Gå til innhold

Hvor får man kjøpt D&G klær?

Anbefalte innlegg

Gjest ja lurer nå på det gitt
Skrevet

Hei,

Jeg har en vennine som er kjempe glad i D&G merket. Lurer på om noen her kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt disse klærne. Helst en butikk..ikke noen nettsted eller andre land.

Takk:)

Skrevet

Jeg så ett par D&G sandaler på en butikk på Aker Brygge i fjor sommer.

Men jeg aner ikke hvilken butikk det var, da jeg ikke er fra Oslo, var bare på besøk..

Skrevet

Det er en butikk på Strømmen storsenter som selger D&G.

Gjest Takk skal du ha
Skrevet

Det er en butikk på Strømmen storsenter som selger D&G.

Hva heter butikken?

Skrevet

Hva heter butikken?

Beklager, det husker jeg ikke. Mener bare bestemt jeg har sett D&G-logoen der.

Gjest sjokolett
Skrevet

Heisann.

I Oslo kan du få kjøpt D&G klær på Kamikaze i hegdehaugsveien, i en liten butikk nederst i bogstadveien (husker ikke hva den heter.. ligger på venstre side av veien når du går nedover..) På Zenon på aker brygge, på Tatler i bogstadveien (en senterliknende sak, ser fancy ut fra veien. paragon i kjelleren) Det er også Tatler på Paleet i karl johan....

Hmm.. Holder dette?

Chance1365380587
Skrevet

Beklager, det husker jeg ikke. Mener bare bestemt jeg har sett D&G-logoen der.

Biazuzzi

Skrevet

Heisann.

I Oslo kan du få kjøpt D&G klær på Kamikaze i hegdehaugsveien, i en liten butikk nederst i bogstadveien (husker ikke hva den heter.. ligger på venstre side av veien når du går nedover..) På Zenon på aker brygge, på Tatler i bogstadveien (en senterliknende sak, ser fancy ut fra veien. paragon i kjelleren) Det er også Tatler på Paleet i karl johan....

Hmm.. Holder dette?

Imperia på paleet, Zenon, Kamikaze bl.a

Skrevet

Heisann.

Hmm.. Holder dette?

Den skulle ikke til deg :)

Men når jeg først er her; tatler fører ikke D&G tror jeg..

Gjest sjokolett
Skrevet

Den skulle ikke til deg :)

Men når jeg først er her; tatler fører ikke D&G tror jeg..

gjør de ikke?

Jaja.. Nå er det riktig nok en stund siden jeg har væert der, men jeg har ihvertfall kjøpt en bukse og en skjorte i D&G der... Tatler i bogstadveien... Men det er vel kanskje 1 1/2 år siden...

Mye kan ha forandret seg...

Men takk takk!

Angela1365380318
Skrevet

I Bergen selger de D&G klær på Papermoon og Chiara.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...