Gjest ja lurer nå på det gitt Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei, Jeg har en vennine som er kjempe glad i D&G merket. Lurer på om noen her kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt disse klærne. Helst en butikk..ikke noen nettsted eller andre land. Takk:) 0 Siter
Excelsion Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg så ett par D&G sandaler på en butikk på Aker Brygge i fjor sommer. Men jeg aner ikke hvilken butikk det var, da jeg ikke er fra Oslo, var bare på besøk.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Det er en butikk på Strømmen storsenter som selger D&G. 0 Siter
Gjest Takk skal du ha Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Det er en butikk på Strømmen storsenter som selger D&G. Hva heter butikken? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hva heter butikken? Beklager, det husker jeg ikke. Mener bare bestemt jeg har sett D&G-logoen der. 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Heisann. I Oslo kan du få kjøpt D&G klær på Kamikaze i hegdehaugsveien, i en liten butikk nederst i bogstadveien (husker ikke hva den heter.. ligger på venstre side av veien når du går nedover..) På Zenon på aker brygge, på Tatler i bogstadveien (en senterliknende sak, ser fancy ut fra veien. paragon i kjelleren) Det er også Tatler på Paleet i karl johan.... Hmm.. Holder dette? 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Beklager, det husker jeg ikke. Mener bare bestemt jeg har sett D&G-logoen der. Biazuzzi 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Heisann. I Oslo kan du få kjøpt D&G klær på Kamikaze i hegdehaugsveien, i en liten butikk nederst i bogstadveien (husker ikke hva den heter.. ligger på venstre side av veien når du går nedover..) På Zenon på aker brygge, på Tatler i bogstadveien (en senterliknende sak, ser fancy ut fra veien. paragon i kjelleren) Det er også Tatler på Paleet i karl johan.... Hmm.. Holder dette? Imperia på paleet, Zenon, Kamikaze bl.a 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Imperia på paleet, Zenon, Kamikaze bl.a 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Heisann. I Oslo kan du få kjøpt D&G klær på Kamikaze i hegdehaugsveien, i en liten butikk nederst i bogstadveien (husker ikke hva den heter.. ligger på venstre side av veien når du går nedover..) På Zenon på aker brygge, på Tatler i bogstadveien (en senterliknende sak, ser fancy ut fra veien. paragon i kjelleren) Det er også Tatler på Paleet i karl johan.... Hmm.. Holder dette? Den skulle ikke til deg Men når jeg først er her; tatler fører ikke D&G tror jeg.. 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Den skulle ikke til deg Men når jeg først er her; tatler fører ikke D&G tror jeg.. gjør de ikke? Jaja.. Nå er det riktig nok en stund siden jeg har væert der, men jeg har ihvertfall kjøpt en bukse og en skjorte i D&G der... Tatler i bogstadveien... Men det er vel kanskje 1 1/2 år siden... Mye kan ha forandret seg... Men takk takk! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 I Bergen selger de D&G klær på Papermoon og Chiara. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.