Gå til innhold

Innpåslitne muslimer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi først er i gang med den ene tråden etter den andre vil jeg ta opp et problem jeg har med muslimer.

Muslimer kan virke feil å si, kanskje utlendinger er bedre, uansett så er det jo muslimer det gjelder.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre angående dette lengre, det er en del innvandrere i byen fra arabiske land etc. og en god del av dem er blitt en pest og en plage!

De følger etter meg når jeg handler, de vet hvor jeg jobber, prøver alltid å få kontakt og tar ALDRI nei for et nei.

Nå har jeg flyttet og bor helt i sentrum, og dette er en liten by noe som gjør saken verre. Natt til søndag da alle pubene stengte sa jeg nei til nachspiel og ville hjem å legge meg. Oi ut av ingenting dukket en av de opp å ville prate. Snakk om avhør, hvor lenge jeg hadde jobbet der jeg jobber, hvor jeg bodde, om jeg hadde kjæreste, JA svarte jeg. Hvorfor han ikke her nå? Jeg tørte jo ikke gå hjem, de skal slettes ikke få nyss i hvor jeg bor. Ikke tør jeg å være for frekk i kjeften heller alene kl. 4 om morgenen med denne mannen.

Det hele resulterte i at jeg til slutt måtte banke på hos noen fremmede og heldigvis slapp de meg inn.

Hva gjør man med slikt? Dette har skjedd siden jeg var ung nå, det har vært plagsomt hele tiden at de følger etter å maser. Men det er første gang det skjer om natten...

Nå ser det nesten ut som jeg kopierer Barbie Star, framstiller meg så deilig at alle er ute etter meg. Men det er jo ikke tilfelle, det er ikke bare MEG de følger etter, det er jo alt som står og går av det motsatte kjønn mellom 12-40 år !

Jeg setter de på plass å svarer hvis det er høylys dag, stakkars jentene 12-15 år står å griner å må ringe til far eller mor å bli hentet.

Skrevet

Kan også ta med at den ene jeg har hatt etter meg en stund nettopp ble arrestert av politiet midt på gata. Han var etterlyst av politiet i en annen by for seksuell omgang med flere jenter på 12 år.

Skrevet

Uff, så ekkelt! Nytter det ikke å si at du venter på kjæresten din heller? Eller at du er på vei hjem til din kjære?

Skrevet

Uff, så ekkelt! Nytter det ikke å si at du venter på kjæresten din heller? Eller at du er på vei hjem til din kjære?

Nei, snakket med andre jenter om det, de sier det eneste som hjelper er å ha en ring på fingen å vise fram. Det godtar de og holder fred...

Det er liksom så unødvendig at det skal være sånt!

Skrevet

Nei, snakket med andre jenter om det, de sier det eneste som hjelper er å ha en ring på fingen å vise fram. Det godtar de og holder fred...

Det er liksom så unødvendig at det skal være sånt!

Ja, det er det!

Nesten så du skulle hatt en ring, da... For dette hørtes ekkelt ut!

Skrevet

Ja, det er det!

Nesten så du skulle hatt en ring, da... For dette hørtes ekkelt ut!

Ja, jeg har tenkt litt på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...