Gå til innhold

Sexy truser og barbere igjen

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenick anonym nå

Den trådden på seksualitet om sexy truser og stæsjing, hvorfor tenker vi så forskjellig?

Jeg og samboeren har akuratt samme problemet, og jeg klare ikke få ut trkyt meg om hva som er problemet mitt.

Hun mener jeg ikke unner henne føle seg deilig eller få lov til å gå ut med venniner. Jeg liker det ikke, men det er ikke fordet hun pynter seg og barberer og har sexy undertøy.

Jeg også pynter meg når jeg skal ut selv om jeg er mann, og jeg liker at hun pynter seg. Men hvorfor ikke gjøre det også for meg? Det hadde ikke gjordt meg noke om hun flørter og er fin.

Men jeg blir misstenksom og skuffet når hun aldrig gjør noe for og forføre meg og så skal hun være så fin når hun skal ut.

Hvis jeg spør om hvem hun pynter seg for blir jeg beskyldt for å være sjalu og mistenkelig, og det mener jeg er misforståelse. Vi har det fint i forholdet og jeg ønsker bare at hun ville gjøre litt stæsjy på seg selv for meg også. Er det rart å tenke slik?

Blir andre også mistenkelige når samboeren kommer hjem, har pynta seg fin og bare skal ta av pynten og sove? Jeg liker det ikke og føler det bortkastet og glede meg over stæsjen til slutt.

Den gjelder liksom ikke for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216664-sexy-truser-og-barbere-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gi komplimenter

Kanskje du heller skal gi henne litt komplimenter når hun pynter seg og skal ut, og hvis hun pynter seg utenom også selvfølgelig så ser hun at du setter pris på at hun går i noe annet enn treningsdressen med tomatsuppe nedover magan :)

Gjest ikkenick anonym nå

Kanskje du heller skal gi henne litt komplimenter når hun pynter seg og skal ut, og hvis hun pynter seg utenom også selvfølgelig så ser hun at du setter pris på at hun går i noe annet enn treningsdressen med tomatsuppe nedover magan :)

Det gjør jeg ganske mye og det ofte også. Og hun veit jeg synes hun er fin.

Gjest kald fisk

Eksen min klaget på det samme, og da fortsatte jeg ihvertfall med det, fordi det var mitt lille opprør mot for mye sjalusi som ikke ble bedre uansett hvor dydig jeg oppførte meg. Synes hun også forholdet er bra? Hvis ikke, har du kanskje grunnen til at hun ikke gjør det samme når hun "bare" skal treffe deg. Prøvd å pynte deg for henne, da?

Gjest ikkenock anonym nå

Eksen min klaget på det samme, og da fortsatte jeg ihvertfall med det, fordi det var mitt lille opprør mot for mye sjalusi som ikke ble bedre uansett hvor dydig jeg oppførte meg. Synes hun også forholdet er bra? Hvis ikke, har du kanskje grunnen til at hun ikke gjør det samme når hun "bare" skal treffe deg. Prøvd å pynte deg for henne, da?

Vi har det fint og det har hun også. Hun har bare aldri syns det er viktig og forføre meg eller pynte seg for meg. for jeg er jo glad i henne likevel ikke sant?

Men jeg begynner og savne dette veldig og jeg pynter meg selv for henne.

Og jeg er så gammel at jeg ikke blir forarget av barnslige protester som av kald fisk. hun gjør det ikke i protest, men skjønner bare ikke at det er nødvendig å flørte med meg. Det er litt skuffende bare, ikke verre enn det.

Lurte bare på om kvinner ikke tror oss menn har følelser. Det har ikke med sjalusi å gjøre, det er alle fall sikkert.

Vi har det fint og det har hun også. Hun har bare aldri syns det er viktig og forføre meg eller pynte seg for meg. for jeg er jo glad i henne likevel ikke sant?

Men jeg begynner og savne dette veldig og jeg pynter meg selv for henne.

Og jeg er så gammel at jeg ikke blir forarget av barnslige protester som av kald fisk. hun gjør det ikke i protest, men skjønner bare ikke at det er nødvendig å flørte med meg. Det er litt skuffende bare, ikke verre enn det.

Lurte bare på om kvinner ikke tror oss menn har følelser. Det har ikke med sjalusi å gjøre, det er alle fall sikkert.

Jeg skjønner at du synes det er kjedelig at hun ikke pynter seg så mye for deg.

jeg synes det er gøy å være fin for kjæresten min:)

Det er viktig å ikke ta hverandre for gitt...

Men hun mener helt sikkert ikke noe vindt med det asså! Hun tenker nok bare ikke over det...

Når dere skal ut neste gang, kanskje du kan si : Skal vi ordne oss sammen, og gå ut? Så kan dere dusje sammen osv:)

Vennlig hilsen,

Annonse

Gjest lykke til

Inviter henne ut på date. Dere pynter dere begge to. Så treffes dere "tilfeldig" på en bar. Flørt og lat som om dere ikke kjenner hverandre. Har gjort det selv med kjærsten da vi trengte en liten piff. Det var utrolig spennende og det endte i full fyr hjemme. Rakk ikke soverommet og undertøyet? Det sier vel seg selv. ;o)

UndrendePåDetMeste

Si at du savner de tidene der hun pyntet seg for deg også, at det får deg til å føle deg som en spesiell person i livet hennes. Jeg smelter hvertfall helt når min sambo sier slikt:) Da får jeg litt mer lyst til å ta meg litt bedre ut i hverdagen også ovenfor ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...