Gjest Calóni Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hvor får man tak i lightergass? Jeg mener å ha hørt at man kan få det på Narvesen, stemmer det? Og finnes det ev. andre steder også? Og hvordan fungerer det egentlig med å fylle på en lighter, gjør de det for deg, eller må man gjøre det selv? *grønn* På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du får iallefall kjøpt det på bensinstasjoner. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du får iallefall kjøpt det på bensinstasjoner. Vet du om de fyller på for meg da? Eller må jeg gjøre det selv? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vet du om de fyller på for meg da? Eller må jeg gjøre det selv? Jeg kjøpte en flaske med hjem som jeg da bruker å fylle på selv ved behov. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg kjøpte en flaske med hjem som jeg da bruker å fylle på selv ved behov. Hm...saken er den at jeg har kjøpt to lightere i utlandet, som ikke inneholdt lightergass, ettersom det ikke er lov å ha med det i flybagasjen. Jeg skal gi dem bort som gave, så jeg trenger jo bare gass nok til påfyll av to lightere...menmen..jeg får stikke innom en bensinstasjon og høre med dem. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.