Gjest takk for skrivehjelp Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Er det slik: min adresse mottaker adresse Og datoen skal være på linje med siste linje i min adresse? 0 Siter
collins Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Nei, jeg ville hatt datoen på linje med postadressen til mottaker. Ditt eget navn og adresse skal stå så høyt på siden som det er mulig, men datoen skal være i tilknytning til selve brevet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Nei, jeg ville hatt datoen på linje med postadressen til mottaker. Ditt eget navn og adresse skal stå så høyt på siden som det er mulig, men datoen skal være i tilknytning til selve brevet. Jeg setter datoen på den linja som blir mellom avsender og mottaker jeg, men helt til høyre selvsagt. 0 Siter
Gine S Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg setter datoen på den linja som blir mellom avsender og mottaker jeg, men helt til høyre selvsagt. Den løsningen velger jeg også, synes det blir mest ryddig! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Det er riktig. I alle fall var det slik for noen år siden, da jeg lærte korrekt brevoppsett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.