Gå til innhold

Sex med kjendis, sier IKKE hvem det var!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det du som er kul, rett og slett. Og jeg. Selv om jeg ikke kan skryte på meg at det hverken er _mange_ ganger, eller særlig lekre kjendiser.

Pittelitt kiss&tell....? =)

Hehe, det er langt mellom de lekre kjendisene her også.

Det er jo _ikke_ pent å oute kjendisers mislykka sjekking, og man vil jo ikke bli Dols egen Rebecca Loos;-) Jeg kan vel si så mye som at det handler om en meget kjent trønderrocker, en tidligere idoldommer og en Se og Hør-topp. Og flere andre. S & H-toppen er jeg ærlig stolt av å ha på lista mi!

Så var det din tur.

*venter i spenning*:-)

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

23

• keinstein

15

• flisa

4

• nilia

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest kalendria
Skrevet

Og jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har hatt sex med kronprinsen :) :) hehehe

Åh, det gjør jammen jeg også, når jeg tenker meg om. Jobbet sammen med en fyr som kjente mette marit (vi må da gå ut i fra at hun har hatt sex med kronprinsen...), og som hadde en kamerat som hadde vært sammen med henne i sin spede barndom, da de var 16 eller noe sånt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, nei du! Bare fordi vi er så gode venner, røper jeg ikke dette altså!

:o)

(Når det er sagt, så har jeg nok dessverre ikke mailadressen din lenger....)

Jeg var nok litt trøtt og treg i går, for jeg trodde faktisk du skrev innlegget på ramma alvor. :)

Skrevet

Jeg var nok litt trøtt og treg i går, for jeg trodde faktisk du skrev innlegget på ramma alvor. :)

Ja...? Gjorde jo det...

;o)

Håper du kødder nå!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja...? Gjorde jo det...

;o)

Håper du kødder nå!

Hehe, nei. Må sies at jeg nettopp hadde stått opp, og var veldig trøtt. :)

Men etter at jeg hadde postet innlegget mitt forsto jeg jo at jeg var på særdeles ville veier. :)

Skrevet

Hehe, nei. Må sies at jeg nettopp hadde stått opp, og var veldig trøtt. :)

Men etter at jeg hadde postet innlegget mitt forsto jeg jo at jeg var på særdeles ville veier. :)

Tenk at du virkelig trodde jeg var så til de grader blond!

*ganske fornærmet nå*

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenk at du virkelig trodde jeg var så til de grader blond!

*ganske fornærmet nå*

Hehe, ja, det forstår jeg, og jeg skammer meg litt over at jeg i det hele tatt lot tanken streife meg. :)

Skrevet

Hehe, ja, det forstår jeg, og jeg skammer meg litt over at jeg i det hele tatt lot tanken streife meg. :)

:o)

Skrevet

Hehe, det er langt mellom de lekre kjendisene her også.

Det er jo _ikke_ pent å oute kjendisers mislykka sjekking, og man vil jo ikke bli Dols egen Rebecca Loos;-) Jeg kan vel si så mye som at det handler om en meget kjent trønderrocker, en tidligere idoldommer og en Se og Hør-topp. Og flere andre. S & H-toppen er jeg ærlig stolt av å ha på lista mi!

Så var det din tur.

*venter i spenning*:-)

Hm.. ikke helt sikker paa om jeg tok alle, men. Den jeg har paa lista er ogsaa en veldig kjent troenderrocker... hehe. I band, saadan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...