citygirl Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Prøvde i går - etter å ha gått med tomme pizzaesker på pinner og demonstrert utenfor rema:-) Fant ut etterpå at de hadde hatt den en stund, den lå bare ikke sammen med de andre pizzaene. Det var jo litt pinlig... Og jeg er skuffa! skuffa! Sausen smakte tamt. Det var nesten ikke ost på den, vi måtte muntre den opp med ekstra ost. Og smaken... kjedelig! Hadde store forventninger pga omtale her på forumet og på jobben, jeg må *gråte* en skvett... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 *klapper trøstende på skulderen* Kanskje den ikke virker når den spises på en hverdag? 0 Siter
citygirl Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 *klapper trøstende på skulderen* Kanskje den ikke virker når den spises på en hverdag? *snufser* Stod på pakka at det gikk an på andre dager også... Men det kan jo være det, selvsagt. "Vente te lørran" neste gang. Hvis det blir neste gang:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Kjøpte en i dag jeg også, uten at jeg har kommet så langt som til å prøve den ennå. Men jeg synes uansett den var for dyr. Nesten 50 kroner for en ferdigpizza er for mye. Med mindre jeg blir positivt overrasket er det nok langt bedre å lage pizza fra bunnen selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Kjøpte en i dag jeg også, uten at jeg har kommet så langt som til å prøve den ennå. Men jeg synes uansett den var for dyr. Nesten 50 kroner for en ferdigpizza er for mye. Med mindre jeg blir positivt overrasket er det nok langt bedre å lage pizza fra bunnen selv. Jeg trodde du hadde slutta å spise papp etter at du oppdaga den hjemmelagde varianten? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg trodde du hadde slutta å spise papp etter at du oppdaga den hjemmelagde varianten? Jeg har det. Men når det kommer en ny Grandiosa må jeg jo prøve den. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har det. Men når det kommer en ny Grandiosa må jeg jo prøve den. Hehe, jeg må vel egentlig det jeg også. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 *snufser* Stod på pakka at det gikk an på andre dager også... Men det kan jo være det, selvsagt. "Vente te lørran" neste gang. Hvis det blir neste gang:-) Kanskje du bør la det være med det forsøket. Om du absolutt vil ha ferdigpizza, finnes det vel bedre alternativer. ;o) 0 Siter
citygirl Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Kanskje du bør la det være med det forsøket. Om du absolutt vil ha ferdigpizza, finnes det vel bedre alternativer. ;o) Absolutt. Jeg liker veldig godt den fra Dr Oetker med mozzarella og det grønne på. Mmmmmm.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Den smakte jeg her en dag.. Syntes ikke den var helt det store. Samboeren min syntes den var veldig god. Den var og veldig dyr :/ 0 Siter
Gjest Mairiam Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Fant den på rema i går jeg også, og den var ikke mye å skryte av nei. Hadde store forventninger til den, men synes faktisk at den vanlige, originale grandisen er bedre. Helt enig med deg 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hehe, jeg må vel egentlig det jeg også. Hva??? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hva??? Du veit da godt at jeg tyr til papp når jeg har dårlig tid! 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du veit da godt at jeg tyr til papp når jeg har dårlig tid! Men grandis da, det er nederlag.... 0 Siter
Gjest blegrandiosasultenjegnå Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hva er lørdagsgrandis? Har ikke hørt om den jeg. Jeg bor i utlandet, og EN ting er ihvertfall sikkert: skal man først ha kjøpepizza, er og blir grandiosa best. Synd den ikke finnes her...sukk. Fikk så lyst på det nå.. 0 Siter
citygirl Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Lørdagsgrandis? Nye grandiosaen, lørdagspizza:-) Etterlengtet nyhet blant oss frossen-papplate med ketsjup-elskere, som nok ble en stor skuffelse. Vanlig "grandis" er hvertfall en ærlig og billig papplate med ketsjup på *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.