Gjest har legeskrekk Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hvis jeg skal få helsesjekk hos fastlegen min må jeg vente i over en måned. Jeg vil gjerne få sjekket endel ting ganske kjapt, fordi jeg har fått ny kjæreste. Jeg synes det er så ekkelt å gå rundt å grue meg til legetime så lenge. Er det en måte å få gjort dette på raskt? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Volvat? De kan et og annet om pasientbehandling også, som jeg har til gode å oppleve hos fastlegen min ihvertfall. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor du bor, da. 0 Siter
Gjest har legeskrekk Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Volvat? De kan et og annet om pasientbehandling også, som jeg har til gode å oppleve hos fastlegen min ihvertfall. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor du bor, da. Jeg bor i Lillestrøm (Akershus) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg bor i Lillestrøm (Akershus) Da er Volvat innen rekkevidde... Det ligger på Borgen, rett ved Majorstua i Oslo. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Dersom du tenker på gynekologiske undersøkelser, kan du vel bare kontakte en privatpraktiserende? Fastlegen din har forresten helt sikkert hastetime, ring på morgenen og snakk med legen, forklar hva saken gjelder - kanskje du kan bli tatt inn innimellom. Kanskje legen bare skriver en henvisning til feks. en gynekolog. 0 Siter
Gjest har legeskrekk Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Da er Volvat innen rekkevidde... Det ligger på Borgen, rett ved Majorstua i Oslo. ok, takk for tipset. 0 Siter
Gjest har legeskrekk Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Da er Volvat innen rekkevidde... Det ligger på Borgen, rett ved Majorstua i Oslo. Vet du hvor mye det koster for helsekontroll med blodprøve osv? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vet du hvor mye det koster for helsekontroll med blodprøve osv? Nei, jeg aner ikke, men det er jo bare å ringe og spørre. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vet du hvor mye det koster for helsekontroll med blodprøve osv? http://www.volvat.no - om du ikke visste/tippet det. 0 Siter
Gjest Volvat Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Volvat? De kan et og annet om pasientbehandling også, som jeg har til gode å oppleve hos fastlegen min ihvertfall. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor du bor, da. Vært på Volvat en gang. Og makan til arrogante drittleger har jeg aldri sett. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 ok, takk for tipset. Oslo Akutten. Ligger like ved Wessels plass (Nedre Vollgate) og Stortinget. Hyggelige leger. Det er to kvinnelige leger der også, om det betyr noe. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg bor i Lillestrøm (Akershus) Omnia på Strømmen. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.