Gå til innhold

Sex med kjendis, sier IKKE hvem det var!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, hvem flere i Hollywood venter barn da?

Tom (hvordan skrives "krus") Cruice?

Fast Se & Hør-leser?

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

23

• keinstein

15

• flisa

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Han gamlingen der? Særlig, da! Puke!

Har ikke Tom Cruise en gravid dame og?

Sant- hadde jeg vært med ham, hadde jeg holdt pent kjeft om det tror jeg. bleurgh.

Jeg som er ganske pen hadde sjans på en som nesten blei kjendis. Jeg føler det nesten som atte Barbiestar og jeg kunne ha kjent hverandre asså. Har sikkert vært på en del av de samme festene. Men jeg er mørk pen da. Ikke blond. Også sier alle at jeg har så fine kinnbein og glatt, mykt hår.

heeeelt sant. :-)

Skrevet

Har du også? verden er ikke stor.

Samme mann, altså? *knegg*

Gjest Megler Smekker
Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

"jeg er ikke dum, bare blond!".

Gjest stoneman i krampegråt
Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

Den riktig dumme må bskyttes mot seg selv...

Pleeeease, kan ikke noen bare få meg til å slutte å le?

Klarte bare ikke la vær å svare på tulleinnlegg ha ha ha ha ha ha ha

Skrevet

Sant, sant, men jeg må med skam erkjenne at jeg ikke har hatt meg med noen a-kjendiser! Må et stykke ut i alfabetet, faktisk. Fillern! :-/

*lete i gule sider etter god kirurg for total makeover*

Til mitt 'forsvar': Vedkommende ble kjent _etterpå_ --- eh, altså ikke akkurat pga det, dah... *s*

Annonse

Skrevet

Døh, nå har du vært for lenge her på DOL. Du begynner å få skikkelige kvinnfolkfakter!

Monkey see, monkey do.

:-)

Egentlig blåser jeg i hvem som ligger med hvem, bare ikke jeg er en av dem :-)

Skrevet

Jooooaaavæææærsssååååsniiiiil!!

Nei, skal jeg bevare integritetten min, så kan jeg ikke røpe mer nå, altså!

Skrevet

...og hva er så stas med det da, egentlig?

Å være en i rekken av svært mange en kjendis feier over gir selvsagt litt mer status enn å være et nummer i rekken hos den lokale skjørtejegeren - men likevel...?

Ser egentlig ikke at dette er noe det er verdt å skryte av egentlig.

Ok - du har hatt sex med noen, og du har drukket vin midt i uken. So?

Skrevet

Samme mann, altså? *knegg*

Da var det ikke Mary, det var Harry!

Skrevet

Nei, skal jeg bevare integritetten min, så kan jeg ikke røpe mer nå, altså!

Tetten og tetten.

Gjest fra en annen
Skrevet

Å være en i rekken av svært mange en kjendis feier over gir selvsagt litt mer status enn å være et nummer i rekken hos den lokale skjørtejegeren - men likevel...?

Det er tøys pga barbie star sine innlegg.....

Skrevet

Sant, sant, men jeg må med skam erkjenne at jeg ikke har hatt meg med noen a-kjendiser! Må et stykke ut i alfabetet, faktisk. Fillern! :-/

*lete i gule sider etter god kirurg for total makeover*

Det er ikke en skam! Hvis man skal skryte av noe, så må det være å ha _avvist_ en kjendis som ville ha deg. DET er kult =)

Annonse

Skrevet

Den riktig dumme må bskyttes mot seg selv...

Pleeeease, kan ikke noen bare få meg til å slutte å le?

Klarte bare ikke la vær å svare på tulleinnlegg ha ha ha ha ha ha ha

Noen ler mens gråten tar andre.

Den som ler sist, ler hest.

Skrevet

Monkey see, monkey do.

:-)

Egentlig blåser jeg i hvem som ligger med hvem, bare ikke jeg er en av dem :-)

Må bare si meg enig i det!

Påvirker ikke meg uansett, bortsett fra at jeg får meg en god latter innimellom ;-)

Skrevet

Der ja. Det måtte jo bare komme en som skulle dra meg ned i søla. Misunnelse, jeg gjennomskuer det! Så teit asså!

Skrevet

Takk for at du ville dele dette med oss. Du er med på å gjøre dette stedet til et godt og meningsfylt sted å være. Jeg har full forståelse for at du ikke kan si hvem det er, det er nå engang en skjønnhets lodd. Jeg er jo såklart nyskjerrig, misunnelig og alt det der, men det er jo mitt lodd da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...