Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heij jeg er en jente på 15 som nettop hadde samleie for første gong!når vi først gjorde d så gjorde d så vondt att tårene randt ..kjæresten min fikk den bare litt inn i meg 2 ganger åså klarte jeg ikke mer..jeg grein av smarte!15 min etter att vi var ferrdige så måtte jeg på do..å da begunte jeg å blø sykt mye,først blødde d så kom det en stor blodig klump ut..etter dette komm det bare nye små deler av denne klumpen..da jeg komm hjem så blødde jeg hele natten..ett bind ble fullt på ca 1 time å da mener jeg fullt..d rant over..jeg blødde i 14 timer før d stoppet å enda har jeg små blødninger,det er ialefall litt blod på binde enda og når jeg dusjer!jeg går rundt å svimler av hele tiden..besvimte også en time etter samleie..har vert svimmel i hele 5 dager nå å d gir seg ikke..har mistet masse blod..mensen kunne ikke måle seg engang!Pliis hjelp meg jeg er REDD

Jeg lurer på hva den store klumpen var ..den var vel ca 7 cm lang å 4-5 cm tykk?er dette normalt har du hørt noe lignende før?morkake>?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216589-jomfruhinne-og-ekstrem-smerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sannsynligvis hatt såpass tett jomfruhinne at bare litt av mensblodet har kommet gjennom og en del av livmorslimhinnen har blitt liggende. Når han prøvde å trenge inn gjorde han hullet større slik at alt kunne komme ut.

Jeg tviler sterkt på at det er mulig for en normal penis å gjøre så stor skade på en 15-årig jentes skjede som det du beskriver, så det var nok gammelt blod og livmorslimhinne (som støtes ut under mensen) som kom ut.

Du har sannsynligvis hatt såpass tett jomfruhinne at bare litt av mensblodet har kommet gjennom og en del av livmorslimhinnen har blitt liggende. Når han prøvde å trenge inn gjorde han hullet større slik at alt kunne komme ut.

Jeg tviler sterkt på at det er mulig for en normal penis å gjøre så stor skade på en 15-årig jentes skjede som det du beskriver, så det var nok gammelt blod og livmorslimhinne (som støtes ut under mensen) som kom ut.

tusen takk for at du tok deg tid til å svare=)men lurer på om d er farlig å ha samleie igjenn 2 uker etterpå dette sjedde?tror du hinna mi er borte siden så mye kom ut?

tusen takk for at du tok deg tid til å svare=)men lurer på om d er farlig å ha samleie igjenn 2 uker etterpå dette sjedde?tror du hinna mi er borte siden så mye kom ut?

Farlig er det ikke. :o) Men ta dere god tid, sørg for at du er skikkelig opphisset og våt før han prøver igjen og prøv å unngå å være anspent.

Det blir forhåpenbtligvis ikke like vondt neste gang, men det kan ta noen ganger før du synes det er godt (jeg sier det som det er jeg).

Du kan gjerne kjenne med en finger i skjeden om det ble et sår slik at du kan la det gro før dere prøver på nytt.

Og husk prevensjon da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...