Gå til innhold

For en start på dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg regner med at innlegget ditt var skrevet med et humoristisk/ironisk tilsnitt...

Hvis ikke, synes jeg du skulle skamme deg :o) for å syte over slike ubetydelige bagateller. Men det er vel sånn når man egentlig har det som plommen i egget :o) eller hva?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Underholdende innlegg.

Selv har jeg kranglet med mannen min om hvem som skal holde seg hjemme med sykt barn.

Nå er det minstemor som har fått innfluensa.

Jeg tapte og måtte være hjemme idag og morgen. Han torsdag og fredag, men da er hun sikkert frisk.

Han taper 5000 kr. dagen på å være hjemme, for han har ingen sykelønnsordning, men likevel blir jeg sur.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Om det er litt trøst...

Min dag i går:

Våknet av at tannverken ikke var noe bedre enn kvelden før. Dro på jobb og hadde revisorer her hele dagen som spurte og grov.

Dopet med ned med smertestillende så jeg skulle overleve.

Tannlege kl. 16:15 så tilbake på jobb. Tanna ble bedre:-)

Hjem kl. 21:30 til en godt beruset gubbe som lå i sofaen og så på TV med sin 14 år gamle sønn som igjen hadde fått kjeft for noe....

Krangling med gubben ang. alkoholinnhtak til kl. 23:15. La meg og sovnet selvsakt ikke....

Kl. 02:00 - tok en smertestillende for å roe ned i tanna og i håp om å sovne.

Jammen bra jeg voknet i dag til en 6 år gammel solstråle som var blid og rask:-)

Da bør du ta ansvar å kvitte deg med den mannen.

Stakkars 14-åring!

Gjest LucySky
Skrevet

Kanskje det er noe med denne dagen.

Jeg utløste alarmen i døra da jeg låste meg inn hjemme i sted ... ikke klarte jeg å slå den av før den virkelig tok av me dobbelt styrke, heller.

Så Falken ringte.

:P

Skrevet

Hvis lokalavisene dine er våte, så skal du klage =)

Jeg er avisbud, og hvis abonnentene mine klager, så får de ny avis =)

Gjest *gjesp gjesp*
Skrevet

Da bør du ta ansvar å kvitte deg med den mannen.

Stakkars 14-åring!

Hjelper ikke 14-åringen om jeg kvitter meg med han. Det er hans sønn.

Og JA, jeg vet at det er et problem. Har skrevet ett innlegg på åpent forum ang. alkohol og barn i dag.

Vanskelig tema dette her dessverre:-( Men det er ikke bar å kvitte seg med han. Vi har vært sammen i nesten 10 år. Gift, har ett barn sammen.

Og han har veldig mange gode egenskaper. Veldig mye jeg setter veldig stor pris på.

Men han tyr til mr. alkohol litt feil og litt for ofte - dessverre.

Skrevet

Hehehe... det hender dagen starter sånn.

Det har nå ikke regnet verre i natt heller, det var oversvømte veier flere steder...

Skrevet

Hvis lokalavisene dine er våte, så skal du klage =)

Jeg er avisbud, og hvis abonnentene mine klager, så får de ny avis =)

Det tar mange timer å få en ny avis på den tiden har den våte avisa tørket...

hare1365380455
Skrevet

Håper du har hatt en fin dag etter dette, da!:) Du får kose deg i kveld.

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag etter dette, da!:) Du får kose deg i kveld.

Snuppa og jeg har kost oss godt og akkurat nå ser hun CareBears på dvd før keggetid. :o) Vi glemte bort hele barne-tv for vi leste en haug med bøker - kos!

Skrevet

Snuppa og jeg har kost oss godt og akkurat nå ser hun CareBears på dvd før keggetid. :o) Vi glemte bort hele barne-tv for vi leste en haug med bøker - kos!

Keggetid? Øl og småjenter hører ikke sammen. ;)

Skrevet

Keggetid? Øl og småjenter hører ikke sammen. ;)

*Hehe* Hva med tre småflasker hvitvin? ;o) Neida, de er fremdeles uåpnet alle tre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...