Gå til innhold

I kjærlighetens navn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du når du føler litt ekstra for mannen din, for å glede han? Jeg baker favorittkaken hans.

Når min mann skal glede meg legger han sammen klær og støvsuger litt ;-)

Men det hender det kommer en blomsterkvast.

Skrevet

Jeg serverer yndlingspastaretten hans med et glass rødvin til :o) (Han er ikke så glad i søtsaker.)

Han kjøper sjokolade til meg. Jeg elsker sjokolade.

Skrevet

Jeg serverer yndlingspastaretten hans med et glass rødvin til :o) (Han er ikke så glad i søtsaker.)

Han kjøper sjokolade til meg. Jeg elsker sjokolade.

Vi pleier også å kjøpe favorittsjokoladene til hverandre.

Han sendte en gang sms fra jobb "Elin Tvedt er blitt singel". Jeg svarte "Jeg gir meg ikke uten kamp".

Når han kom hjem hadde jeg laget kake. Han var så fornøyd at han måtte fortelle det på jobben dagen etter, at han fikk kake pga at Elin Tvedt var blitt singel. He he. Rare er vi ;-)

Skrevet

Nå er han ikke mannen min da, men. Jeg rydder, hvis jeg skal glede ham. Eller gir ham det han liker aller best... =p

Han lager mat, hvis han skal glede meg =)

Omvendt av de fleste andre?

Skrevet

jeg tar av meg litt klær å frister han så han bare må ha meg, da får jeg det jeg vil ha jeg også.. hehe

Skrevet

Veien til min kjæres hjerte går definitivt gjennom magen! Så når han skal gledes, får han gjærbakst - rykende fersk.

Jeg er ikke spesielt vanskelig å glede heller, og det vet han. Nykokt kaffe når jeg står opp er et billig og effektivt triks som virker hver eneste gang! :-)

Skrevet

Da lusker jeg ham i nakken eller masserer føttene hans.

Hva koser litt med meg.

Skrevet

*Hehe* Å bake noe godt er sikkerstikk ja! Ellers blir han uhyre takknemlig for småting så det er ikke noe problem å glede ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...