favn Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvem har ikke hatt sex med noen kjente? Lite land, dette... ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! Hahaha. Det er første gang jeg har sett deg skrive noe som var morsomt på den riktige måten. (Skjønt det bare var den ene setningen) 0 Siter
lonelyP Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! Det var faktisk jækla bra svart. *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! ja, DA hadde du vært som oss - du kan ikke være bedre enn oss serru. 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Åååå, det er Brad Pitt ja....AVSLØRT Angelina, Angelina, vet du hva? Brad har vært utro med Luska..hihi! Åå, teit eller? Det var jo ikke han da! Jeg sikter jo kanskje litt høyere enn det da... 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! Hehe! 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Jeg drømmer bare om gravide damer om dagen - gud vet hvorfor! Ta deg en clear blue test du! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! Ha-ha!!! moro dette her. 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Hm, da kan det ikke være Rune Rudberg. Aha! Nå vet jeg det. Han her påstår at han har gjort det med 4600 damer, og han er rett som det er innom Norge. http://www.nndb.com/people/151/000023082/ Come on, tilstå! Det er da ikke noe å være flau over. 4599 andre damer har falt for kosegutten, så han er helt sikkert uimotståelig;-) Å, teit eller! Var jo ikke han da! 0 Siter
nilia Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Åå, teit eller? Det var jo ikke han da! Jeg sikter jo kanskje litt høyere enn det da... Ååååå, da er det Donald Trump! Ja det bare _må_ det være. Melania, Melania, vet du hva? *knis* 0 Siter
Gjest anonymoustonie Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvem har ikke hatt sex med noen kjente? Lite land, dette... ;-) Sant, sant, men jeg må med skam erkjenne at jeg ikke har hatt meg med noen a-kjendiser! Må et stykke ut i alfabetet, faktisk. Fillern! :-/ *lete i gule sider etter god kirurg for total makeover* 0 Siter
Gjest Garantert ! Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ha ha, sikkert Hollywodd veit du .... det er banna bein Rune Rudberg du også har vært med. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvem har ikke hatt sex med noen kjente? Lite land, dette... ;-) Har du også? verden er ikke stor. 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Ååååå, da er det Donald Trump! Ja det bare _må_ det være. Melania, Melania, vet du hva? *knis* Han gamlingen der? Særlig, da! Puke! 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Ha ha, sikkert Hollywodd veit du .... det er banna bein Rune Rudberg du også har vært med. Jeg sier ikke at jeg ikke har vært med Rune Rudberg, men jeg har utseendet såpass med meg, at det er flere kjendiser enn han som har falt for meg, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest Garantert ! Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg sier ikke at jeg ikke har vært med Rune Rudberg, men jeg har utseendet såpass med meg, at det er flere kjendiser enn han som har falt for meg, for å si det sånn. Jøss så heldig du er da ...... skikkelig rype som alle mannfolk faller for...... må være jævlig slitsomt ? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne... Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK. HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! *gapskratter* 0 Siter
nilia Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Han gamlingen der? Særlig, da! Puke! Hmmm, hvem flere i Hollywood venter barn da? Tom (hvordan skrives "krus") Cruice? 0 Siter
Luska Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Jøss så heldig du er da ...... skikkelig rype som alle mannfolk faller for...... må være jævlig slitsomt ? Neida, er blitt vant til det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jooooaaavæææærsssååååsniiiiil!! Døh, nå har du vært for lenge her på DOL. Du begynner å få skikkelige kvinnfolkfakter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.