Gå til innhold

Alkohol i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest skumantru
Skrevet

*knegg* ser for meg en 3-liter pappvin mellom et par ved bordet - med navnelapp på .

Dette var dagens beste svar ;-) Tusen takk for svar alle sammen!

Får holde pappkartongen hjemme, og heller evt lure en lerke med noe godt i veska - om nøden blir stor, he he. Ser det jo helt klart selv nå, at det er frekt å ta noe med sånn synlig.

Men må jo presisere at i innbydelsen sto det ingenting om alkoholfritt. Det ble i en bisetning nevnt da jeg snakket med den kommende brud på tlf. Festen skal bli holdt på et hotell, regner med at man får kjøpt der. Kanskje de vil spare penger, brudekjolen kostet visst flesk ;-)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

8

• mariaflyfly

6

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

I mitt bryllup hadde vi ikke alkoholservering annet enn øl til maten. Det var bar på stedet og folk fikk anledning til å kjøpe. Vi hadde ikke råd til å servere alkohol, og vi ønsket heller ikke noen fyllefest i en forsamling med både sterkt religiøse og og folk med alkoholproblemer.

Skrevet

Jeg har kun vært i et alkoholfritt bryllup i mitt liv, der var brudens foreldre overbeviste avholdsfolk - om ikke brudeparet selv.Var helt OK det.

Kan være mange grunner - som kanskje hun ikke har lyst til å fortelle deg, f.eks. bruden kan være gravid, men ikke ønske å fortelle det enda, en eller flere av de inviterte kan ha store problemer med å styre forbruket (dårlig kombinasjon med barn) osv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette var dagens beste svar ;-) Tusen takk for svar alle sammen!

Får holde pappkartongen hjemme, og heller evt lure en lerke med noe godt i veska - om nøden blir stor, he he. Ser det jo helt klart selv nå, at det er frekt å ta noe med sånn synlig.

Men må jo presisere at i innbydelsen sto det ingenting om alkoholfritt. Det ble i en bisetning nevnt da jeg snakket med den kommende brud på tlf. Festen skal bli holdt på et hotell, regner med at man får kjøpt der. Kanskje de vil spare penger, brudekjolen kostet visst flesk ;-)

Det er frekt og respektløst å ta med om det er aldri så skjult også. Man skal respektere brudeparets ønsker, det burde være en selvfølge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...