Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode netsider/linker å anbefale for å øve/repetere/lære mer engelsk grammatikk.De 2 eldste begynner å bli store og av og til så kommer jeg til kort. Har søkt og kun funnet grammatikk forklart på engelsk. Det blir litt for avansert for de. Må stå forklart på norsk. F. eks hvordan en setning blir når den gjøres om til preteritum.

Føler jeg trenger og friske opp engelsken min. Noen som har noen netkurs og anbefale og/eller programmer som kan lastes ned eller kjøpes.

Takk for svar!

Skrevet

BBC har forskjellige språkkurs - bruker et spanskkurs der, og regner med du finner tilsvarende for engelsk.

Mvh

Skrevet

Hvis du er bredbåndskunde hos Telenor, så kan du visstnok laste ned en del spill og språkkurs gratis fra www.icanal.no - bl.a. Talk Now og World Talk. Vet ikke om de tar seg spesielt av grammatikk, men det er jo mulig. Disse kan også bestilles fra nettbutikker, tror bl.a. Haugenbok.no har de kursene, evt. har de i alle fall andre språkkurs på CD-ROM.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...