Gå til innhold

hvor er legene henn

Anbefalte innlegg

karrihansen
Skrevet

hei !

jeg skrev et innlegg her for et par dager siden, og jeg har ikke fått noe svar. jeg forstår at det er mye å gjøre, men hva med de som virkelig trenger hjelp ?

de kan jo da gå til en psykolog, men tenk om de har basert seg på at her er det hjelp å få, og de ikke har lyst til å gå til andre.

jeg hadde det forferdelig vondt her om dagen og kunne virkelig trengt en som svarte meg på de spørsmålene jeg hadde !

nå kunne det faktisk vært forsent !

jeg kan se hvilke spørsmål dere har sart på og det er ikke de viktigte spørsmålene. jeg synes kanskje at det går ann å sile ut spørsmålene, hvem som trnger hjelp og hvem det egenlitg ikke haster med !

ellers er jeg veldig fornøyd med doktor online, jeg har fått svar på noen spøsrmål jeg har skrevet inn og takker for de rådene jeg har fått !

hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har svart på ditt spørsmål.

Jeg må understreke at ingen kan basere seg på Dr.Online som et alternativ til helsetjenesten, kun som et supplement. Spesielt vil jeg si at Dr.Online ikke er en øyeblikkelig-hjelp-tjeneste.

Skrevet

Jeg har svart på ditt spørsmål.

Jeg må understreke at ingen kan basere seg på Dr.Online som et alternativ til helsetjenesten, kun som et supplement. Spesielt vil jeg si at Dr.Online ikke er en øyeblikkelig-hjelp-tjeneste.

hvorfor tar du deg så god tid til klagene til deg da?Svar heller på de som trenger hjelp!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...