen pga det, og gikk i buskene i stedet het det seg, og ble bitt i rompa av en slange.

Det ene fører til det andre sies det.

Jeg nektet også - i Portugal - og kastet papiret i do -og SPRANG det jeg kunne - for det rant jo over må vite...

Skrevet

Jeg nektet også - i Portugal - og kastet papiret i do -og SPRANG det jeg kunne - for det rant jo over må vite...

Da ble det i hvert fall grisete?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

I tilegg kan jeg nevne at i mange land putter folk det brukte papiret i en bøtte ved siden av toalettet, i stedet for å skylle det ned. Kloakksystemene tåler ikke papir.

Dekorativt og hygienisk.

slik hadde vi det på kreta. Ingen lokk over søppelspannet og ingen pose oppi. Søppelspannet var av flettet tre med huller i.

Skrevet

Det er jo ikke fordi folk er ekle, men fordi rørene ikke er dimensjonerte til å ta unna papir og antagelig fordi det ikke er nok vanntrykk og kanskje heller ikke vann til å fløsje toalettene døgnet rundt.

Skrevet

Æsj, kjenner jeg blir helt dårlig av både tittelen og innholdet i denne tråden...

*grøss*

Skrevet

Det er jo ikke fordi folk er ekle, men fordi rørene ikke er dimensjonerte til å ta unna papir og antagelig fordi det ikke er nok vanntrykk og kanskje heller ikke vann til å fløsje toalettene døgnet rundt.

jeg vet det :) Det er likevel for ekkelt for meg til at jeg klarte å være lydig - så jeg kan som sagt aldri mer reise til et land med slike ordninger,

...man får jo for fanken diaré også ..

Skrevet

Vasker meg så godt som alltid etter avføring. Begynte med det etter at jeg bodde i Thailand i et år for mange år siden. Føler meg ikke rein om jeg av en eller annen grunn ikke kan vaske meg etter avføring.

laila21365380916
Skrevet

Jeg pleier ikke det, men av og til bruker jeg våtservietter.

Har flytta på dusjdøra så den er ved siden av doen,kjøpte lengre dusjslange.Spyler meg hver gang,og er jeg ikke hjemme og får gjort dette så føler jeg meg skitten,men det er sikkert en vane.

Skrevet

jeg vet det :) Det er likevel for ekkelt for meg til at jeg klarte å være lydig - så jeg kan som sagt aldri mer reise til et land med slike ordninger,

...man får jo for fanken diaré også ..

Unnskyld meg, men slikt må man bare respektere når man er ute og reiser. Det er da bedre å kaste toalettpapiret i en bøtte, enn at det renner over! De som er vant til dette, takler det fint.

Skrevet

Nei, det der er nå litt rart i Norge. Her er det mange som synes at å ha et bidé installert på badet er ekkelt...

Jeg bruker ofte vann på papiret, jeg da. (Kanskje grunnen til at jeg foretrekker det billige papiret som jeg ser de fleste andre synes er slum å kjøpe...)

Vasken er ikke langt unna do,- og jeg har faktisk en hånddusj i nærheten også,- til de gangene jeg føler for en vask nedentil og ikke gidder å dusje hele meg.

Hvis du tar vann på pairet, loer du ikke i rompa etterpå da?

Eh, du skjønte sikert hva jeg mente ;-)

Skrevet

Unnskyld meg, men slikt må man bare respektere når man er ute og reiser. Det er da bedre å kaste toalettpapiret i en bøtte, enn at det renner over! De som er vant til dette, takler det fint.

som sagt - jeg reiser aldri dit. Og skjønte ikke alvoret den gang :-)

Skrevet

Hvis du tar vann på pairet, loer du ikke i rompa etterpå da?

Eh, du skjønte sikert hva jeg mente ;-)

Nei, ikke hvis jeg kjøper det dopapiret som samlede DOL synes er slum,- billigpapiret...

De myke, mønstrede, litt dyrere variantene loer...

Skrevet

slik hadde vi det på kreta. Ingen lokk over søppelspannet og ingen pose oppi. Søppelspannet var av flettet tre med huller i.

Der jeg er på Kreta, er det lokk på en tett beholder, plastpose inni, og den skiftes hver dag...

Og da er det ikke så uappetittelig...

Forresten har jeg jo sett doer på rastesteder etc. her i Norge som heller ikke er så hyggelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...