snø Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179059 0 Siter
Goliath Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Er det bare jeg som har problemer med å komme inn på VGs nettside nå? 0 Siter
snø Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Er det bare jeg som har problemer med å komme inn på VGs nettside nå? Jeg har null problemer i alle fall. Kort referet så står det at Egypt har bedt Hamas om å annerkjenne Israel og sier at ingen vil samarbeide med dem før de gjør det, stopper voldsbruken og godkjenner fredsplanen. Og synes det er interessant å se at det ikke er en enste en av alle disse som er så skeptiske mot muslimer som helhet ikke har behov for å kommentere det. Men det er vel ikke noe negativt å si, så de sliter vel litt.... 0 Siter
Goliath Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har null problemer i alle fall. Kort referet så står det at Egypt har bedt Hamas om å annerkjenne Israel og sier at ingen vil samarbeide med dem før de gjør det, stopper voldsbruken og godkjenner fredsplanen. Og synes det er interessant å se at det ikke er en enste en av alle disse som er så skeptiske mot muslimer som helhet ikke har behov for å kommentere det. Men det er vel ikke noe negativt å si, så de sliter vel litt.... For meg er det i hvert fall en meget god og positiv nyhet. 0 Siter
snø Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 For meg er det i hvert fall en meget god og positiv nyhet. Ja men så regner jeg ikke deg med i den gjengen som ikke kommenterte heller ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ja men så regner jeg ikke deg med i den gjengen som ikke kommenterte heller ;-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.