Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Skal lage en samlecd til en venn som elsker musikk fra 80-tallet. Selv var jeg for liten den gangen så har ikke så veldig greie på det.. Har dere noen gode ideer til sanger jeg kan ta med? Vet han liker Kiss. Noen ekstra bra sanger fra dem kanskje? De må väre litt rocka:) 0 Siter
laban Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du finner hits hvis du går inn på hvert enkelt år her: http://www.80tallet.no/ 0 Siter
Luska Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Crazy night tror jeg er Kiss sin. Den digga jeg på 80-tallet. Eller: Eye of the tiger av Survivor, Sommartidar av Gyllene Tidar, Madonna hadde mange hits på 80-tallet. Samme med TNT, Stage Dolls, A-ha, Creation, Drama, Michael Jackson. De jeg kom på i farta! ) 0 Siter
Cumbria Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tips fra 80-tallet, "litt rocka": Nazareth, Scorpions, Stage Dolls, Chris Rea... 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Europe selvsagt! It`s the final countdown!!! 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du finner hits hvis du går inn på hvert enkelt år her: http://www.80tallet.no/ Tusen takk! her var det masse 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Crazy night tror jeg er Kiss sin. Den digga jeg på 80-tallet. Eller: Eye of the tiger av Survivor, Sommartidar av Gyllene Tidar, Madonna hadde mange hits på 80-tallet. Samme med TNT, Stage Dolls, A-ha, Creation, Drama, Michael Jackson. De jeg kom på i farta! ) Tusen takk for gode tips! 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Europe selvsagt! It`s the final countdown!!! Den kom jeg faktisk på selv oxo:) 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tips fra 80-tallet, "litt rocka": Nazareth, Scorpions, Stage Dolls, Chris Rea... Tusen takk til deg og! 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Scotch - Disco Band :-) Morsom sang:) Takk! 0 Siter
Gjest noen grupper+navn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Def Leppard, Return, Rolling stones, Nick Kershav, Paul Young, Europe. 0 Siter
Patsi Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Morsom sang:) Takk! Hehe, ja den er kjempemorsom. Ungene kaller den bare for hostesangen - og liker den kjempegodt :-) 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Def Leppard, Return, Rolling stones, Nick Kershav, Paul Young, Europe. Takker! 0 Siter
Aryane Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Depeche mode, U2, Midge Ure, Spandau Ballet,Level 42 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Depeche mode, U2, Midge Ure, Spandau Ballet,Level 42 Takk! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Iron Maiden: Run to the Hills Metallica: One Alice Cooper: Poison Kiss: Crazy Nights Depeche Mode: Personal Jesus Bon Jovi: Wanted Dead or Alive Def Leppard: Pour Some Sugar On Me TNT: 10.000 Lovers (in one) Blue Oyster Cult: The Siege and Investiture of Baron von Frankenstein's Castle at Weisseria ...var vel de enkeltlåtene jeg kom på i farta... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 ...kom på en låt som strengt tatt ikke er 80-tallslåt, men som flere bør være oppmerksom på (og som godt kan høre hjemme på en 80-tallssampler tross alt): Gerry Rafferty: Baker Street 0 Siter
pirko Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tusen takk! her var det masse Alphaville- Big in japan Depeche mode - enjoy the silence Limahl - Never ending Story Dr.Alban U2 - Where the streets have noe name albumet(with or without you...) Kool & the Gang - Cherish Johnny Nash - Rock me baby Bananarama - Venus Elton John - Nikita Chris De Burgh - The lady in red Godley & Creme - Cry Status Quo - In the army now Bon Jovi - You give love a bad name Yello - Vicious Games Opus - Live is life...................... 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Iron Maiden: Run to the Hills Metallica: One Alice Cooper: Poison Kiss: Crazy Nights Depeche Mode: Personal Jesus Bon Jovi: Wanted Dead or Alive Def Leppard: Pour Some Sugar On Me TNT: 10.000 Lovers (in one) Blue Oyster Cult: The Siege and Investiture of Baron von Frankenstein's Castle at Weisseria ...var vel de enkeltlåtene jeg kom på i farta... Tusen hjertlig takk! Akkurat sånt han liker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.