Gå til innhold

Sex med kjendis, sier IKKE hvem det var!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å fortelle at jeg har hatt sex med en kjendis. En A-kjendis til og med! Og ikke en norsk A-kjendis, men en fra Hollywood! Jeg NEKTER å si hvem han er.

Vi hadde bare kjent hverandre i to timer da det skjedde. Og selv om jeg har det jeg vil karakterisere som en bra utseende, så tror jeg ikke det var derfor han ville ha sex med meg. Det gikk heller på min intelligens og de lange, dype samtalene vi hadde både før og etter sexen.

Og etterpå delte vi ei flaske vin, selv om det var midt på dagen, midt i uka...!

Nei, jeg sier _ikke_ hvem det var!

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

23

• keinstein

15

• flisa

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest kroppogsjel
Skrevet

ååå. siiii det a. Ikke vær så skjedelig å skjip a. Få vite a. Ær så tyypisk asså atte du bare sier a å ikke b.

Skrevet

ååå. siiii det a. Ikke vær så skjedelig å skjip a. Få vite a. Ær så tyypisk asså atte du bare sier a å ikke b.

Nei, herregud, jeg kan ikke det asså! Jeg lovte å ikke si noe! Må tenke på dama hans da vet du, hun er jo tross alt gravid og alt ting. Dette må aldri komme ut!

Skrevet

klart det var han! :)

Hatt våte drømmer igjen nå da, flisa?

;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei, herregud, jeg kan ikke det asså! Jeg lovte å ikke si noe! Må tenke på dama hans da vet du, hun er jo tross alt gravid og alt ting. Dette må aldri komme ut!

Si deta.

Vi _lover_ at vi ikke skal si noe videre. Det er jo bare vi som er her på dol som får vite det.

Please a.

Skrevet

Åååå, det er Brad Pitt ja....AVSLØRT :P

Angelina, Angelina, vet du hva?

Brad har vært utro med Luska..hihi!

Annonse

Skrevet

Næhæi!

Jooooaaavæææærsssååååsniiiiil!!

Skrevet

Hatt våte drømmer igjen nå da, flisa?

;o)

Jeg drømmer bare om gravide damer om dagen - gud vet hvorfor! :(

Skrevet

Hm, da kan det ikke være Rune Rudberg.

Aha! Nå vet jeg det. Han her påstår at han har gjort det med 4600 damer, og han er rett som det er innom Norge.

http://www.nndb.com/people/151/000023082/

Come on, tilstå! Det er da ikke noe å være flau over. 4599 andre damer har falt for kosegutten, så han er helt sikkert uimotståelig;-)

Gjest Barbie star
Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg drømmer bare om gravide damer om dagen - gud vet hvorfor! :(

Jeg drømmer ikke om gravide damer. To gravide er ti ganger verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...