Gå til innhold

Den Grønne Legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har latt seg lure av "Den Grønne Legen"?

Han er ingen lege, men en skruppelløs selger som lurer eldre til å kjøpe masse aloevera som de må drikke å tro de blir friska av, men sannheten er vel at de bare blir enda fattigere..

Skrevet

Jeg trodde ikke slike sjarlataner klarte å lure noen i vårt opplyste samfunn?

Aloe vera skal da bare være bra på sår hud? Snart putter de det vel opp i rompa også. Hele kaktussen opp i stussen.

Skrevet

Aloe vera skal da bare være bra på sår hud? Snart putter de det vel opp i rompa også. Hele kaktussen opp i stussen.

den egner seg OGSÅ i rompa - for å være seriøs. Den brukes på brannskadeavdelingen på Haukeland - så den er nok ikke bare for litt sår hud :)

Gjest fra en annen
Skrevet

den egner seg OGSÅ i rompa - for å være seriøs. Den brukes på brannskadeavdelingen på Haukeland - så den er nok ikke bare for litt sår hud :)

Det er noe til deg på meldinger.

Skrevet

Det er noe til deg på meldinger.

er det spiselig? *iler dit*

Skrevet

Jo dessverre så gjør mange det, når en eldre syk pensjonist blir oppringt av en svært pågående selger..

De svarer til slutt jada... å de blir fattigere mens den humbug legen blir bare rikere å enda feitere... PÅ DE ELDRE OG SVAKES BEKOSTNING... forj...

Skrevet

Jo dessverre så gjør mange det, når en eldre syk pensjonist blir oppringt av en svært pågående selger..

De svarer til slutt jada... å de blir fattigere mens den humbug legen blir bare rikere å enda feitere... PÅ DE ELDRE OG SVAKES BEKOSTNING... forj...

I gamle dager rullet vi dem i tjøre og fjør og jaget dem fra byen. Men de har 14 dagers angrefrist uansett. De behøver ikke betale porto en gang.

Skrevet

I gamle dager rullet vi dem i tjøre og fjør og jaget dem fra byen. Men de har 14 dagers angrefrist uansett. De behøver ikke betale porto en gang.

Ja det er sant, men de eldre å svake gjør ikke det, setter det heller bakerst i skapet å sørger litt over at det gikk såpass utover matbudsjettet denne måneden også,, han lopper nemlig hver enkelt for over 2.000.- kr.. masse penger for dem som ikke har.. Jeg fant en kasse av dette i skapet etter at min mor døde.. så jeg tuller ikke..

Skrevet

Ja det er sant, men de eldre å svake gjør ikke det, setter det heller bakerst i skapet å sørger litt over at det gikk såpass utover matbudsjettet denne måneden også,, han lopper nemlig hver enkelt for over 2.000.- kr.. masse penger for dem som ikke har.. Jeg fant en kasse av dette i skapet etter at min mor døde.. så jeg tuller ikke..

Det er lov å selge i dette landet, men det er også lov å sende et brev til firmaet og lekse opp moral for dem.

Eller henge dem ut på

http://forbrukerportalen.no/Emner/reservasjon

Hvis de faller for fristelsen å nevne ordet "gratis" da har de gjort en stor feil hvis du må kjøpe noe.

Skrevet

Hvis du har hemoroider kan du tre hele kaktusen oppi der.

Da blir garantert hemoroidene borte.

:-)

Jeg har bestilt en, så får vi se. Er de ikke veldig store? Kaktusene altså?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har bestilt en, så får vi se. Er de ikke veldig store? Kaktusene altså?

Jo, men det er bare å døtte dem oppi så godt det lar seg gjøre!

:)

Skrevet

Jo, men det er bare å døtte dem oppi så godt det lar seg gjøre!

:)

De sier kokosnøtter også skal være bra.

Gjest blomsterløk
Skrevet

De sier kokosnøtter også skal være bra.

*lol*

Uff, hørtes ikke noe særlig ut!

Skrevet

*lol*

Uff, hørtes ikke noe særlig ut!

Kanskje de mener saften fra aloe vera og kokosnøttmelk?

Skrevet

tror piggene er mer virkningsfulle eller saften, garantert..

Gjest blomsterløk
Skrevet

Aha, der er du nok inne på noe ja.

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...