Gå til innhold

Sexy truse og godt luktende bodylotion

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare akseptere at det er for å føle seg vel og ikke for noe annet.

Vi gjør da dette ellers også, men vi gidder kanskje ikke hver dag, da man tross alt har andre ting å gjøre også.

Det kan jo være at man forbereder seg litt til man kommer hjem fra byturen ikke sant? Det pleier som regel å bli noe da;)

Enig med deg!

Synes det er rart folk reagerer sånn på dette.

Med full skiftjobb og unger og bikkje og hus og trening, har jeg ikke tid eller krefter til å stæsje meg opp for gubben hver dag. Han stæsjer seg heller ikke for meg hver dag. Vi er glad i hverandre ustæsja, tror kjærligheten har dårlig levevilkår om man forventer full stas hver dag. Hverdagen er litt grå, den. Bare sånn kan man sette sånn pris på de store dagene i helgen når man lager god mat, stæsjer seg litt og har tid til hverandre.

PS Jeg pynter meg like mye når vi en sjelden gang har barnevakt og skal noe sammen:-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

12

• citygirl

6

• Beeblebrox

5

• Lillemus

4

Kan du ikke bare akseptere at det er for å føle seg vel og ikke for noe annet.

Vi gjør da dette ellers også, men vi gidder kanskje ikke hver dag, da man tross alt har andre ting å gjøre også.

Det kan jo være at man forbereder seg litt til man kommer hjem fra byturen ikke sant? Det pleier som regel å bli noe da;)

Jeg skjønner ikke at man gjør dette når man er ute med venninner, men ikke når man er ute med kjæresten/samboeren/mannen.

Det er det som er problemet her. At hun gjør seg mer umake når hun går ut uten mannen, enn med. Skjønner?

Og slik innskriver skrev det så skjedde det sjelden ellers. Altså giddet hun ikke pynte/stelle seg for sex ellers. Kun når hun gikk ut med venninner.

Skjønner du ikke at dette høres rart ut?

Haha. Det er bare sånn! Jeg koser seg mer ute med jentene når jeg er stæsja, det har noe med selvtillit å gjøre. Får jeg oppmerksomhet på byen av andre menn - blir det bare dessto mere moro for min mann når jeg kommer hjem. Skjerpe appetitten ute, spise og nyte hjemme:-)

Ikke vær sjalu, du. Vær stolt over at hun er så fin:-)

Koser du deg ikke også mer ute med kjæresten din når du er stæsja?

Og hva har barbering av fitta, sexy truse osv. med å stæsje seg?

Klarer ingen av dere jenter å faktisk lese innlegget? Problemet hans er jo at hun kun gjør dette når hun går ut sammen med venninner, og ikke når hun går ut sammen med han.

Hvorfor stæsje seg mer når hun går ut alene? Hvorfor ikke pynte seg litt for han også?

Du ber han ikke være sjalu og være stolt over at hun er så fin, men det er jo ikke når hun er sammen med han at hun er finest. Det forbeholder hun venninner og fremmede menn.

Det har noe med følelse av velvære å gjøre... tror jeg, iallefall. "Velvære starter nedenfra", hehe....

Forstår henne godt jeg, og jeg er IKKE utro.

Du forstår godt at hun barberer seg nedentil når hun går ut med venninne, men ikke når hun går ut med han? Hvorfor kan hun ikke gjøre det for han også?

Klarer ingen av dere jenter å faktisk lese innlegget? Problemet hans er jo at hun kun gjør dette når hun går ut sammen med venninner, og ikke når hun går ut sammen med han.

Hvorfor stæsje seg mer når hun går ut alene? Hvorfor ikke pynte seg litt for han også?

Du ber han ikke være sjalu og være stolt over at hun er så fin, men det er jo ikke når hun er sammen med han at hun er finest. Det forbeholder hun venninner og fremmede menn.

Jeg pynter meg alltid når jeg skal ut - ikke bare med min partner!

Men ikke noe særlig ellers i hverdagen.

Annonse

Enig med deg!

Med full skiftjobb og unger og bikkje og hus og trening, har jeg ikke tid eller krefter til å stæsje meg opp for gubben hver dag. Han stæsjer seg heller ikke for meg hver dag. Vi er glad i hverandre ustæsja, tror kjærligheten har dårlig levevilkår om man forventer full stas hver dag. Hverdagen er litt grå, den. Bare sånn kan man sette sånn pris på de store dagene i helgen når man lager god mat, stæsjer seg litt og har tid til hverandre.

PS Jeg pynter meg like mye når vi en sjelden gang har barnevakt og skal noe sammen:-)

Kan dere ikke lese?

Problemet er jo at hun pynter seg IKKE for mannen, kun for venninnene?

Verken han eller andre forventer at en skal pynte seg hver dag, men folk flest forventer vel at partneren skal pynte seg hovedsaklig for dem når de først gjør det, og ikke kun venninnene?

Jeg pynter meg alltid når jeg skal ut - ikke bare med min partner!

Men ikke noe særlig ellers i hverdagen.

Det er jo helt greit, og helt vanlig. Problemet her var jo at hun kun pyntet seg når hun var ute med venninner, og ikke når hun var ute med han.

Det er jo helt greit, og helt vanlig. Problemet her var jo at hun kun pyntet seg når hun var ute med venninner, og ikke når hun var ute med han.

Du har ikke lest hele tråden. Hun pynter seg for ham også, bare ikke sååå ofte, synes han.

Se tråden nederst, fransk åpning og høyestøvletter høres jo bra ut. Jeg har til dags dato aldri hatt på det... Liker alle dere menn det?

Hun har nok definitivt ikke DET på seg ute med jentene!

*s*

Men når man har vært sammen lenge - kan det hende man må smøre fantasiene litt med oppvartning av partneren, god mat og vin for å få lyst til å virkelig være gode med hverandre. Det virker iallefall for oss.

Vi murer oss inne med unga i seng, tenner stearinlys og spiser kjempegod mat og drikker vin. Har ikke på "menstrusene" da:-)

Det er liksom kunsten, det, med hele partnerskapet - å holde interessen og kjærleiken varm! Ser jo av statistikken at svært mange ikke klarer det.

fuji1365380447

Det er jo du som faktisk ikke klarer å lese innlegget! Han skriver at hun kjører full pakke når hun skal ut med venninnner eller med jobben og:

"Når vi en sjelden gang går ut er det ikke så viktig - men det skjer jo da også..."

Hun lar ikke konsekvent vær å stashe hele stasen når de går ut sammen, men det skjer ikke så ofte.

Det at en kvinne steller seg fra innerst til ytterst når hun skal ut på byen er IKKE mistenkelig i seg selv.

Makan.

Det er jo du som faktisk ikke klarer å lese innlegget! Han skriver at hun kjører full pakke når hun skal ut med venninnner eller med jobben og:

"Når vi en sjelden gang går ut er det ikke så viktig - men det skjer jo da også..."

Hun lar ikke konsekvent vær å stashe hele stasen når de går ut sammen, men det skjer ikke så ofte.

Det at en kvinne steller seg fra innerst til ytterst når hun skal ut på byen er IKKE mistenkelig i seg selv.

Makan.

Dette tolker jeg som at hun av og til gjør dette når de går ut sammen, men at det da er mye mindre fokus på det. Det er ikke så viktig da.

Det mistenkelige er at hun pynter seg mest når hun skal ut med venninnene.

Du har ikke lest hele tråden. Hun pynter seg for ham også, bare ikke sååå ofte, synes han.

Se tråden nederst, fransk åpning og høyestøvletter høres jo bra ut. Jeg har til dags dato aldri hatt på det... Liker alle dere menn det?

Hun har nok definitivt ikke DET på seg ute med jentene!

*s*

Men når man har vært sammen lenge - kan det hende man må smøre fantasiene litt med oppvartning av partneren, god mat og vin for å få lyst til å virkelig være gode med hverandre. Det virker iallefall for oss.

Vi murer oss inne med unga i seng, tenner stearinlys og spiser kjempegod mat og drikker vin. Har ikke på "menstrusene" da:-)

Det er liksom kunsten, det, med hele partnerskapet - å holde interessen og kjærleiken varm! Ser jo av statistikken at svært mange ikke klarer det.

Jo da, så det. Tok kanskje litt sterkt i. Men poenget er at det er rart at hun pynter seg mer for venninnene/fremmede enn for mannen sin.

Du har i alle fall skjønt at man må pynte seg for partneren også og ta vare på forholdet. Det er ikke alle som skjønner det.

Forøvrig liker i alle fall jeg høye støvletter, svarte strømper og fransk åpning. Og jeg tviler på at jeg er den eneste.

Jo da, så det. Tok kanskje litt sterkt i. Men poenget er at det er rart at hun pynter seg mer for venninnene/fremmede enn for mannen sin.

Du har i alle fall skjønt at man må pynte seg for partneren også og ta vare på forholdet. Det er ikke alle som skjønner det.

Forøvrig liker i alle fall jeg høye støvletter, svarte strømper og fransk åpning. Og jeg tviler på at jeg er den eneste.

Helt utenom denne saken - nå spør jeg som kvinne til mann; når min mann sier at han virkelig ikke liker sånn "fransk stuepike-look" - skal jeg tro på ham? Han sier igjen og igjen når vi snakker om sexy undertøy og sånn at han virkelig ikke bryr seg om innpakninga bare han får ta den av og nyte innholdet. Jeg har nå valgt å tro på ham i alle år. Det virker som det som tenner ham mest - er nydusja kone med litt frekk nattkjole uten noe under:-)

Men jeg spør altså, kunne en mann finne på å si sånn for å være diplomatisk, eller for å "skjule" hvor mannete han egentlig er? Klarer jeg å gjøre meg forstått her...

:-)

Annonse

fuji1365380447

Dette tolker jeg som at hun av og til gjør dette når de går ut sammen, men at det da er mye mindre fokus på det. Det er ikke så viktig da.

Det mistenkelige er at hun pynter seg mest når hun skal ut med venninnene.

Ikke mistenkelig i det hele tatt spør du meg.

Ikke mistenkelig i det hele tatt spør du meg.

Synes du det er helt greit at hun pynter seg mer for venninnene enn for mannen?

Om ikke mistenkelig, så er det i alle fall drepen for et forhold. Man må jo pynte seg for hverandre også.

Helt utenom denne saken - nå spør jeg som kvinne til mann; når min mann sier at han virkelig ikke liker sånn "fransk stuepike-look" - skal jeg tro på ham? Han sier igjen og igjen når vi snakker om sexy undertøy og sånn at han virkelig ikke bryr seg om innpakninga bare han får ta den av og nyte innholdet. Jeg har nå valgt å tro på ham i alle år. Det virker som det som tenner ham mest - er nydusja kone med litt frekk nattkjole uten noe under:-)

Men jeg spør altså, kunne en mann finne på å si sånn for å være diplomatisk, eller for å "skjule" hvor mannete han egentlig er? Klarer jeg å gjøre meg forstått her...

Menn liker nok ulike ting. Det ser en jo når en ser den store variasjonen av sexy undertøy for kvinner.

Selv liker jeg fransk stuepike-uniformer, selv om de ikke er min favoritt.

Frekke gjennomsiktige nattkjoler synes jeg ikke noe om.

Jeg ville nok trodd på ham. Og jeg er i alle fall enig i at det viktigste er personen i undertøyet og å få ta det av og nyte innholdet. Men en pen innpakning sier jeg ikke nei til :-)

Menn liker nok ulike ting. Det ser en jo når en ser den store variasjonen av sexy undertøy for kvinner.

Selv liker jeg fransk stuepike-uniformer, selv om de ikke er min favoritt.

Frekke gjennomsiktige nattkjoler synes jeg ikke noe om.

Jeg ville nok trodd på ham. Og jeg er i alle fall enig i at det viktigste er personen i undertøyet og å få ta det av og nyte innholdet. Men en pen innpakning sier jeg ikke nei til :-)

Er jo relativt overbevist om at han snakker sant, for det vises jo i mer enn ord;-)

Men lurte bare på hva andre menn kunne tenkte om dette.

Tusen takk!

laguna1365380434

Det er bare sånn..;-) Hele pyntepakka er liksom en samle pakke og jeg føler meg IKKE fin om jeg ikke har vært grundig, også med ting ingen ser..

Også slapper man av med kjærester. Det er jo hyggelig det, men medfører også at man ikke nødvendigvis gidder å kjøre hele pyntegreia på full styrke for dem hele tiden.

Men jeg har tenkt på det sjøl jeg altså..HVORFOR er det krise om jeg ikke har barbert bikinilinja når jeg skal ut med veninner egentlig?! Og svaret blir igjen at det bare er sånn;-)

Jeg liker ihvertfall ikke "french maid" uniform. Det er rett og slett litt dumt, synes jeg, og alt annet enn sexy.

"..........................................."

Enig med deg!

Dere snakker jo forbi hverandre, alle sammen. Det er neppe noen som har problemer med å forstå at man ikke stæsjer seg like mye til hverdags som når man skal ut. Men jeg synes jo også det er litt rart at man stæsjer seg _mer_ når man går ut uten partneren, enn når man går ut sammen med vedkommende. Uavhengig av det, så kjøper jeg helt og holdent dette med å føle seg vel og lekker også der ingen (ihvertfall ganske få) ser - såpass kjenner jeg den gjennomsnittlige kvinne.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...