tonie Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Da er det du som er kul, rett og slett. Og jeg. Selv om jeg ikke kan skryte på meg at det hverken er _mange_ ganger, eller særlig lekre kjendiser. Pittelitt kiss&tell....? =) Hehe, det er langt mellom de lekre kjendisene her også. Det er jo _ikke_ pent å oute kjendisers mislykka sjekking, og man vil jo ikke bli Dols egen Rebecca Loos;-) Jeg kan vel si så mye som at det handler om en meget kjent trønderrocker, en tidligere idoldommer og en Se og Hør-topp. Og flere andre. S & H-toppen er jeg ærlig stolt av å ha på lista mi! Så var det din tur. *venter i spenning*:-) 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Og jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har hatt sex med kronprinsen :) hehehe Åh, det gjør jammen jeg også, når jeg tenker meg om. Jobbet sammen med en fyr som kjente mette marit (vi må da gå ut i fra at hun har hatt sex med kronprinsen...), og som hadde en kamerat som hadde vært sammen med henne i sin spede barndom, da de var 16 eller noe sånt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Åh, nei du! Bare fordi vi er så gode venner, røper jeg ikke dette altså! ) (Når det er sagt, så har jeg nok dessverre ikke mailadressen din lenger....) Jeg var nok litt trøtt og treg i går, for jeg trodde faktisk du skrev innlegget på ramma alvor. 0 Siter
Luska Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Jeg var nok litt trøtt og treg i går, for jeg trodde faktisk du skrev innlegget på ramma alvor. Ja...? Gjorde jo det... ;o) Håper du kødder nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ja...? Gjorde jo det... ;o) Håper du kødder nå! Hehe, nei. Må sies at jeg nettopp hadde stått opp, og var veldig trøtt. Men etter at jeg hadde postet innlegget mitt forsto jeg jo at jeg var på særdeles ville veier. 0 Siter
Luska Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Hehe, nei. Må sies at jeg nettopp hadde stått opp, og var veldig trøtt. Men etter at jeg hadde postet innlegget mitt forsto jeg jo at jeg var på særdeles ville veier. Tenk at du virkelig trodde jeg var så til de grader blond! *ganske fornærmet nå* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tenk at du virkelig trodde jeg var så til de grader blond! *ganske fornærmet nå* Hehe, ja, det forstår jeg, og jeg skammer meg litt over at jeg i det hele tatt lot tanken streife meg. 0 Siter
Luska Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Hehe, ja, det forstår jeg, og jeg skammer meg litt over at jeg i det hele tatt lot tanken streife meg. ) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ironi er en fin bil... Hehehe... Rød og fin? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hehe, det er langt mellom de lekre kjendisene her også. Det er jo _ikke_ pent å oute kjendisers mislykka sjekking, og man vil jo ikke bli Dols egen Rebecca Loos;-) Jeg kan vel si så mye som at det handler om en meget kjent trønderrocker, en tidligere idoldommer og en Se og Hør-topp. Og flere andre. S & H-toppen er jeg ærlig stolt av å ha på lista mi! Så var det din tur. *venter i spenning*:-) Hm.. ikke helt sikker paa om jeg tok alle, men. Den jeg har paa lista er ogsaa en veldig kjent troenderrocker... hehe. I band, saadan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.