Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! sitter her med en bebi på 9 dager som bare er helt kjempeskjønn!..men lurer på et par ting...

1.etter fødselen fikk jeg et par rifter som ble sydd. ser jeg meg nedentil nå, og "deler" de indre kj.leppene ser jeg ikke svart tråd, bare noe hvit belegg som har lagt seg rundt tråden. er dette tegn på infeksjon?betennelse?

2.au au au! det er så rart! akkurat som om jeg er blitt superfølsom på huden? går med truseinlegg og har ikke barbert meg som jeg pleier. kan det være irritasjon på huden av den grunn? det er så merkelig følelse.alle nervene ligger liksom uten på huden..hva kan det være?

3. det er fantastisk å ha en liten bebi! jeg ønsker meg fler i framtiden! ...men har vært innlagt på sykehuset grunnet egglederbetennelse. legen sa det var stor sjanse for at eggl. var tette. men nå som jeg har klart å fått en bebi, betyr det at jeg kan klare det igjen, eller kan jeg få problemer neste gang? er det slik at noen opplever å ha hatt eggl.bet. og klarer å få et barn uten problem, men så får problemer på nr. 2? jeg vil så gjerne klare det igjen skjønner du!!! hva tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21662-sting-etter-f%C3%B8dsel-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker inte att det hörs ut som du har fått någon infektion. Detta är helt säkert en beläggning som kommer i läkningsprocessen. Att du känner dig "superfölsom" efter förslonningen, tycker jag hörs normalt och vanligt ut. Alltså ingen anledning till oro.

Vad det gäller din framtida chans till att få mera bran, så anser jag att de är goda. Detta eftersom du har lyckats att få ett barn, och då bevisat att dina äggledare inte är helt täta. Några garantier finnes dock inte. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...