Gå til innhold

Jævla idiot!!!! *Gråter*.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje han ikke likte at du snylta på deres vin ? Når du jobber og er 25 år kunne du saktens kjøpe deg din egen vin.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• flisa

2

• sheba

2

• Jeanny1365380946

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje han ikke likte at du snylta på deres vin ? Når du jobber og er 25 år kunne du saktens kjøpe deg din egen vin.

Barnepleiere er ikke så fett betalt, vettu! ;)

Gjest Megler Smekker
Skrevet

Du er grei du!!!! Jeg har faktisk ikke gjort NOE galt!!

Stjele vinen til mor og stefar er ikke bra.Og så appåtil midt på formiddagen da!

Skrevet

Det hender jeg går ut av bilen og spiller luftgitar hvis noen tuter på meg, og da tuter de i hvertfall :-)

Synes jeg ser det :-)

Gjest Barbie star
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke noe vin hjemme hos meg selv.. Og jeg vet at min mor ikke ville bry seg om jeg "smakte litt"..

Skrevet

Barnepleiere er ikke så fett betalt, vettu! ;)

Å, barnepleier......har ikke fulgt godt nok med, jeg.

:-)

Skrevet

Bare et lite tips:

Er man påvirket av alkohol, så kan det være lett å overreagere.

Men det kan også skape morsomme innlegg her på DOL:-)

Skrevet

Bare et lite tips:

Er man påvirket av alkohol, så kan det være lett å overreagere.

Men det kan også skape morsomme innlegg her på DOL:-)

Eller som Jesus sa under nattverden da han sendte vinen rundt: du får bare mjælk du Johannes, som blir så gæærn i fylla.

Ups blasfemi?

Skrevet

Eller som Jesus sa under nattverden da han sendte vinen rundt: du får bare mjælk du Johannes, som blir så gæærn i fylla.

Ups blasfemi?

he-he....

De var nok et lystig lag all den tid det ikke burde være vanskelig å fikse litt vin i det selskapet:-)

Skrevet

Ups blasfemi?

Pass deg for kristenfundamentistene

Skrevet

Pass deg for kristenfundamentistene

I USA er det 20-30 mill av dem, og de er ikke å spøke med.

Pluss noen titalls millioner jøder.

En gedigen maktfaktor.

Skrevet

vin til frokost??

jøss, eller ja, ja:-)

Er du aylar eller barbie trollet?? hehehe regner med det er samme person, men da burde du som både er barnepleier og trener på sats samt eeelsker treningssykkelen heller sette deg på den enn og starte dagen med ei halv flaske vin:-)

DUST! ;-)

Skrevet

Du er grei du!!!! Jeg har faktisk ikke gjort NOE galt!!

nei kjære deg, du er jo bare VAKKER! så selvfølgelig gjør du som du vil....

vi andre som ser ut som troll og det som verre er på morraen, VI må holde oss til kaffe eller te!!

*hulk, hulk*

er du bare dum eller behøver du behandling??

mest sannsynlig liker du og sitte her å nyte oppmerksomheten du får, men dette var siste gang fra meg!, webbis ser deg også forhåpentligvis:-)

Skrevet

I USA er det 20-30 mill av dem, og de er ikke å spøke med.

Pluss noen titalls millioner jøder.

En gedigen maktfaktor.

Enig med deg i det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...