Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo

trenger hjelp.

har telenor bredbånd.

epost onlin.no der har jeg et passord funger

har også på outlook

har der en annen adresse.

har aldri logget meg på med passord før.

men nå mok det opp brukernav og passord.

jeg husker ikke passorde.

telenor kunne ikke hjelpe meg.

de hadde ikke no med autlokken å gjøre.

hva kan jeg gjøre får ikke sendt eller motatt mail til autlooken

håper på hjelp

Skrevet

Du må få tak i passordet fra de som har ansvaret for mailadressen du ikke husker passordet til.

Skrevet

Du må få tak i passordet fra de som har ansvaret for mailadressen du ikke husker passordet til.

det er jo telenor men de mener det ikke er de som har det.

de har kun passordet til online har prøvd med det samme passordet som online men han godtar ikke noe kommer ikke med feilmelding heller

Skrevet

det er jo telenor men de mener det ikke er de som har det.

de har kun passordet til online har prøvd med det samme passordet som online men han godtar ikke noe kommer ikke med feilmelding heller

Hva er det som kommer etter @ i mailadressen du har problemer med?

Skrevet

Hva er det som kommer etter @ i mailadressen du har problemer med?

hallo forstår ikke helt hva du mener.

i mailboksen står det.

server navn

user navn

og passordet.

når jeg skriver passordet som jeg tror jeg vet så skjer det ikke noe.kommer ikk med feilmelding eller noe annet

boksen bare står der.

hva noen som nebnte at det kunne ha med viruselalarmen`

går det ann a fjerne outlooke

og instalere den igjen?

Skrevet

hallo forstår ikke helt hva du mener.

i mailboksen står det.

server navn

user navn

og passordet.

når jeg skriver passordet som jeg tror jeg vet så skjer det ikke noe.kommer ikk med feilmelding eller noe annet

boksen bare står der.

hva noen som nebnte at det kunne ha med viruselalarmen`

går det ann a fjerne outlooke

og instalere den igjen?

"Hva er det som kommer etter @ i mailadressen du har problemer med?"

Dette er meget enkelt. Hva er epost adr. din? Hvis den f.eks er [email protected], så er det online.no som kommer etter @ i e-post adr. du forsøker å bruke.

Forøvrig - et tips: Prøv å skriv litt mer sammenhengende. Det er vanskelig å skjønne hva du mener når du hverken deler inn i setninger eller skiller ting fra hverandre.

".........................................."

Skrevet

"Hva er det som kommer etter @ i mailadressen du har problemer med?"

Dette er meget enkelt. Hva er epost adr. din? Hvis den f.eks er [email protected], så er det online.no som kommer etter @ i e-post adr. du forsøker å bruke.

Forøvrig - et tips: Prøv å skriv litt mer sammenhengende. Det er vanskelig å skjønne hva du mener når du hverken deler inn i setninger eller skiller ting fra hverandre.

".........................................."

sorry

vanskeligt å skrive om ting du ikke har så mye greie på

adressen min er

[email protected]

håper det hjelper

veldig taknelig for hjelp

Skrevet

sorry

vanskeligt å skrive om ting du ikke har så mye greie på

adressen min er

[email protected]

håper det hjelper

veldig taknelig for hjelp

"sorry vanskeligt å skrive om ting du ikke har så mye greie på adressen min er"

Selvfølgelig. Men jeg tenkte mer på selve skrivingen, språket og setningsoppbyggingen. Slikt er viktig for at man skal gjøre seg forstått, uansett hva man snakker om :-)

"[email protected] håper det hjelper veldig taknelig for hjelp"

Det der er en epost adresse du har hos livstil.com, med underdomenet solialternativ. Det har ingenting med telenor å gjøre, så de vil ikke kunne gi deg noe nytt passord. Du må kontakte de som eier domenet for å få nytt passord.

Videre - hvis du ser på adressen solvialternativ.livstil.com (skriv adr. i browseren), så ser du at det kommer opp en beskjed om at kontoen er stengt. Det er meget mulig at dette er grunnen til at du ikke får lest e-post, og at det ikke er feil passord som er problemet. Hvis du ser på feilmeldingen du får av outlook når du forsøker å lese/sende e-post, så vil det sannsynligvis også fortelle deg hva problemet er (jeg gjetter på at den ikke får kontakt med serveren).

"..........................................."

Skrevet

"sorry vanskeligt å skrive om ting du ikke har så mye greie på adressen min er"

Selvfølgelig. Men jeg tenkte mer på selve skrivingen, språket og setningsoppbyggingen. Slikt er viktig for at man skal gjøre seg forstått, uansett hva man snakker om :-)

"[email protected] håper det hjelper veldig taknelig for hjelp"

Det der er en epost adresse du har hos livstil.com, med underdomenet solialternativ. Det har ingenting med telenor å gjøre, så de vil ikke kunne gi deg noe nytt passord. Du må kontakte de som eier domenet for å få nytt passord.

Videre - hvis du ser på adressen solvialternativ.livstil.com (skriv adr. i browseren), så ser du at det kommer opp en beskjed om at kontoen er stengt. Det er meget mulig at dette er grunnen til at du ikke får lest e-post, og at det ikke er feil passord som er problemet. Hvis du ser på feilmeldingen du får av outlook når du forsøker å lese/sende e-post, så vil det sannsynligvis også fortelle deg hva problemet er (jeg gjetter på at den ikke får kontakt med serveren).

"..........................................."

feilmeldingen kommer ikke opp med noe

Skrevet

feilmeldingen kommer ikke opp med noe

Joda - noe må komme opp. Mulig det ikke kommer direkte synlig - jeg har ikke særlig greie på outlook.

Men - du fikk med deg det andre jeg skrev? Om at kontoen sannsynligvis ikke er aktiv? Du husker vel hvordan du fikk adressen?

"............................................"

Skrevet

Joda - noe må komme opp. Mulig det ikke kommer direkte synlig - jeg har ikke særlig greie på outlook.

Men - du fikk med deg det andre jeg skrev? Om at kontoen sannsynligvis ikke er aktiv? Du husker vel hvordan du fikk adressen?

"............................................"

ja kontoen er stengte venter på svar fra de som har den takker for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...