nyca Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Noen som vet om det stemmer at Chess nå har gått over til KUN Netcom dekning? Og ikke begge deler som tidligere? 0 Siter
Gjest JNN Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 De er i ferd med å gå over. Arbeidet skal være ferdig til sommeren. 0 Siter
favn Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 De er i ferd med å gå over. Arbeidet skal være ferdig til sommeren. Er det sant? Det var dårlig nytt. Jeg vil bare ha Telenor-nett. 0 Siter
nyca Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Er det sant? Det var dårlig nytt. Jeg vil bare ha Telenor-nett. Jeg har ikke noe særlig valg... Der jeg bor finnes det ikke dekning i det hele tatt med Netcom, så går de over mister de iallefall vår familie! Noen som har noen link til noe skriv eller noe? En kamerat har allerede mistet dekningen, ringte de og fikk beskjed om at vi har byttet nett. Ingen info eller noe er mottatt... 0 Siter
favn Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har ikke noe særlig valg... Der jeg bor finnes det ikke dekning i det hele tatt med Netcom, så går de over mister de iallefall vår familie! Noen som har noen link til noe skriv eller noe? En kamerat har allerede mistet dekningen, ringte de og fikk beskjed om at vi har byttet nett. Ingen info eller noe er mottatt... Sorry. Dette må jeg selv lete opp. Og jeg som har vært så fornøyd med Chess :-( 0 Siter
nyca Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Sorry. Dette må jeg selv lete opp. Og jeg som har vært så fornøyd med Chess :-( Jeg også... Men men... Man skal vel aldri være fornøyd for lenge av gangen ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.