Gå til innhold

Hva er det dere Aldri ville gjort ovenfor andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Elizbeth
Skrevet

jeg kan IKKE danse, prøver å unngå alt som heter dans i sosiale omganger.De gangene jeg har forsøkt har jeg vært underholdning for de andre som har vært der

å melde meg på "dansefeber" ville vært som å ta et sosialt selvmord for meg

Hvilke ting ville dere ALDRI gjort foran andre?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

9

• flisa

3

• favn

3

• ekte nick

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg vil heller ikke danse. Og ikke synge. Jeg er egentlig ganske sjenert og vil helst ikke trekke så mye oppmerksonhet. Og særlig ikke gjøre ting jeg ikke kan. Hmm, jeg liker i det hele tatt dårlig å stå foran en forsamling.

Skrevet

Å synge alene eller holde tale/foredrag framfor mange fremmede må vel være det verste :o)

Skrevet

Foredrag og taler - helt OK.

Men jeg ville ALDRI ha strippet.

Skrevet

He he. Jeg kom på en drøm jeg hadde en natt:

Jeg satt i en diger forsamling. Det var en ordstyrer der, som plutselig sa: "Og nå skal (yrkestittel) NN (mitt navn) holde kveldens tale for oss". Hjelp, det kom helt uforberedt på meg, det var det ingen som hadde sagt fra om til meg!

Jeg reiste meg likevel, og alles øyne rettet seg mot meg. Jeg presenterte meg med stø og selvsikker røst (såpass kunne jeg jo si), men deretter...fikk jeg helt jernteppe. Ble usikker i røsten og flakkende i blikket og så ned. Alle skjønte jo at jeg overhodet ikke klarte å holde noen tale.

Og så våknet jeg, og svettet av angst...

Det var vel et slags svar på ditt spørsmål?!

Skrevet

SYNGE!

Jeg stripper heller enn å måtte synge offentlig!

Skrevet

Det må vel bli stripping. Ellers trives jeg faktisk foran en forsamling (med fare for å virke geitete).

skorpionfisken
Skrevet

Kommer ikke på noe jeg.

Jeg kan ikke danse, jeg kan ikke synge. Men i den riktige settingen skal du ikke se bort fra at jeg finner på å gjøre det likevel.

Foredrag om ting jeg kan gjør jeg gjerne. Jeg kan til og med holde tale, men vil helst vite om det på forhånd så jeg kan forberede noen stikkord.

Jeg skulle si at jeg ikke vil kle meg naken for noen, men jeg går da i garderober i svømmehaller. Da jeg var yngre trente vi på en plass som hadde bare en garderobe, så da delte gutta og jentene garderobe også. Det var helt naturlig da.

OK, det går en grense. Jeg vil bare ha sex med min kjære, og jeg vil ikke ha tilskuere takk.

Skrevet

Å, det er en mange ting jeg verken vil eller kan gjøre foran andre - som feks ha sex, onanere (partner unntatt åff kårs), strippe, synge (for ungene går), toalettbesøk, endel baderomsaktiviteter, rope og skrike, bli høylydt rasende, smelle med dører og generelt te seg som en primitiv idiot, ufin bordskikk...

Jeg kan imidlertid godt holde foredrag, tale, lede og redigere arbeidsseminar samt danse dersom situasjonen tilsier det.

Skrevet

gått ut på kanten av et fjell...

... eller stille seg på linja foran tog i fart, løpe ut på motorveien, delta uforberedt i underlige risikosporter - med eller uten risikosportutstyret...

Skrevet

Mobbe/trakasere noen.

(Det gjelder jo også selvfølgelig om jeg hadde vært alene med personen:)

Toalett

Stripping

Skrevet

... eller stille seg på linja foran tog i fart, løpe ut på motorveien, delta uforberedt i underlige risikosporter - med eller uten risikosportutstyret...

nettopp

Skrevet

Å, det er en mange ting jeg verken vil eller kan gjøre foran andre - som feks ha sex, onanere (partner unntatt åff kårs), strippe, synge (for ungene går), toalettbesøk, endel baderomsaktiviteter, rope og skrike, bli høylydt rasende, smelle med dører og generelt te seg som en primitiv idiot, ufin bordskikk...

Jeg kan imidlertid godt holde foredrag, tale, lede og redigere arbeidsseminar samt danse dersom situasjonen tilsier det.

Jeg vant en chachacha-solo-dansekonkurranse på Gran canaria desember 1993 - fikk tittelen "miss Piggy" - hehe

Skrevet

Jeg vant en chachacha-solo-dansekonkurranse på Gran canaria desember 1993 - fikk tittelen "miss Piggy" - hehe

Og det legger du ut her... *flire*

:)

Skrevet

Synge! Jeg synger gjerne foran ungene og mannen min, men ikke for andre!

Kanskje jeg har traumer etter å ha sunget Bæ Bæ Lillelam på lokalradioen som liten? ;-)

Skrevet

Synge! Jeg synger gjerne foran ungene og mannen min, men ikke for andre!

Kanskje jeg har traumer etter å ha sunget Bæ Bæ Lillelam på lokalradioen som liten? ;-)

Var det deg??

:-)

Skrevet

Var det deg??

:-)

Åh, dæven. Du må ha god hukommelse? Sang jeg fælt eller? ;-)

Skrevet

Åh, dæven. Du må ha god hukommelse? Sang jeg fælt eller? ;-)

*knis*

Vær stolt, du. Ikke alle som har opptrådt på radio:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...