Gå til innhold

For en start på dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Frø tiltet helt ved frokostbordet da jeg nektet å smøre ny matpakke fordi den forrige ikke hadde skivene delt i trekanter, men vanlig på tvers... Brødskivene fløy veggimellom og osten havnet på golvet...

Sto et kvarter i kø på apoteket

5 min i kø for å kjøpe et frimerke

Osloavisene på jobben har ikke kommet

Lokalavisene var våte selv om de lå i postkassen

Jeg har ei svæær kvise i nakken og jeg får f*** ikke hull på den!

Og klokka er ikke 10 engang..!!!! Ææææææææ! Jada, jeg er kanskje en smuuuule premenstruell i dag.

Gjest *gjesp gjesp*
Skrevet

Om det er litt trøst...

Min dag i går:

Våknet av at tannverken ikke var noe bedre enn kvelden før. Dro på jobb og hadde revisorer her hele dagen som spurte og grov.

Dopet med ned med smertestillende så jeg skulle overleve.

Tannlege kl. 16:15 så tilbake på jobb. Tanna ble bedre:-)

Hjem kl. 21:30 til en godt beruset gubbe som lå i sofaen og så på TV med sin 14 år gamle sønn som igjen hadde fått kjeft for noe....

Krangling med gubben ang. alkoholinnhtak til kl. 23:15. La meg og sovnet selvsakt ikke....

Kl. 02:00 - tok en smertestillende for å roe ned i tanna og i håp om å sovne.

Jammen bra jeg voknet i dag til en 6 år gammel solstråle som var blid og rask:-)

Skrevet

takk og lov at du har dol i det minste :) hehe.

Håper resten av dagen går greit.Hvis du skulle ønske noe som helst akkurat nå, hva skulle det være?

Skrevet

Den første sekvensen hørtes omtrent ut som vår middag i går...I dag hadde vi en knirkefri morra, den første på lenge! :)

Lillemann våkna av seg sjøl, og fikk lov til å glo litt på tv i senga vår mens jeg dusja. (vanligvis er han umulig å få våken!)

Jeg fikk smurt matpakker, hengt opp en klesvask og pakka klær og sekker før jeg måtte vekke Snorkfrøken (hun har begynt å sove litt lenger om morran! Hurra!)

Lillemann kledde på seg sjøl uten protester eller somling (det skjer så og si aldri)

Snorkfrøken var blid som ei lerke da hun blei vekka (det skjer ikke ofte!)

Snorkfrøken tilta ikke da vi skulle pusse tenner (det er faktisk 3. dagen på rad at det går bra - har miraklenes tid skjedd?)

Lillemann klarte å bestemme seg for hva han skulle ha til frokost på under 5 min (vanligvis er dette 20 min diskusjon)

Lillemann fikk på seg alle ytterklærne sjøl, og glemte bare ullsokkene (vanligvis glemmer han lue, fleecegenser, votter og skolesekken sin også!)

Snorkfrøken GIKK SJØL UTEN PROTESTER til bilen! (vi har hatt noen opplæringsdager på at hun skal gå sjøl og ikke bli båret mer, og det har vært et sant hælvete!)

Ingen protester fra Snorkfrøken da jeg forlot henne i barnehagen

Lillemann huska på skolesekken sin da han gikk ut av bilen og inn på SFO (Han pleier å glemme den i bilen, og jumper ut og løpet avgårde før jeg rekker å si kake)

T-banen var i rute (skjer ikke alltid)

Jeg hadde tid til kaffe på vei fra t-banen og inn på kontoret (heller ikke alltid)

Hadde en koselig morraprat med tre kollegaer før jeg satte igang med dagens gjøremål. :)

Håper dette er trenden framover. ;)

Skrevet

Den første sekvensen hørtes omtrent ut som vår middag i går...I dag hadde vi en knirkefri morra, den første på lenge! :)

Lillemann våkna av seg sjøl, og fikk lov til å glo litt på tv i senga vår mens jeg dusja. (vanligvis er han umulig å få våken!)

Jeg fikk smurt matpakker, hengt opp en klesvask og pakka klær og sekker før jeg måtte vekke Snorkfrøken (hun har begynt å sove litt lenger om morran! Hurra!)

Lillemann kledde på seg sjøl uten protester eller somling (det skjer så og si aldri)

Snorkfrøken var blid som ei lerke da hun blei vekka (det skjer ikke ofte!)

Snorkfrøken tilta ikke da vi skulle pusse tenner (det er faktisk 3. dagen på rad at det går bra - har miraklenes tid skjedd?)

Lillemann klarte å bestemme seg for hva han skulle ha til frokost på under 5 min (vanligvis er dette 20 min diskusjon)

Lillemann fikk på seg alle ytterklærne sjøl, og glemte bare ullsokkene (vanligvis glemmer han lue, fleecegenser, votter og skolesekken sin også!)

Snorkfrøken GIKK SJØL UTEN PROTESTER til bilen! (vi har hatt noen opplæringsdager på at hun skal gå sjøl og ikke bli båret mer, og det har vært et sant hælvete!)

Ingen protester fra Snorkfrøken da jeg forlot henne i barnehagen

Lillemann huska på skolesekken sin da han gikk ut av bilen og inn på SFO (Han pleier å glemme den i bilen, og jumper ut og løpet avgårde før jeg rekker å si kake)

T-banen var i rute (skjer ikke alltid)

Jeg hadde tid til kaffe på vei fra t-banen og inn på kontoret (heller ikke alltid)

Hadde en koselig morraprat med tre kollegaer før jeg satte igang med dagens gjøremål. :)

Håper dette er trenden framover. ;)

Du vet at når man er på toppen kan det bare gå en vei - nedover?

Skrevet

takk og lov at du har dol i det minste :) hehe.

Håper resten av dagen går greit.Hvis du skulle ønske noe som helst akkurat nå, hva skulle det være?

Akkurat nå hadde jeg blitt lykkelig om pappan hadde sagt at han tar begge ungene i ettermiddag (han skal ha poden da) og at kjæresten samtidig hadde ringt og sagt han kom hjem i dag istedetfor i morra... ;o)

Men neida - sannsynligvis er Lille Frø blid som en sol når jeg henter henne i ettermiddag og ettersom det er bare oss to i dag har vi god tid og bare koser oss. :o)

Skrevet

Min morgen har vært riktig bra:

Våkna klokka sju da vekkerklokka ringte, og konstaterte at gubben ikke bare var hjemme ennå, han lå faktisk ved siden av meg i senga og sov.

'Du her? Da tar du vel jentungen?' Vanligvis er hun min oppgave om morgenen, selv de dagene jeg er hjemme.

Snudde meg rundt og sov videre til ni.

Sto opp, tuslet på badet, laget frokost og te, og satte meg foran pc'en. Det første som møtte meg var et innlegg om Jelly Bellys på 100 nyeste, og jommen hadde vi ikke noen liggende i skapet :)

Nå mangler jeg kun en tekopp til.

Skrevet

Akkurat nå hadde jeg blitt lykkelig om pappan hadde sagt at han tar begge ungene i ettermiddag (han skal ha poden da) og at kjæresten samtidig hadde ringt og sagt han kom hjem i dag istedetfor i morra... ;o)

Men neida - sannsynligvis er Lille Frø blid som en sol når jeg henter henne i ettermiddag og ettersom det er bare oss to i dag har vi god tid og bare koser oss. :o)

Du skal se det går i oppfyllelse... ;)

Gjør unna morgendagens "frimerker og apotek"-ting i dag, så blir morgendagen som en drøm :)

(legg tannkrem på kvisa)

Skrevet

Utrolig hva dere får dere til å kalle ungene deres. Lille Frø, Bolla, Billa, Squishy, Poden, Sneipen, Prinsessa osv. Hva med 'sønnen min/dattera mi' evt. 'jenta mi/gutten min'?

Skrevet

Utrolig hva dere får dere til å kalle ungene deres. Lille Frø, Bolla, Billa, Squishy, Poden, Sneipen, Prinsessa osv. Hva med 'sønnen min/dattera mi' evt. 'jenta mi/gutten min'?

Jeg synes det er koselig med kallenavn, jeg :) Squishy har vi kalt sønnen vår siden jeg var 8 uker på vei og han ikke en gang hadde navn, så det opprettholder jeg her, hvor jeg ikke ønsker å si hva han heter.

Skrevet

Du vet at når man er på toppen kan det bare gå en vei - nedover?

:P

Skrevet

Jeg synes det er koselig med kallenavn, jeg :) Squishy har vi kalt sønnen vår siden jeg var 8 uker på vei og han ikke en gang hadde navn, så det opprettholder jeg her, hvor jeg ikke ønsker å si hva han heter.

Vi hadde da ikke fått vite navnet hans om du hadde kalt ham 'sønnen min' heller.

Skrevet

Vi hadde da ikke fått vite navnet hans om du hadde kalt ham 'sønnen min' heller.

Jeg sa jo ikke det? Jeg synes det er koseligere å bruke kallenavnet hans, enn bare "sønnen min".

Skrevet

Tja, du kaller deg jo Loois. Du kunne like gjerne undertegnet m,ed "meg selv". ;oP

Er vel ikke verre å bruke nick på ungene også her inne, når man først er i gang?

Skrevet

Tja, du kaller deg jo Loois. Du kunne like gjerne undertegnet m,ed "meg selv". ;oP

Er vel ikke verre å bruke nick på ungene også her inne, når man først er i gang?

Nick på ungene? Jaja. :)

Skrevet

Fint du tar deg tid til å sitte her da, mens du er på jobb...

Skrevet

Og du skriver at Barbie Star skriver kjedelig..?

Gjesp....

Skrevet

Blir matt på dine vegne, noen mener at det er i motbakke det går oppover - men sånt pisspreik skal jeg holde meg for god til å belemre deg med!

Blir bedre i morgen sikkert, da deler du brødet i trekander vet du!

Skrevet

Kjært barn har mange navn, vet du. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...