Gå til innhold

Jævla idiot!!!! *Gråter*.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ditt fantastiske eksteriør, så hadde jeg nok satset på noe annet enn en skarve kjellerleilighet hos'a mamma.

Mange formuende menn som gjerne vil ha deg som samboer i en 6-roms på Frogner. Der kunne du gjerne invitert fruene i nabolaget til portvin og krumkaker en tirsdag formiddag, mens mannen var ute og tjente nye penger som du kan svi av.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• flisa

2

• sheba

2

• Jeanny1365380946

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Jeg løp ned til min egen leilighet og måtte roe nervene med noen glass likør..*

*LOL* lettskremt du????

Hva med å holde deg i din egen leilighet i utgangspunktet?

Skrevet

Får inntrykk av at dette innlegget bare er sprøyt jeg...

Gliser

Skrevet

Høres ut som du kan ha en smule alkoholproblem? Hvis du trenger å drikke vin på lyse dagen, trenger likør for å roe ned nervene, - og din stefars reaksjon kom kanskje ikke ut av intet?

Skrevet

Frisk? Jeg føler meg ikke syk jeg...

virker som du sliter litt og at angsten tok litt overhånd..--

Skrevet

Får inntrykk av at dette innlegget bare er sprøyt jeg...

Gliser

jepp heilt enig!! :-))

Gjest Settlers
Skrevet

Dette innlegget er selvfølgelig løgn. Ingen er så dum og kringkaster det i tillegg.

Skrevet

*ler*

Det hender jeg går ut av bilen og spiller luftgitar hvis noen tuter på meg, og da tuter de i hvertfall :-)

Gjest Barbie star
Skrevet

Dette innlegget er selvfølgelig løgn. Ingen er så dum og kringkaster det i tillegg.

Hvorfor i faen skulle jeg bruke tid på dette om det var løgn??

Du får tro hva du vil.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke det finnes sånne som deg (som du beskriver som deg) i virkeligheten.

Ble plutselig glad for at jeg ikke har kjellerleilighet til noe barn.

Skrevet

Frisk? Jeg føler meg ikke syk jeg...

De verste sykdommer begynner slik: først merker du ingenting....

Gjest Barbie star
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke det finnes sånne som deg (som du beskriver som deg) i virkeligheten.

Ble plutselig glad for at jeg ikke har kjellerleilighet til noe barn.

Du er grei du!!!! Jeg har faktisk ikke gjort NOE galt!!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Fy søren for en fæl stepappa du har. Er glad for at han ikke er min altså. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt eller sendt melding til mora mi og fortalt henne hva for en dust hun er gift med. Du er tross alt datteren hennes og han kan ikke bare snakke til deg som det passer ham. Blir så sinna på dine vegne altså!

;o)

Skrevet

Å drikke en halv flaske vin tidlig på en tirsdag er vel ikke helt vanlig nei. Det forbinder jeg litt med alkoholikere. Hvis du ikke skjønner det så lurer jeg på om du er personlighetsforstyrret. Synes det var riktig av han å markere det.

Gjest stoneman
Skrevet

Klart det :-)

Det er bra humor å legge inn samtlige blondinepoeng på to tre dager med blondine-innlegg.

Da hadde jeg hatt det morsomt også, når så mange går på...

Skrevet

Du er jo så hissig? Kva er grunnen til det??

Skrevet

Du får tro hva du vil.

tja, vi sitter jo og surrer her inne alle sammen uten at vi feiler stort -alltid...

Skrevet

Å drikke en halv flaske vin tidlig på en tirsdag er vel ikke helt vanlig nei. Det forbinder jeg litt med alkoholikere. Hvis du ikke skjønner det så lurer jeg på om du er personlighetsforstyrret. Synes det var riktig av han å markere det.

Å drikke vin på en tirsdag formiddag er helt vidunderlig, så sant man har anledning til det.

Det er i det hele tatt bedre å drikke litt tidlig på dag enn sent. Drikker man sent, blir det fyllesjuke og elendighet. Gjør man unna drikkingen tidlig på dag, kan man ta seg fint ned...og være i kjempeform dagen etter.

skorpionfisken
Skrevet

Kommer ann på hvem som ser det da.

Jeg hadde ikke likt at mitt barn eller stebarn satt på formiddagen på fridagen sin og hev i seg en halv flaske vin i min stue.

Jeg hadde blitt like irritert som din stefar ble.

Det ville jeg blitt om det var min far, min mor, min samboer eller hvemsomhelst andre som hadde gjort det også.

Å bo hjemme til man er 25 (jada, du har egen leilighet) for å snylte på foreldrene (drikke alkoholen deres er ikke riktig. Du burde funnet deg et annet sted å bo.

Å slappe av på formiddagen på fridagen med alkohol er andre steg mot alkoholisme. Første steg er å drikke alene når ingen ser på.

Gjest Settlers
Skrevet

Du får tro hva du vil.

Ja, si det? Bare du vet vel hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...