Gå til innhold

Sex med kjendis, sier IKKE hvem det var!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det hadde i så fall vært en meget interessant historie som jeg hadde krevd å få høre i sin helhet;-)

Det hadde du sikkert, frekke tøs.

:)

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

23

• keinstein

15

• flisa

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rasende festelig - og så flott! Og det flotteste er jo at det ikke var utseende ditt han var ute etter, men din "intelligens og de lange, dype samtalene vi hadde både før og etter sexen".

Med det gir du håp for veldig mange som ikke nødvendigvis (bare) har utseendet å flyte på.

Håper du ikke drakk så mye at vin at du ikke husker hver detalj. Det ville da være irriterende vil jeg tro ...

Og nå skal jeg sjekke ut når jeg kan ta meg ferie, og prøve meg i Hållyvudd jeg også (trur eg).

;o)

Skrevet

Lange dype samtaler før sexen? Når du kun hadde kjent han i to timer før dere hadde sex. Skjønner at du og jeg har fskj definisjon av "lange dype samtaler"................

Gjest Jøsses
Skrevet

Lange dype samtaler før sexen? Når du kun hadde kjent han i to timer før dere hadde sex. Skjønner at du og jeg har fskj definisjon av "lange dype samtaler"................

Og du vet tydeligvis ikke hva ironi er. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du husker mailadressen min kan du si det til meg. :)

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg kjenner noen som kjenner datteren til ei som har hatt sex med Richard Gere ! Var visst til og med kjæresten hans for maaaange år siden...

Ikker verst det heller, vel?

Skrevet

Og du vet tydeligvis ikke hva ironi er. :)

Ikke du heller?

;-)

Skrevet

Lange dype samtaler??? Ja det var vel et par av dem i de to timene dere kjente hverandre da?

Kan jo ikke annet enn å le av deg.

Er det å ha sex med en kjendis liksom det store målet her i livet? Kanskje kjendisene er bedre enn andre?

Jeg jobber i musikkbransjen og omgår kjendiser flere ganger i uken, kanskje du kunne fått sommerjobb hos meg til sommeren?

Iallefall godt det er intelligensen og ikke utseende ditt de er ute etter.....

Skrevet

Åå, teit eller? Det var jo ikke han da! Jeg sikter jo kanskje litt høyere enn det da...

Kurt Nilsen? *Knis*

Skrevet

Haha,denne topper jeg lett. Jeg har sex med en gift mann,og han er ofte i avisa med navn og bilde, så det så,

Skrevet

Lange dype samtaler??? Ja det var vel et par av dem i de to timene dere kjente hverandre da?

Kan jo ikke annet enn å le av deg.

Er det å ha sex med en kjendis liksom det store målet her i livet? Kanskje kjendisene er bedre enn andre?

Jeg jobber i musikkbransjen og omgår kjendiser flere ganger i uken, kanskje du kunne fått sommerjobb hos meg til sommeren?

Iallefall godt det er intelligensen og ikke utseende ditt de er ute etter.....

Ironi er en fin bil...

skorpionfisken
Skrevet

Hold opp! Jeg ler så jeg nesten tisser meg ut her jeg sitter.

Om det er sant eller ikke får bare være.

Det kunne faktisk vært sant, for det finnes faktisk så dumme jenter. Tenk å forsvare at han bruker henne som en gratis hore med at det var ikke utseendet, det var de dype samtalene.

Jaja, får håpe det var ham da, og ikke en lookalike. De lever stort på at andre tror de er den virkelige stjerna. Eller, kanskje bedre å være en av 100 for lookaliken, enn en av 10000 for stjerna.

Skrevet

Hvis du husker mailadressen min kan du si det til meg. :)

Åh, nei du! Bare fordi vi er så gode venner, røper jeg ikke dette altså!

:o)

(Når det er sagt, så har jeg nok dessverre ikke mailadressen din lenger....)

Gjest hollywoodelskerinnen
Skrevet

Ah, så det er deg jeg har hørt så mye om fra min gode venn og elsker fra Hollywood:-)

Han har fortalt meg om den norske jenta han hadde sex med serru. Forsto det som at det hadde vært en intern "undersøkelse" blant en vennegjeng (med A-kjendiser fra Hollywood, seff) om hvem som fikk en dum berte til å føle seg inteligent etter bare et par timer, for så å få henne til sengs;-)

Men du skal ikke ta det så tungt, de finner snart noe annet å le av...

Skrevet

Jeg kjenner noen som kjenner datteren til ei som har hatt sex med Richard Gere ! Var visst til og med kjæresten hans for maaaange år siden...

Ikker verst det heller, vel?

Og jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har hatt sex med kronprinsen :) :) hehehe

Skrevet

Og jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har hatt sex med kronprinsen :) :) hehehe

Jøss, har han hatt sex med andre enn henne han er gift med nå?

Trodde tronarvinger måtte være forsiktig med hvem de utveksler kroppsvæsker med?

:o)

Skrevet

HA HA HA Dette var jævla morsomt... Tydelig at mange her inne er misunnelig på meg fordi jeg faktisk har utseende med meg. Er ung og fri. Og faktisk nyter livet og litt vin en heeelt vanlig tirsdag. Det at jeg faktisk har hatt sex med en kjendis blir selvfølgelig brukt mot meg her inne...

Og så kommer alle disse innleggene "Hun er ikke ekte!" Det blåser jeg i for jeg VET hvem jeg er. Hadde jeg skrevet at jeg var 34, gift, to unger, ikke så veldig pen og tørker meg i rævva med våtservietter da hadde alt liksom vært helt OK.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!

:) Denne var faktisk riktig morsom :) og ja, jeg er veeeldig misunnelig!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Du er identisk med Barbie Star, ikke sant?

Jeg tror nå heller vedkommende prøver å latterliggjøre Barbie Star. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...