Tottlå Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 .....ville bare si hei, og si at jeg savner dere. Kjenner jeg begynner å savne DOL og alt chatten på msn nå.....har hatt det så travelt det siste halve året, så det har blitt lite tid til DOL. Har begynt å skrape sammen noen penger til bærbar pc, nå.....har også ordnet meg internetttilgang hos en nabo....hihi.. I'll be back...... Ikke glem meg, da...... hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei, tottlå! Har ikke glemt deg nei. :-) Jeg er ikke så mye på dol og msn for tiden, jeg heller. Jobber en del mer enn før, og har masse å gjøre. Men jeg er på msn innimellom ihvertfall. Vi snakkes. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg savner deg også - og det er ingen fare for at du blir glemt. Vi skal nok ta igjen mye av det "tapte". Og det gleder jeg meg til! ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei!! Savner deg masse! Mye har skjedd på den her fronten også. Gleder meg til å treffe deg for oppdateringer! Håper pcen din snart er i hus! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.