Gå til innhold

Jomfruhinne ekstremt mye blod og klump!

Anbefalte innlegg

Heij jeg er en jente på 15 som nettop hadde samleie for første gong!når vi først gjorde d så gjorde d så vondt att tårene randt ..kjæresten min fikk den bare litt inn i meg 2 ganger åså klarte jeg ikke mer..jeg grein av smarte!15 min etter att vi var ferrdige så måtte jeg på do..å da begunte jeg å blø sykt mye,først blødde d så kom det en stor blodig klump ut..etter dette komm det bare nye små deler av denne klumpen..da jeg komm hjem så blødde jeg hele natten..ett bind ble fullt på ca 1 time å da mener jeg fullt..d rant over..jeg blødde i 14 timer før d stoppet å enda har jeg små blødninger,det er ialefall litt blod på binde enda og når jeg dusjer!jeg går rundt å svimler av hele tiden..besvimte også en time etter samleie..har vert svimmel i hele 5 dager nå å d gir seg ikke..har mistet masse blod..mensen kunne ikke måle seg engang!Pliis hjelp meg jeg er REDD

Jeg lurer på hva den store klumpen var ..den var vel ca 7 cm lang å 4-5 cm tykk?er dette normalt har du hørt noe lignende før?morkake>?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216591-jomfruhinne-ekstremt-mye-blod-og-klump/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klem til deg

Blodklumpen kan ha vært levret blod fra tidligere menstruasjoner, som ikke har kommet forbi jomfruhinnen.

Det er de færreste som har så kraftig hinne, men noen har det. Fortsetter du å blø, ville jeg gått til legen og bedt om en hastetime. Bruker du sikker prevensjon? Hvis ikke kan du snakke med legen om dette samtidig.

(Morkake dannes når du er gravid, det er du nok ikke siden dette var første samleie).

Gjest collett

Slik du beskriver det tror jeg ikke denne blødningen kan komme av en jomfruhinne. Dette høres voldsomt ut! Det kan ikke være mensen da? Som kom litt uregelmessig?

Hvis din beskrivelse er riktig og det ikke er mensen ville jeg tatt en tur til legen.

UndrendePåDetMeste

Spør hos legen. Dra på helsestasjon for ungdom, det er gratis og legen har tausetsplikt på vanlig vis. Der bestiller man heller ikke itme, man bare møter opp. Her får du gratis resept på p-piller også, noe som kan være kjekt å ha nå som du har begynt å ha sex;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...