Gå til innhold

Sexy truse og godt luktende bodylotion

Anbefalte innlegg

Ut fra svarene i tråden her, får jeg vel inntrykket av at samboer/mann rett og slett ikke prioriteres noe særlig i dette henseende.

At mann/samboer rett og slett ikke er viktig nok til at man gidder å fiffe seg opp litt ekstra for dem.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

12

• citygirl

6

• Beeblebrox

5

• Lillemus

4

Har ikke lest alle svarene men har fått med meg at det vistnok er sånn for mange.

For meg er det iallefall ikke slik.

De - få gangene - vi går ut sammen så liker jeg å være fullt stæsja opp, for meg selv og ham selvsakt.

Skal jeg en sjelden gang utenfor døren uten ham så gidder jeg slettes ikke gjøre annet enn å vaske meg vanlig nedentil i dusjen.

Det skal sies at jeg ikke gidder å være fullt oppstæsjes på slikt vis til enhver tid til vanlig...men når i slike tilfeller som nevnt så kjører nå iallefall jeg "høyere stil" når mannen er med enn ikke.

For meg er det iallefall en ekstra glede i det å stelle meg "så omhyggelig der nede" at mannen min skal få ta del i det.

:)

DOL er et kjerringforum, og hvis du ikke har skjønt det ennå så holder kjerringer sammen.

Det virker ikke engang som de har lest innlegget ditt.

Det du skriver (om jeg har lest det rett) er at hun pynter seg MER når hun er ute med venninner enn når hun er ute med deg.

Og det høres jo unektelig rart ut. Selv om det er forståelig at hun pynter seg når hun skal ut.

Har du spurt henne om dette?

Jeg kan lese ;) og jeg "holder med dere" i den grad man kan kalle det å holde med dere *ler*

Jeg skjønner godt at du blir skeptisk jeg. Det hadde jeg også kommet til å blitt.

Om hun hadde vært nøye med barberingen nedentil til vanlig også, og pyntet seg like mye for deg når dere skal ut hadde jeg forstått det, men ikke slik som du beskriver det.

Jeg hadde garantert blitt sjalu og mistenksom.

PS: Og jeg er dame!

Enig.

laguna1365380434

Jo da, så det. Tok kanskje litt sterkt i. Men poenget er at det er rart at hun pynter seg mer for venninnene/fremmede enn for mannen sin.

Du har i alle fall skjønt at man må pynte seg for partneren også og ta vare på forholdet. Det er ikke alle som skjønner det.

Forøvrig liker i alle fall jeg høye støvletter, svarte strømper og fransk åpning. Og jeg tviler på at jeg er den eneste.

Jo, men altså det er ikke SÅ veldig rart i min verden at man pynter seg mere for veninnner og tilfeldige bekjente en for mannen/kjæresten sin.. Dess mere en slapper av med noen..dess oftere får en jo de en slapper av med se "virkeligheten" - som en kanskje er i overkant opptatt med å skjule for andre.

Jeg sier ikke at det burde være sånn, men det er det ofte.

Personlig er jeg hvertfall svært tilbøyelig til å heller kunne møte en kjæreste på en pils med litt bustete på håret og uten hele sminkepakka i boks..Fordi jeg vet jeg ikke MÅ..eller noe sånt.

Men jeg passer jo på å pynte meg godt opp innimellom da, også i faste forhold;-) Noe av det verste jeg hører er sånne som sier at de aldri mere trenger slanke seg/stresse med frisyrer eller kjøpe fine klær for nå har de jo fått seg type/dame..! (Jeg har hørt sånt!) Klart en kal pynte seg litt for kjæresten! Men det ER lettere å slurve for dem enn for andre.

:-)

Jo, men altså det er ikke SÅ veldig rart i min verden at man pynter seg mere for veninnner og tilfeldige bekjente en for mannen/kjæresten sin.. Dess mere en slapper av med noen..dess oftere får en jo de en slapper av med se "virkeligheten" - som en kanskje er i overkant opptatt med å skjule for andre.

Jeg sier ikke at det burde være sånn, men det er det ofte.

Personlig er jeg hvertfall svært tilbøyelig til å heller kunne møte en kjæreste på en pils med litt bustete på håret og uten hele sminkepakka i boks..Fordi jeg vet jeg ikke MÅ..eller noe sånt.

Men jeg passer jo på å pynte meg godt opp innimellom da, også i faste forhold;-) Noe av det verste jeg hører er sånne som sier at de aldri mere trenger slanke seg/stresse med frisyrer eller kjøpe fine klær for nå har de jo fått seg type/dame..! (Jeg har hørt sånt!) Klart en kal pynte seg litt for kjæresten! Men det ER lettere å slurve for dem enn for andre.

:-)

Nemlig nemlig nemlig!!! Sånn er det! Overfor kjøresten tør vi jo (etterhvert) være 100% oss selv, både på godt og vondt! Det er vel i grunnen et større komplement enn at man _alltid_ er veldig stæsja og sånn i nærvær av partneren vel?

Annonse

UndrendePåDetMeste

Vi er sånn alle sammen, stort sett. Vi stasher oss opp i øst og vest, når vi skal ut med jentene. Vi liker å vite at vi ser bra ut, og vi liker å være i en flokk der alle vet at alle ser bra ut:)

Vi liker å pynte oss for dere gutta også, men sammen med dere så slapper vi mer av, er mer oss selv, mens for jentene så setter vi opp en fin fasade og viser oss frem for hverandre. En slags vennskapelig konkurranse om å være finest, kanskje?

Hva med å foreslå at dere pynter dere for hverandre og går ut sammen i blant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...