Gå til innhold

Hva er det dere Aldri ville gjort ovenfor andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*knis*

Vær stolt, du. Ikke alle som har opptrådt på radio:-)

Iallefall ikke døve sangere!!

Kvalifiserer nærmest til forsideoppslag i VG ;-)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

9

• flisa

3

• favn

3

• ekte nick

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Iallefall ikke døve sangere!!

Kvalifiserer nærmest til forsideoppslag i VG ;-)

Tror du hadde funnet ganske kraftig konkurranse om førstesida i VG. Det å synge og samtidig være (tone-)døv er tydeligvis helt alminnelig - les: idol.

;-)

Sikker på at du klarte deg bra, jeg. Men du får vel ikke vurdert det selv- heldig sånn. De fleste syns opptak av seg selv høres ille ut. *s* Sikkert noen tanter og stolte foreldre som klappet for deg?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Være med på Big brother. Ellers er det mye annet også.

Skrevet

Tror du hadde funnet ganske kraftig konkurranse om førstesida i VG. Det å synge og samtidig være (tone-)døv er tydeligvis helt alminnelig - les: idol.

;-)

Sikker på at du klarte deg bra, jeg. Men du får vel ikke vurdert det selv- heldig sånn. De fleste syns opptak av seg selv høres ille ut. *s* Sikkert noen tanter og stolte foreldre som klappet for deg?

Hmm, kanskje jeg burde stilt opp i Idol?

Da hadde jeg garantert kommet i avisa, enten pga døvheten eller pga sangstemma ;-)

Gjest Elizbeth
Skrevet

Synge! Jeg synger gjerne foran ungene og mannen min, men ikke for andre!

Kanskje jeg har traumer etter å ha sunget Bæ Bæ Lillelam på lokalradioen som liten? ;-)

kom på følgende festlige historie

hadde en lærer i psykologi en gang, en festelig dame med stor sjølironi.

hun sa at hvis det fantes et sanggen så var hun forskånet for det. Hun hadde fått masse bøker av venninnner om hvor viktig det var å synge for barna når de var små og hun forsøkte da, men det endte bare med at barna ble sure og sa " ikke du, bare pappa skal synge"

Så en gang hadde sønnen en lekekamerat på besøk og lekekameraten spurte henne om hun kunne synge "bjørnen sover" for dem. Og hun (psykologen) begynner å synge og lekekameraten ser med store øyne på henne. Da hun var ferdig med sangen utbryter den lille "Var det Sånn den var. Det visste jeg ikke"..

Etter det sang hun aldri mer for barna.

festlig foreleser, skulle hatt flere forelesninger med henne

Gjest Elizbeth
Skrevet

Hmm, kanskje jeg burde stilt opp i Idol?

Da hadde jeg garantert kommet i avisa, enten pga døvheten eller pga sangstemma ;-)

Ja vil du bli kjendis, så hvorfor ikke:

Bare lyv litt på alderen du og sørg for å komme til audition. Det kan bli shov av sånt

gleder oss til å se Toglidolet:)

Skrevet

kom på følgende festlige historie

hadde en lærer i psykologi en gang, en festelig dame med stor sjølironi.

hun sa at hvis det fantes et sanggen så var hun forskånet for det. Hun hadde fått masse bøker av venninnner om hvor viktig det var å synge for barna når de var små og hun forsøkte da, men det endte bare med at barna ble sure og sa " ikke du, bare pappa skal synge"

Så en gang hadde sønnen en lekekamerat på besøk og lekekameraten spurte henne om hun kunne synge "bjørnen sover" for dem. Og hun (psykologen) begynner å synge og lekekameraten ser med store øyne på henne. Da hun var ferdig med sangen utbryter den lille "Var det Sånn den var. Det visste jeg ikke"..

Etter det sang hun aldri mer for barna.

festlig foreleser, skulle hatt flere forelesninger med henne

Hehe, flott med selvironi :-)

Skrevet

Ja vil du bli kjendis, så hvorfor ikke:

Bare lyv litt på alderen du og sørg for å komme til audition. Det kan bli shov av sånt

gleder oss til å se Toglidolet:)

*løper og kjøper oppstrammende ansiktsmaske*

Gjest Elizbeth
Skrevet

*løper og kjøper oppstrammende ansiktsmaske*

Finn en litt billig kjole også hvor det står IDOL på, så er du garantert videre:)

Lykke til Toglidolet:)

Skrevet

Definitivt synge.

I edru tilstand er det totalt uaktuelt, og jeg har aldri vært så full, eller kommer til å drikke meg så full at det vil være aktuelt heller.

Og jeg_har_vært full, jeg:-)

Skrevet

Finn en litt billig kjole også hvor det står IDOL på, så er du garantert videre:)

Lykke til Toglidolet:)

Takker så meget for tipset ;-)

Skrevet

Takker så meget for tipset ;-)

Skal vi starte en fanclub for deg, togli?

Moro:-)

Gjest Elizbeth
Skrevet

Jeg ser et stort poensial i Toglidolet. Hvis jeg blir manager tror jeg at jeg kan håve inn masse penger til oss pga all PR vi får i media:)

Skrevet

Jeg ser et stort poensial i Toglidolet. Hvis jeg blir manager tror jeg at jeg kan håve inn masse penger til oss pga all PR vi får i media:)

Kan jeg designe kjolen, vær så snill:-)

Gjest Elizbeth
Skrevet

Kan jeg designe kjolen, vær så snill:-)

ok

hvordan tenker du at den skal se ut da?

den må være glorete og ha et stort IDOL-merke midt over puppene

Skrevet

ok

hvordan tenker du at den skal se ut da?

den må være glorete og ha et stort IDOL-merke midt over puppene

Og så må den være veldig liten. Det er også hensiktsmessig i forhold til pris, da. Trenger ikke kjøpe mye stoff:-)

Kanskje til og med holder det med en sprayboks med glitter? Så kan vi droppe hele kjolen?

Hva synes du, Togli?

Stoler du på oss, vi skal få deg til Idol *løfter armene i været og jubler*

Men valg av sang - den du debuterte med i radio? Eller en ny en?

Gjest Elizbeth
Skrevet

Og så må den være veldig liten. Det er også hensiktsmessig i forhold til pris, da. Trenger ikke kjøpe mye stoff:-)

Kanskje til og med holder det med en sprayboks med glitter? Så kan vi droppe hele kjolen?

Hva synes du, Togli?

Stoler du på oss, vi skal få deg til Idol *løfter armene i været og jubler*

Men valg av sang - den du debuterte med i radio? Eller en ny en?

Enig i at vi dropper kjolen og heller bare sprayer henne. Får mere oppmerksomhet da

Skrevet

Enig i at vi dropper kjolen og heller bare sprayer henne. Får mere oppmerksomhet da

Spørs om det er litt seint, tror inntaksrundene er over allerede.

Kanskje vi kan backe up noen neste år?

*drømmer også om å være korpike*

Gjest Elizbeth
Skrevet

Spørs om det er litt seint, tror inntaksrundene er over allerede.

Kanskje vi kan backe up noen neste år?

*drømmer også om å være korpike*

kan hun ikke komme inn som Wild Card da?

Skrevet

Ja, det hadde vært noe! Spørs om fanklubben hadde blitt nedlagt i det øyeblikk dere hørte sangstemma mi... men det er viktig å være spesiell, ikke sant ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...