Gå til innhold

Nye lørdagsgrandissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde i går - etter å ha gått med tomme pizzaesker på pinner og demonstrert utenfor rema:-)

Fant ut etterpå at de hadde hatt den en stund, den lå bare ikke sammen med de andre pizzaene. Det var jo litt pinlig...

Og jeg er skuffa! skuffa! Sausen smakte tamt. Det var nesten ikke ost på den, vi måtte muntre den opp med ekstra ost. Og smaken... kjedelig!

Hadde store forventninger pga omtale her på forumet og på jobben, jeg må *gråte* en skvett...

Skrevet

*klapper trøstende på skulderen*

Kanskje den ikke virker når den spises på en hverdag?

Skrevet

*klapper trøstende på skulderen*

Kanskje den ikke virker når den spises på en hverdag?

*snufser*

Stod på pakka at det gikk an på andre dager også...

Men det kan jo være det, selvsagt.

"Vente te lørran" neste gang. Hvis det blir neste gang:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøpte en i dag jeg også, uten at jeg har kommet så langt som til å prøve den ennå. Men jeg synes uansett den var for dyr. Nesten 50 kroner for en ferdigpizza er for mye.

Med mindre jeg blir positivt overrasket er det nok langt bedre å lage pizza fra bunnen selv.

Skrevet

Kjøpte en i dag jeg også, uten at jeg har kommet så langt som til å prøve den ennå. Men jeg synes uansett den var for dyr. Nesten 50 kroner for en ferdigpizza er for mye.

Med mindre jeg blir positivt overrasket er det nok langt bedre å lage pizza fra bunnen selv.

Jeg trodde du hadde slutta å spise papp etter at du oppdaga den hjemmelagde varianten? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde du hadde slutta å spise papp etter at du oppdaga den hjemmelagde varianten? ;)

Jeg har det. Men når det kommer en ny Grandiosa må jeg jo prøve den. :)

Skrevet

Jeg har det. Men når det kommer en ny Grandiosa må jeg jo prøve den. :)

Hehe, jeg må vel egentlig det jeg også. ;)

Skrevet

*snufser*

Stod på pakka at det gikk an på andre dager også...

Men det kan jo være det, selvsagt.

"Vente te lørran" neste gang. Hvis det blir neste gang:-)

Kanskje du bør la det være med det forsøket. Om du absolutt vil ha ferdigpizza, finnes det vel bedre alternativer. ;o)

Skrevet

Kanskje du bør la det være med det forsøket. Om du absolutt vil ha ferdigpizza, finnes det vel bedre alternativer. ;o)

Absolutt. Jeg liker veldig godt den fra Dr Oetker med mozzarella og det grønne på. Mmmmmm....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den smakte jeg her en dag.. Syntes ikke den var helt det store. Samboeren min syntes den var veldig god.

Den var og veldig dyr :/

Gjest Mairiam
Skrevet

Fant den på rema i går jeg også, og den var ikke mye å skryte av nei. Hadde store forventninger til den, men synes faktisk at den vanlige, originale grandisen er bedre.

Helt enig med deg :(

Skrevet

Hva???

Du veit da godt at jeg tyr til papp når jeg har dårlig tid!

Skrevet

Du veit da godt at jeg tyr til papp når jeg har dårlig tid!

Men grandis da, det er nederlag....

Gjest blegrandiosasultenjegnå
Skrevet

Hva er lørdagsgrandis? Har ikke hørt om den jeg. Jeg bor i utlandet, og EN ting er ihvertfall sikkert: skal man først ha kjøpepizza, er og blir grandiosa best. Synd den ikke finnes her...sukk. Fikk så lyst på det nå..

Skrevet

Lørdagsgrandis?

Nye grandiosaen, lørdagspizza:-)

Etterlengtet nyhet blant oss frossen-papplate med ketsjup-elskere, som nok ble en stor skuffelse.

Vanlig "grandis" er hvertfall en ærlig og billig papplate med ketsjup på

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...