Gå til innhold

Lightergass

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvor får man tak i lightergass? Jeg mener å ha hørt at man kan få det på Narvesen, stemmer det? Og finnes det ev. andre steder også? Og hvordan fungerer det egentlig med å fylle på en lighter, gjør de det for deg, eller må man gjøre det selv? *grønn*

På forhånd takk for svar!

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Du får iallefall kjøpt det på bensinstasjoner.

Gjest Calóni
Skrevet

Du får iallefall kjøpt det på bensinstasjoner.

Vet du om de fyller på for meg da? Eller må jeg gjøre det selv?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vet du om de fyller på for meg da? Eller må jeg gjøre det selv?

Jeg kjøpte en flaske med hjem som jeg da bruker å fylle på selv ved behov.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kjøpte en flaske med hjem som jeg da bruker å fylle på selv ved behov.

Hm...saken er den at jeg har kjøpt to lightere i utlandet, som ikke inneholdt lightergass, ettersom det ikke er lov å ha med det i flybagasjen. Jeg skal gi dem bort som gave, så jeg trenger jo bare gass nok til påfyll av to lightere...menmen..jeg får stikke innom en bensinstasjon og høre med dem. Takk for svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...