Gå til innhold

Fedonklubben eller Vektklubb.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å ha prøvd noen av dem, så har jeg mer sansen for et Fedonkosthold.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det er smak og behag. Fedon kjenner du jo sikkert litt til? Jeg har ikke prøvd den klubben hans. Men Vektklubb.no ligges det opp til at du oppmuntres til å spise bedre mends du teller kalorier. Da ser du hva du får igjen for å endre kostholdet ditt ved å velge lettere og sunnere mat. Samtidig så går det an å gå på en liten sprekk med en sjokolade uten at du trenger å grine for det. Men da ser du til gjengjeld hva den sjokoladen "koster" på kaloribudsjettet ditt for den dagen.

Jeg syns kaloritelling ved siden av er veldig kjekk som bevisstgjøring. Lettere å velge bort det usunne da.

Men smak og behag. Sjekk også siden til www.somebody.no Veldig bra sider, og flott oppfølging av Camilla.

Skrevet

Jeg har meldt meg på vektklubb.no for programmet er så bra lagd - men jeg følger kostholdet til Fedon :)

Gjest VK-medlem
Skrevet

Se litt over hvilken mat du vanligvis spiser.

Jeg har aldri prøvd Fedonklubben, bare snakket med de som har prøvd kuren og de detter fort av lasset pga all den spesialmaten de helst bør spise.

I VG sin vektklubb spiser du helt vanlig normal mat, mat som alle somregel har i skapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...