Gå til innhold

Sex med kjendis, sier IKKE hvem det var!

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

23

• keinstein

15

• flisa

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må bare si meg enig i det!

Påvirker ikke meg uansett, bortsett fra at jeg får meg en god latter innimellom ;-)

Jeg har alltid lurt på kvinnfolk, de kan sitte og synes synd på en kjendis som det egentlig ikke er noe synd på, mens de selv har det mye verre, er ensomme og deprimerte, blakke med det trekkfulle huset fullt av skitne bleier, grinete unger, bakfulle og brutale mannfolk osv.

Skrevet

Jeg har alltid lurt på kvinnfolk, de kan sitte og synes synd på en kjendis som det egentlig ikke er noe synd på, mens de selv har det mye verre, er ensomme og deprimerte, blakke med det trekkfulle huset fullt av skitne bleier, grinete unger, bakfulle og brutale mannfolk osv.

Vi har overutvikla empatiske evner skjønner'u :-/

Gjest utavskapettonie
Skrevet

Det er ikke en skam! Hvis man skal skryte av noe, så må det være å ha _avvist_ en kjendis som ville ha deg. DET er kult =)

_Det_ har jeg gjort mange ganger. Da er jeg litt kul likevel, altså? Hurra:-)

Skrevet

he-he-he....det var vel en fin oppsummeringen av noen andre tråder her i det siste:-)

Skrevet

Til mitt 'forsvar': Vedkommende ble kjent _etterpå_ --- eh, altså ikke akkurat pga det, dah... *s*

Hehe, det hadde i så fall vært en meget interessant historie som jeg hadde krevd å få høre i sin helhet;-)

Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

he-he-he....du er om ikke annet et særdeles muntert innslag her på DOL :-))

Skrevet

Vi har overutvikla empatiske evner skjønner'u :-/

Er ikke det upraktisk?

Skrevet

Hm, da kan det ikke være Rune Rudberg.

Aha! Nå vet jeg det. Han her påstår at han har gjort det med 4600 damer, og han er rett som det er innom Norge.

http://www.nndb.com/people/151/000023082/

Come on, tilstå! Det er da ikke noe å være flau over. 4599 andre damer har falt for kosegutten, så han er helt sikkert uimotståelig;-)

10 mill fluer kan ikke ta feil; bæsj smaker godt!

Skrevet

...og hva er så stas med det da, egentlig?

Å være en i rekken av svært mange en kjendis feier over gir selvsagt litt mer status enn å være et nummer i rekken hos den lokale skjørtejegeren - men likevel...?

Ser egentlig ikke at dette er noe det er verdt å skryte av egentlig.

Ok - du har hatt sex med noen, og du har drukket vin midt i uken. So?

Det er noe stort med å være nr 32 i en rekke på 359?

Skrevet

Det er tøys pga barbie star sine innlegg.....

Ah.

har såvidt fått med meg at DOL nå har fått sin ukronede dronning over livets virkelig grunne verdier...

Skrevet

Det er noe stort med å være nr 32 i en rekke på 359?

Ikke slik jeg ser det, nei.

Skrevet

Ikke slik jeg ser det, nei.

Kommer snart til en seng nær deg!

En begivenhet!

Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tror du er mer ærlig i ditt avsnitt nr 2 enn 1. Tipper du er sånn ca 30 med to unger og tørker deg i ræva med våtservietter rett som det skvett ;-)

Skrevet

Ah.

har såvidt fått med meg at DOL nå har fått sin ukronede dronning over livets virkelig grunne verdier...

Det er visst ikke hjertet man skal åpne...

Skrevet

_Det_ har jeg gjort mange ganger. Da er jeg litt kul likevel, altså? Hurra:-)

Da er det du som er kul, rett og slett. Og jeg. Selv om jeg ikke kan skryte på meg at det hverken er _mange_ ganger, eller særlig lekre kjendiser.

Pittelitt kiss&tell....? =)

Skrevet

Applaus for dagens mest underholdende tråd ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...