Gå til innhold

Sexy truse og godt luktende bodylotion

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært gift i over 10 år, har jeg fremdeles ikke klart å venne meg til at kona barberer legger, lår og fitte, gnir alt inn i duftende bodylotion (hmmm - en opphissende tanke....), samt trekker i litt ekstra "gromt" undertøy når hun skal på byen - med venninner eller jobben. Når vi en sjelden gang går ut er det ikke så viktig - men det skjer jo da også...

Blir både sjalu, mistenksom og lei meg - det er litt slitsomt. Har ingen grunn til å tro at hun er utro, men er det ikke litt rart at det er så jæ**** viktig å pynte seg i skrittet når man skal ut da? Jeg mener - når ingen skal se trusa eller klå i skrittet i utgangspunktet?

Er det den bittelille pirringen ved å vite at hun faktisk tar seg godt ut under skjørtet, at hun faktisk vil være klar i fall en mann skulle dra henne til sengs?

Kan noen damer være så snill og forklare med dette? PLEASE..!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216547-sexy-truse-og-godt-luktende-bodylotion/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

12

• citygirl

6

• Beeblebrox

5

• Lillemus

4

..mens du derimot lukter ost,svette, fett hår og middagsrester når du skal ut på byen for da har tross alt dame? :P

Klart en vil føle seg litt fresh når en skal ut! For noen innebærer det også det som er "usynlig" og det som gjør at en føler seg litt sexy!

Kan du ikke kose deg med tanken på å ha en sånn dame, da?

Det er kanskje andre ting som ligger under her, som vi ikke kjenner til?

..mens du derimot lukter ost,svette, fett hår og middagsrester når du skal ut på byen for da har tross alt dame? :P

Klart en vil føle seg litt fresh når en skal ut! For noen innebærer det også det som er "usynlig" og det som gjør at en føler seg litt sexy!

Kan du ikke kose deg med tanken på å ha en sånn dame, da?

Det er kanskje andre ting som ligger under her, som vi ikke kjenner til?

Det er skrevet med en viss ironi - men det er vel kanskje ikke så tydelig.

Joda - jeg vasker meg godt, har på meg godlukt osv. nå jeg skal ut. Og jeg sier ikke at hun skal la være - men det er litt pussig da.....? Må være dette med å føle seg sexy? For en som er litt sjalu som meg, er jo det litt vansklig... :-)

Gjest sjelden ute

Det er skrevet med en viss ironi - men det er vel kanskje ikke så tydelig.

Joda - jeg vasker meg godt, har på meg godlukt osv. nå jeg skal ut. Og jeg sier ikke at hun skal la være - men det er litt pussig da.....? Må være dette med å føle seg sexy? For en som er litt sjalu som meg, er jo det litt vansklig... :-)

Det er nok for at hun skal føle seg vel.:-)

Annonse

Har du hvisket henne i øret at du skulle ønske at hun gjorde slik for å glede deg også?

;)

Jepp - og det hender innimellom....

Men da er det kanskje enda litt ekstra - høye støvler og truse med fransk åpning... en gang i året kanskje...

Så hva klager jeg over, vil noen si....

Det er vanskelig å forstå seg på damer. Men jeg skal følge ditt forslag - spørre pent om hun ikke vil stase seg opp lørdag om to uker (nå er det mensen...) og la meg forføre henne - etter at ungene har lagt seg? Nei, vi må nok få oss barnevakt!

Det er godt å føle seg litt ekstra sexy også under klærne, selv om ingen andre skal så mye som få se eller røre. :o)

Det er vel også min konklusjon, - men det blir liksom litt "feil" at hun skal føle seg sexy blant fremmede menn...?

Men så lenge det er meg hun kommer hjem til og knuller, er det vel greit!

Det er vel også min konklusjon, - men det blir liksom litt "feil" at hun skal føle seg sexy blant fremmede menn...?

Men så lenge det er meg hun kommer hjem til og knuller, er det vel greit!

Vi damer er rare sånn! :o) Men vi gjør det ikke for å få noen til sengs altså, kun for å føle oss attraktive selv. :o)

Nyt at du har ei så lekker dame du!

DOL er et kjerringforum, og hvis du ikke har skjønt det ennå så holder kjerringer sammen.

Det virker ikke engang som de har lest innlegget ditt.

Det du skriver (om jeg har lest det rett) er at hun pynter seg MER når hun er ute med venninner enn når hun er ute med deg.

Og det høres jo unektelig rart ut. Selv om det er forståelig at hun pynter seg når hun skal ut.

Har du spurt henne om dette?

Annonse

DOL er et kjerringforum, og hvis du ikke har skjønt det ennå så holder kjerringer sammen.

Det virker ikke engang som de har lest innlegget ditt.

Det du skriver (om jeg har lest det rett) er at hun pynter seg MER når hun er ute med venninner enn når hun er ute med deg.

Og det høres jo unektelig rart ut. Selv om det er forståelig at hun pynter seg når hun skal ut.

Har du spurt henne om dette?

Har dere ikke skjønt hvorfor vi pynter og stæsjer oss også når vi er ute med jentene da? Vi pynter oss jo litt for å være minst like fine som dem også, ikke sant!? Er det så rart da? :o)

Har dere ikke skjønt hvorfor vi pynter og stæsjer oss også når vi er ute med jentene da? Vi pynter oss jo litt for å være minst like fine som dem også, ikke sant!? Er det så rart da? :o)

Jo da, men å frisere kjønnsorganet, ha på sexy truser ++ er vel neppe for å være like fine som de andre jentene?

Eller driver dere med mer enn vi aner når dere går sammen på do (sammenligner frisering der nede)?

Haha. Det er bare sånn! Jeg koser seg mer ute med jentene når jeg er stæsja, det har noe med selvtillit å gjøre. Får jeg oppmerksomhet på byen av andre menn - blir det bare dessto mere moro for min mann når jeg kommer hjem. Skjerpe appetitten ute, spise og nyte hjemme:-)

Ikke vær sjalu, du. Vær stolt over at hun er så fin:-)

Jeg skjønner godt at du blir skeptisk jeg. Det hadde jeg også kommet til å blitt.

Om hun hadde vært nøye med barberingen nedentil til vanlig også, og pyntet seg like mye for deg når dere skal ut hadde jeg forstått det, men ikke slik som du beskriver det.

Jeg hadde garantert blitt sjalu og mistenksom.

PS: Og jeg er dame!

Haha. Det er bare sånn! Jeg koser seg mer ute med jentene når jeg er stæsja, det har noe med selvtillit å gjøre. Får jeg oppmerksomhet på byen av andre menn - blir det bare dessto mere moro for min mann når jeg kommer hjem. Skjerpe appetitten ute, spise og nyte hjemme:-)

Ikke vær sjalu, du. Vær stolt over at hun er så fin:-)

Jeg pynter meg når jeg går på byen uten mannen min jeg også. Nå hører det til sjeldenhetene at jeg går på fest uten han da men... Dama det her er snakk om er ikke så nye med å barbere musa si til vanlig men gjør det når hun skal på byen med venninner uten kjæresten sin. Da ville jeg garantert blitt svært skeptisk!

Jeg gjør det samme som din kone, og mannen min reagerer.

Men hvorfor jeg gjør det? Vet ikke?

Så derfor har jeg sluttet å barbere skrittet når jeg skal ut uten mannen min. For jeg forstår at han blir skeptisk.

Og jeg har begynt å gjøre det litt oftere for han, for å si det sånn.

Med andre ord, det trenger ikke å være noe muffens i fysjom her.

Gjest KariKruskakli

Jo da, men å frisere kjønnsorganet, ha på sexy truser ++ er vel neppe for å være like fine som de andre jentene?

Eller driver dere med mer enn vi aner når dere går sammen på do (sammenligner frisering der nede)?

Kan du ikke bare akseptere at det er for å føle seg vel og ikke for noe annet.

Vi gjør da dette ellers også, men vi gidder kanskje ikke hver dag, da man tross alt har andre ting å gjøre også.

Det kan jo være at man forbereder seg litt til man kommer hjem fra byturen ikke sant? Det pleier som regel å bli noe da;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...