Gå til innhold

*Hopper på taxien*

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Nå skal jeg straks ringe etter en taxi.. Kan ikke kjøre nå etter litt for mange drinker i dag.. ( Ikke planlagt ).. Skal trene litt på SATS slik at jeg føler meg bedre... Blir litt tungt i dag, men "life must go on".Etterpå skal jeg stikke innom venninna mi. Da blir det god venninne prat og kanskje litt mer rødvin hvis jeg er riktig heldig... Selvfølgelig skal jeg se på Big Brother i dag. Leste i ei avis at en av de kvinnelige deltakerne skulle "fylle opp brystene sine og reise" hvis hun vant. Kult:-)

*Hopper på taxien* *Bye*

Gjest Settlers
Skrevet

Du er faen ikke normal, som sitter her og fabrikerer slikt bullshit.

Skrevet

Men det er du din dust? Synes et sånt svar sier alt om deg...Lavmål!

Gjest Gro Merethe
Skrevet

Om Barbie Star er ekte eller ikke kan man jo bare spekulere om.. Underholdningsverdien er ihvertfall stor. Så du kan jo bare velge om du vil la hennes innlegg provosere deg eller la deg underholde!

Vi er alle anonyme her inne på DOL og du lar ikke anledningen gå fra deg med å kaste skitt i anonymitetens navn! Hvorfor styrer du ikke bare unna Barbie stars innlegg hvis du mener dette bare er bull shit?

Selvfølgelig kan du ha rett i at dette bare er tull. Men sånn er det bare her på DOL.

Vi trenger slike innlegg som kan skape en lystig stemning.Så spar på de sure kommentarene dine!

Skrevet

Er du alkoholiker?

Hun er helsearbeider, vettu. Jobber sikkert i helgene, og trøstedrikker på tirsdagsformiddager:-)

Sikkert mye stress å være barnepleier????

Hahahahahaha :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun er helsearbeider, vettu. Jobber sikkert i helgene, og trøstedrikker på tirsdagsformiddager:-)

Sikkert mye stress å være barnepleier????

Hahahahahaha :o)

*LOL*

Gjest Settlers
Skrevet

Om Barbie Star er ekte eller ikke kan man jo bare spekulere om.. Underholdningsverdien er ihvertfall stor. Så du kan jo bare velge om du vil la hennes innlegg provosere deg eller la deg underholde!

Vi er alle anonyme her inne på DOL og du lar ikke anledningen gå fra deg med å kaste skitt i anonymitetens navn! Hvorfor styrer du ikke bare unna Barbie stars innlegg hvis du mener dette bare er bull shit?

Selvfølgelig kan du ha rett i at dette bare er tull. Men sånn er det bare her på DOL.

Vi trenger slike innlegg som kan skape en lystig stemning.Så spar på de sure kommentarene dine!

"Vi trenger slike innlegg som kan skape en lystig stemning."

Øh.. Du synes det har skapt en lystig stemning? Jaja.

Gjest Settlers
Skrevet

Men det er du din dust? Synes et sånt svar sier alt om deg...Lavmål!

Yes, sure. Sier alt om meg det. Og jeg sa bare fra om hva Barbie stars innlegg sier om henne :-)

Skrevet

"Vi trenger slike innlegg som kan skape en lystig stemning."

Øh.. Du synes det har skapt en lystig stemning? Jaja.

Det har jo det! :)

Gjest Settlers
Skrevet

Det har jo det! :)

Joda, forsåvidt :-) Jeg bare registrerte at hun følte seg latterliggjort i en tråd som ble startet her nede, virket ikke som hun selv syntes det var så lystig stemning akkurat..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...