Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det stemmer at Chess nå har gått over til KUN Netcom dekning? Og ikke begge deler som tidligere?

Fortsetter under...

Skrevet

De er i ferd med å gå over.

Arbeidet skal være ferdig til sommeren.

Skrevet

De er i ferd med å gå over.

Arbeidet skal være ferdig til sommeren.

Er det sant? Det var dårlig nytt. Jeg vil bare ha Telenor-nett.

Skrevet

Er det sant? Det var dårlig nytt. Jeg vil bare ha Telenor-nett.

Jeg har ikke noe særlig valg... Der jeg bor finnes det ikke dekning i det hele tatt med Netcom, så går de over mister de iallefall vår familie! Noen som har noen link til noe skriv eller noe? En kamerat har allerede mistet dekningen, ringte de og fikk beskjed om at vi har byttet nett. Ingen info eller noe er mottatt...

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig valg... Der jeg bor finnes det ikke dekning i det hele tatt med Netcom, så går de over mister de iallefall vår familie! Noen som har noen link til noe skriv eller noe? En kamerat har allerede mistet dekningen, ringte de og fikk beskjed om at vi har byttet nett. Ingen info eller noe er mottatt...

Sorry. Dette må jeg selv lete opp. Og jeg som har vært så fornøyd med Chess :-(

Skrevet

Sorry. Dette må jeg selv lete opp. Og jeg som har vært så fornøyd med Chess :-(

Jeg også... Men men...

Man skal vel aldri være fornøyd for lenge av gangen ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...