Gjest AveM Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hva gjør du når du føler litt ekstra for mannen din, for å glede han? Jeg baker favorittkaken hans. Når min mann skal glede meg legger han sammen klær og støvsuger litt ;-) Men det hender det kommer en blomsterkvast. 0 Siter
nilia Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg lager hjemmelaget pizza! Da blir han glad da:) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg serverer yndlingspastaretten hans med et glass rødvin til ) (Han er ikke så glad i søtsaker.) Han kjøper sjokolade til meg. Jeg elsker sjokolade. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg serverer yndlingspastaretten hans med et glass rødvin til ) (Han er ikke så glad i søtsaker.) Han kjøper sjokolade til meg. Jeg elsker sjokolade. Vi pleier også å kjøpe favorittsjokoladene til hverandre. Han sendte en gang sms fra jobb "Elin Tvedt er blitt singel". Jeg svarte "Jeg gir meg ikke uten kamp". Når han kom hjem hadde jeg laget kake. Han var så fornøyd at han måtte fortelle det på jobben dagen etter, at han fikk kake pga at Elin Tvedt var blitt singel. He he. Rare er vi ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Nå er han ikke mannen min da, men. Jeg rydder, hvis jeg skal glede ham. Eller gir ham det han liker aller best... =p Han lager mat, hvis han skal glede meg =) Omvendt av de fleste andre? 0 Siter
Dr.Humbug Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 jeg tar av meg litt klær å frister han så han bare må ha meg, da får jeg det jeg vil ha jeg også.. hehe 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Veien til min kjæres hjerte går definitivt gjennom magen! Så når han skal gledes, får han gjærbakst - rykende fersk. Jeg er ikke spesielt vanskelig å glede heller, og det vet han. Nykokt kaffe når jeg står opp er et billig og effektivt triks som virker hver eneste gang! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Da lusker jeg ham i nakken eller masserer føttene hans. Hva koser litt med meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 *Hehe* Å bake noe godt er sikkerstikk ja! Ellers blir han uhyre takknemlig for småting så det er ikke noe problem å glede ham. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.