Gå til innhold

En måned siden sist(litt useriøst)

Anbefalte innlegg

Gjest DenOpprinneligeaf

Tilgi meg for et litt useriøst innlegg. Men jeg sitter foran PC'en og er frustrert.

Det er litt over en måned siden jeg ble alene og også siden jeg sist hadde sex. Og som vanlig er dette den mest frustrerende perioden. Jeg vet at det går over om en tid, men i disse dager er jeg så kåt at jeg holder på å gå på veggen. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om andre ting i lenger enn bare korte perioder av gangen før jeg igjen kjenner kåtheten rive i kroppen.

Kjenner folk seg igjen i dette?

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har ikke bedre råd enn ett av to muligheter, enten at du finner deg en partner, fast eller tilfeldig møte, eller at du får ty til egen hjelp, høyre eller venstre hånd er ikke så aller verst venn i nøden.

Kanskje kunne du finne på noe å engasjere deg særlig intenst i, slik at du kan bruke kreftene og konsentrasjonsevnen din så godt som mulig på noe annet enn å kjenne på dine lyster.

Å anbefale deg et kortere opphold i et kloster er vel neppe gjørlig i våre dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...