Gå til innhold

Seint ute med hår som barn = flott hår som voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren forleden. Hun titta på Lillebolla (20 mnd) og sa at hun nok kom til å få veldig pent hår som voksen siden hun har svært lite hårpryd å skryte av nå.

Stemmer det virkelig at man får penere hår som voksen dersom håret kommer sent når man er barn?

*nysgjerrig*

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om, men jeg håper virkelig at det stemmer!:-)

Det er ikke mange barn på 2 1/2 som har så lite hår som min gutt har...

Skrevet

Lillesøsteren min hadde lite hår når hun var lita.(Var godt over 2 år før panneluggen nådde ned i panna:) ). Nå vil jeg si at hun har en helt normal hårmanke:)

Skrevet

Jeg har en jentunge som passer inn i terorien, uten at det beviser noe selvfølgelig.

Hun ble stusset første gangen da hun var halvannet, før det var det knapt noe å stusse på. Nå har hun mykt, tykt hår.

Skrevet

Om det stemmer vet jeg ikke, men jeg hadde veldig lite hår på hode da jeg var lita. Nå har jeg tykt fint hår. Søsteren min hadde mye mer hår, hun har tynt litt stritt hår

Skrevet

Ingen regel uten unntak. Min søster var som en biljardkule til hun var 2 år. Som voksen har hun fremdeles ekstremt tynt og fjonete hår.

Min andre søster og jeg var nok tidligere ute med håret og vi har da også adskillig tykkere og kraftigere hår i voksen alder.

Skrevet

Det stemmer i hvert fall ikke for alle.

Jeg var nesten hårløs lenge og har hatt dårlig hårpryd hele livet.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Datteren min på 15 hadde masse hår når hun ble født. Mistet heller ikke noe som baby. Hun har flott langt og tykt hår.

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om, men jeg håper virkelig at det stemmer!:-)

Det er ikke mange barn på 2 1/2 som har så lite hår som min gutt har...

Hehe, godt mulig min 20 mnd'ing slår sønnen din sin rekord ;-)

De to eldste begynte å få mer hår like før toårsdagen sin og nå begynner vesla å få litt mer hår også. Hun maser stadig om å få ha på "tlemme" (hårklemme) som storesøstrene....

Gjest margretaa
Skrevet

jeg hadde masse mørke krøller da jeg ble født. (Mamma knakk sammen fordi jeg så akkurat ut som pappa.)

Og siden har jeg alltid hatt tykt hår, fått høre av frisør at jeg må være glad for det, mange med tynt hår vil være misunnelig etc.

Helt til jeg bleika og farga det ihjel da. Men er tykt igjen når det vokser ut.:)

Så gjelder nok ikke alle den der!

Skrevet

Ut fra høyst personlig erfaring må jeg nok skuffe deg. jeg var blank som ei biljardkule ganske lenge, og håpret mitt er skikkelig "high maintenance": tynt og slites lett.

Skrevet

Kanskje bare trøst...

Jeg fikk hårsløyfer tapet fast i skallen fordi jeg ikke hadde nok hår til å feste dem i.

Har fortsatt tynt og pistrete hår... Men er fornøyd og glad for å ha hår:-)

fei1365380229
Skrevet

Har jeg ingen tro på. Mine to gutter fikk hår tidlig og det var også tykt og fint og det er det fortsatt. Dattera mi kunne få lange fletter i håret allerede når hun var 1 år gammel og hun har noe av det tykkeste håret jeg har sett fortsatt.

Skrevet

Vel, jeg hadde masse hår som liten, og masse hår nå.

Det samme med lillebroren min.

Så jeg tror ikke det stemmer.

Skrevet

Det stemmer meg med minstemann og meg men ikke med de to andre. De har hatt masse hår hele tida.

Skrevet

Frisøren ville antagelig bare trøste meg *sukk*

;-)

Skrevet

;-)

Neeeeeei! Nå må du ikke trekke forhastede konklusjoner. Jeg har stor tro på dette;-)

Skrevet

Neeeeeei! Nå må du ikke trekke forhastede konklusjoner. Jeg har stor tro på dette;-)

*holder for øynene*

Skrevet

;-)

Du får holde oss oppdatert ettersom åra går, så vi kan teste teorien :-)

Det beste en frisør noensinne har sagt til meg var i fjortisalderen; kvisete og sårbar var jeg, mislykket hjemmepermanent og kjempe-frizz. Hun stelte stille med håret mitt, så sa hun: "du har så utrolig fin og smal nakke"

Jeg ble kjempeglad!!!

Men i dag ler jeg litt, det sier jo litt om min stakkars manke. Den led gjennom diverse kjemiske forsøk, og har det bedre i dag i sin naturlige pistrete form:-)

Hehe

Skrevet

Svaret mitt under her var ment som svar på en helt annen tråd *forvirra latter*

For å svare korrekt:

Jeg satser på at frisøren visste hva hun snakka om!!! Noe annet nekter jeg å tro på!!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...