Gå til innhold

Hehe... våre nye landsmenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Ler* Folk som ikke er selvhøytidelige liker vi! :o)

Skrevet

Selvironi på høyt nivå, kaller jeg det der.

Flott;)

Skrevet

«Nei så norsk du er blitt, nå må du tenke på opphavet ditt» HAHAHAHA! ;oD

Kjempemorsomt. Gleder meg til å se dem.

Skrevet

Ironisk med den reklamen som er på den siden også. Svart er tidløs

Skrevet

Han har jeg virkelig sansen for.

Og han gjør sansynligvis mer for integreringsproblematikken i Norge enn noen politiker har klart noen gang:-)

Skrevet

Han er både morsom og kjekk. Og så passer det de gjør inn i Otto Jespersen-konseptet.

Jeg erindrer svakt noen norsk-pakistanere som laget ironi-tv for endel år tilbake. Kanskje han var med der? Jeg husker ikke.

Skrevet

Artig fyr. Han er faktisk populær blant sine egne også.

Han bada i isvann på TV, og pakistanerne trodde isbadingen var noe han selv hadde funnet på som en gag. Mange ble temmelig sjokkerte da de fikk vite at nordmenn -faktisk- badet i isvann :-)

Skrevet

Og han gjør sansynligvis mer for integreringsproblematikken i Norge enn noen politiker har klart noen gang:-)

Det er jaggu sant.

Skrevet

Han er både morsom og kjekk. Og så passer det de gjør inn i Otto Jespersen-konseptet.

Jeg erindrer svakt noen norsk-pakistanere som laget ironi-tv for endel år tilbake. Kanskje han var med der? Jeg husker ikke.

Het ikke programmet noe med Jalla....et-eller-annet? Eller blander jeg med noe annet nå...

Skrevet

Ja, det tror jeg også!

Skrevet

Stilig! De har selvironi samtidig som de setter oss nordmenn på spissen...

Skrevet

Het ikke programmet noe med Jalla....et-eller-annet? Eller blander jeg med noe annet nå...

Han var i alle fall med i nissene på låven :)

Skrevet

Radio Jalla?

"Jallah" betyr "gå, flytt deg" på arbisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...