Gå til innhold

Hjelp- trenger synspunkt ang. dette antrekket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva synes dere om dette antrekket?

Dette brune linskjørtet (bilde nr 3, til 229 kr)

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaignshoppingwindow&dept=DAM_SEN_FAV

Denne hvite toppen på side 4, med knytebånd:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_KOR

Og den brune cardiganen med sommerfuglbrosje:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRO_CAR

Jeg er så i tvil. Må finne meg klær som jeg kan ha på meg i barndåp. Men vet ikke om dette blir fint nok liksom?!

Hadde vært kjempefint med synspunkter fra dere :)

Skrevet

Jeg tror det blir bra jeg! Kjøp et lekkert, fargerikt smykke til. Sikkert flott med høyhælte, brune støvletter attåt :-)

Skrevet

Jeg synes absolutt du kan bruke det ja. Nå har jeg ikke sett deg, men du kler det nok :)

Skrevet

Det ser pent nok ut for barnedåp, og så kan du sikkert få brukt det mange ganger etterpå.

Skrevet

Jeg synes absolutt du kan bruke det ja. Nå har jeg ikke sett deg, men du kler det nok :)

Hehe, jeg er 1.69 høg og 58 kg. Har halvlangt, mørkebrunt hår, men vurderer om jeg kanskje skulle stripe det til dåpen for å få litt mer liv i det?!

Smykker ja. Hm, av de smykkene jeg har som kan passe, så må det kanskje bli:

et smykke i to forskjellige grønnfarger. Smykket har anheng eller hva det heter. Det er akkurat som grønne, matte steiner som danner små blomster, og mellom hver blomst er det en grønn "diamant". Vanskelig og forklare.

Å så har jeg et "halsgrop"perlesmykke, der perlene er i forskjellige brunfarger og vinrødt.

Har også et perlekjede som er 150cm langt, og som man kan ha flere ganger rundt halsen. Det er i mørkebrune perler.

Hva blir finest tro?

Hva med fargen på tynnstrømpebuksen?

Jeg trenger HJJJEEELLLP :)

Skrevet

Det ser pent nok ut for barnedåp, og så kan du sikkert få brukt det mange ganger etterpå.

Det var det jeg også tenkte nemlig :)

Den hvite toppen har perler på knytebåndet som glitrer, så den er jo ganske pyntet egentlig. Men det er vel helst skjørtet jeg er i tvil om. Krøller ikke lin seg fryktelig fort?

Å så er jeg litt redd for at brunt blir for kjedelig i en barndåp?

Skrevet

Jeg tror det blir bra jeg! Kjøp et lekkert, fargerikt smykke til. Sikkert flott med høyhælte, brune støvletter attåt :-)

Jeg leste nesten begge svarene fra deg og pekka samtidig, så svaret til pekka er delvis til deg:)

Brune støvletter har jeg ikke. Har stort sett bare sorte sko. Typisk! Jeg får dra på shopping i dag da:)

Skrevet

Hehe, jeg er 1.69 høg og 58 kg. Har halvlangt, mørkebrunt hår, men vurderer om jeg kanskje skulle stripe det til dåpen for å få litt mer liv i det?!

Smykker ja. Hm, av de smykkene jeg har som kan passe, så må det kanskje bli:

et smykke i to forskjellige grønnfarger. Smykket har anheng eller hva det heter. Det er akkurat som grønne, matte steiner som danner små blomster, og mellom hver blomst er det en grønn "diamant". Vanskelig og forklare.

Å så har jeg et "halsgrop"perlesmykke, der perlene er i forskjellige brunfarger og vinrødt.

Har også et perlekjede som er 150cm langt, og som man kan ha flere ganger rundt halsen. Det er i mørkebrune perler.

Hva blir finest tro?

Hva med fargen på tynnstrømpebuksen?

Jeg trenger HJJJEEELLLP :)

Hvis du har grønne øyne, ta det første, hvis ikke, ta nr to .

Ja det er veldig fint med litt lyst spill i håret!

Strømpebukse...sort hvis sort veske, lys brun hvis ikke veske.

Jøss så fin og elegant du blir :)

Skrevet

Jeg leste nesten begge svarene fra deg og pekka samtidig, så svaret til pekka er delvis til deg:)

Brune støvletter har jeg ikke. Har stort sett bare sorte sko. Typisk! Jeg får dra på shopping i dag da:)

Okei:-)

Enig i pekka sitt svar. Jeg ville ha handla brune støvletter på salg og brukt lysbrun, tynn strømpebukse til antrekket.

Forøvrig hadde jeg droppa veske hvis den var svart tror jeg... ta heller en veske i en eller annen brunnyanse?

Jeg bruker bare stelleveske jeg ;-) Når jeg skal på fest uten unger bruker jeg gubbens dressjakkelomme til "veske". Verre når han ikke er med... :-/

Skrevet

Hvis du har grønne øyne, ta det første, hvis ikke, ta nr to .

Ja det er veldig fint med litt lyst spill i håret!

Strømpebukse...sort hvis sort veske, lys brun hvis ikke veske.

Jøss så fin og elegant du blir :)

Har mørkebrune øyne, så da blir d nr 2 :)

Hvis jeg har sort veske og sort strømpebukse, kan jeg ha sorte sko også da? Det bør vel kanskje være brune? Jeg har hårnåler som det er festet en sort tøyblomst på. Hvis strømpebuksen er sort, så kan jeg vel ha sort i håret også?

Jeg høres jo ut som en gammel kjærring som ikke klarer og følge med på motene. *KNIS*

Men jeg må bare forsikre meg om at jeg blir nok pyntet til barndåpen. Jeg har ingen pynta klær i mørkebrun, så da blir man usikker da:)

Tror jeg må ta litt solarium også. Med alt dette mørkebrune, så blir jeg vel seende veldig bleik ut, hehe :) Skulle ønske fargen fra sommeren varte helt til neste sommer :)

Skrevet

Okei:-)

Enig i pekka sitt svar. Jeg ville ha handla brune støvletter på salg og brukt lysbrun, tynn strømpebukse til antrekket.

Forøvrig hadde jeg droppa veske hvis den var svart tror jeg... ta heller en veske i en eller annen brunnyanse?

Jeg bruker bare stelleveske jeg ;-) Når jeg skal på fest uten unger bruker jeg gubbens dressjakkelomme til "veske". Verre når han ikke er med... :-/

Hehe, ja jeg bruker stelleveska en del jeg også:) Men nå er min mørkeblå, og passer ikke så godt til skjørt...hoho! Neida, særiøst, jeg tror ikke jeg kommer til å ha med meg vanlig veske. Har selvfølgelig stelleveska med til babyen da, men ikke som en del av tilbehøret mitt:)

Har bestilt klærne, og de skulle leveres i uke 6. Barndåpen er 12 feb. så nå er jeg litt stressa på om jeg får klærne i tide. Må vel finne meg en backup-plan hvis det skulle vise seg at det ikke kommer i tide eller at det ikke passer. Får ta meg en tur innom h&m i byen i dag, og se om de kanskje har antrekket der. (Så får jeg heller avbestille det jeg har bestilt på postordre)!

Skrevet

Har mørkebrune øyne, så da blir d nr 2 :)

Hvis jeg har sort veske og sort strømpebukse, kan jeg ha sorte sko også da? Det bør vel kanskje være brune? Jeg har hårnåler som det er festet en sort tøyblomst på. Hvis strømpebuksen er sort, så kan jeg vel ha sort i håret også?

Jeg høres jo ut som en gammel kjærring som ikke klarer og følge med på motene. *KNIS*

Men jeg må bare forsikre meg om at jeg blir nok pyntet til barndåpen. Jeg har ingen pynta klær i mørkebrun, så da blir man usikker da:)

Tror jeg må ta litt solarium også. Med alt dette mørkebrune, så blir jeg vel seende veldig bleik ut, hehe :) Skulle ønske fargen fra sommeren varte helt til neste sommer :)

jeg synes, og hadde gjort det selv, at du kan ha sort veske, sko og hårpynt. Pluss på med litt brunfarge ja :) snart sommer igjen!!

Skrevet

jeg synes, og hadde gjort det selv, at du kan ha sort veske, sko og hårpynt. Pluss på med litt brunfarge ja :) snart sommer igjen!!

Tuuusen tuuuussssen tuuuuussssssennnnn takk for svar:D

Skrevet

Hehe, ja jeg bruker stelleveska en del jeg også:) Men nå er min mørkeblå, og passer ikke så godt til skjørt...hoho! Neida, særiøst, jeg tror ikke jeg kommer til å ha med meg vanlig veske. Har selvfølgelig stelleveska med til babyen da, men ikke som en del av tilbehøret mitt:)

Har bestilt klærne, og de skulle leveres i uke 6. Barndåpen er 12 feb. så nå er jeg litt stressa på om jeg får klærne i tide. Må vel finne meg en backup-plan hvis det skulle vise seg at det ikke kommer i tide eller at det ikke passer. Får ta meg en tur innom h&m i byen i dag, og se om de kanskje har antrekket der. (Så får jeg heller avbestille det jeg har bestilt på postordre)!

Veske er oppskrytt ;-)

Det er masse fint på salg for tida. Kan også få pene kjoler til rundt 200 kr. Sjekk f.eks. på Vero Moda.

Skrevet

Tuuusen tuuuussssen tuuuuussssssennnnn takk for svar:D

baaaaaare hygggggelig du hehe. Kos deg i dåpen!

Skrevet

Veske er oppskrytt ;-)

Det er masse fint på salg for tida. Kan også få pene kjoler til rundt 200 kr. Sjekk f.eks. på Vero Moda.

Ja, men jeg kan ikke bruke kjole. Jeg ammer skjønner du. Det tar seg liksom ikke så godt ut og sitte i bare trusa, med kjolen dratt godt oppunder armene når jeg skal gi dåpsbarnet mat:D

Skrevet

baaaaaare hygggggelig du hehe. Kos deg i dåpen!

Hehe, takk :)

Skrevet

Synes du har gjort et bra valg, jeg! Den hvite toppen har jeg bestilt selv :) Gleder meg til sommeren nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...