Gå til innhold

SSB tror etniske nordmenn vil være i mindretall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er jo bare en ting å gjøre for dere etniske nordmenn - pul mer!

Bare for å rette opp en liten misforståelse Mrs Sophie. Det er ikke fordi vi ikke puler at det ikke blir barn av det. Øvelse gjør ikke nødvendigvis mester ;o)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

14

• flisa

12

• keinstein

10

• Mrs. Wallace

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om flertallet ikke vil være etnisk norske, dvs at de har en ren norsk anetavle, det plager meg ikke. I så fall er jeg ikke etnisk norsk selv heller. Jeg driter i hva slags hårfarge og øyenfarge folk har.

Men hvis Islam blir statsreligion i Norge, så vil det være problematisk. Men nå er det i en del tilfeller slik at 2. og 3. generasjons innvandrere ikke lenger er like religiøse som foreldrene sine, og også får litt mere "norske" verdier. Men det gjelder slett ikke alle, dessverre. Dessuten er det ikke sikkert at 2. og 3. generasjons innvandrere vil få like mange barn som foreldrene deres fikk heller, så de vil vel ikke formere seg i det uendelige heller.

Du sier det jeg mener. Det er ikke etnisitet men kultur som er problemet her. Jeg vil heller IKKE leve i en muslimsk stat. Bare for å rydde _den_ misforståelsen av veien ;-)

Skrevet

...og meg, greit å vite at vi hvertfall er to...:-)

Ja det gleder meg også :-))

Skrevet

Bare for å rette opp en liten misforståelse Mrs Sophie. Det er ikke fordi vi ikke puler at det ikke blir barn av det. Øvelse gjør ikke nødvendigvis mester ;o)

I min alder er sexpress eldreomsorg.

Skrevet

I know:-)

Men tenk så behaglig det hadde vært om de som til stadighet sitter på gjerde og syter og klager over alt det farlige og fremmede, hadde pult litt i steden...;-)

Skrevet

Altså, det er jo bare en ting å gjøre for dere etniske nordmenn - pul mer!

Det er ikke oss det står på..... :-)

Skrevet

I know:-)

Men tenk så behaglig det hadde vært om de som til stadighet sitter på gjerde og syter og klager over alt det farlige og fremmede, hadde pult litt i steden...;-)

Make love, not war!

Skrevet

Huff og fy! Best å sterelisere datteren min først som sist! Dette blir jammen ild på bålet for det "partiet" som ville tvangssterelisere innvandrere og adoptivbarn.

Dere som har evnen til å formere dere må jo bare hoppe til sengs ;-) Men sjekk stamtavlen til partneren først. Husk at ikke en gang svensker er etnisk norske!

;o)

Jada, jeg er totalt useriøs, men jeg klarer bare ikke å la være :-D

Der tok du sannelig ordene ut av munnen min (eller heter det kanskje ut av fingrene mine når vi skriver her inne?).

Jeg beklager virkelig at jeg ikke tenkte på det norske samfunns ve og vel før jeg bestemte meg for å innføre ikke-rotnorske barn til landet.

Vi burde skamme oss, som bidrar til den vestlige sivilisasjonens fall.

...og skriv meg for øvrig på lista over såre. ;o)

Skrevet

Jeg kan godt tenke meg et harem....

:-)

Kunne du nå egentlig det? Kvinner som bor sammen har en tendens til å ha sammenfallende syklyser. Tenk deg 14 premenstruelle kvinnfolk.... Hihihi ;-)

Skrevet

Kunne du nå egentlig det? Kvinner som bor sammen har en tendens til å ha sammenfallende syklyser. Tenk deg 14 premenstruelle kvinnfolk.... Hihihi ;-)

Eller 14 høygravide i huset på en gang? Med bekkenløsning?

Og 14 nyfødte? Lukta av 14 bæsjebleier? 14 skrikerunger?

Et helvete spør du meg. Jeg ombestemte meg nettopp.

Skrevet

Der tok du sannelig ordene ut av munnen min (eller heter det kanskje ut av fingrene mine når vi skriver her inne?).

Jeg beklager virkelig at jeg ikke tenkte på det norske samfunns ve og vel før jeg bestemte meg for å innføre ikke-rotnorske barn til landet.

Vi burde skamme oss, som bidrar til den vestlige sivilisasjonens fall.

...og skriv meg for øvrig på lista over såre. ;o)

Vi kan flytte til Pakistan når vi blir pensjonister. For alle der har flytta til Norge da.

Skrevet

Vi kan flytte til Pakistan når vi blir pensjonister. For alle der har flytta til Norge da.

Vi har jo allerede en betydelig geriatrikoloni i Spania, så hvorfor ikke ta i litt.

Skrevet

Eller 14 høygravide i huset på en gang? Med bekkenløsning?

Og 14 nyfødte? Lukta av 14 bæsjebleier? 14 skrikerunger?

Et helvete spør du meg. Jeg ombestemte meg nettopp.

For ikke å snakke om 14 krevende svigermødre. Tenk deg goooodt om.

Skrevet

Om flertallet ikke vil være etnisk norske, dvs at de har en ren norsk anetavle, det plager meg ikke. I så fall er jeg ikke etnisk norsk selv heller. Jeg driter i hva slags hårfarge og øyenfarge folk har.

Men hvis Islam blir statsreligion i Norge, så vil det være problematisk. Men nå er det i en del tilfeller slik at 2. og 3. generasjons innvandrere ikke lenger er like religiøse som foreldrene sine, og også får litt mere "norske" verdier. Men det gjelder slett ikke alle, dessverre. Dessuten er det ikke sikkert at 2. og 3. generasjons innvandrere vil få like mange barn som foreldrene deres fikk heller, så de vil vel ikke formere seg i det uendelige heller.

Dette var et fornuftig innlegg. En islamsk stat er det vel ingen ikke-muslimer som kunne tenke seg - og ikke alle muslimer heller, for den saks skyld.

I forhold til 2. og 3. generasjonsinnvandrere har du gode poenger - med et forbehold: Erfaring fra land med lengre innvandringshistorie enn vi har,viser at dersom man ikke tar integrasjonspolitikken på alvor, risikerer man at 3.generasjonen segregerer seg mer igjen. Det har vi fremdeles tid og mulighet til å gjøre noe med, i motsetning til feks Tyskland.

Skrevet

For ikke å snakke om 14 krevende svigermødre. Tenk deg goooodt om.

ugh.

Også 14 skilsmisser og 14 ekskoner med barn. 14 bidrag. Og 14 stefedre.

Skrevet

ugh.

Også 14 skilsmisser og 14 ekskoner med barn. 14 bidrag. Og 14 stefedre.

Vi kan vel kanskje konkludere med at flerkoneri er oppskrytt?

Skrevet

Vi kan vel kanskje konkludere med at flerkoneri er oppskrytt?

Tror heller serie-monogami må være tingen... Man trenger ikke mer enn ei svigermor:-) om gangen!

Skrevet

Tror heller serie-monogami må være tingen... Man trenger ikke mer enn ei svigermor:-) om gangen!

Jeg er så fornøyd med den svigermora jeg har at jeg tror jeg stopper allerede nå. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var et veldig fornuftig innlegg, og jeg er enig med deg i hvert eneste ord.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er sår fordi du er adoptivmor - det syns jeg ikke du skal være, eller at du skal "bruke" i slike saker.

Jeg er ikke adoptivmor, og jeg er like sår som Snø og Sophie når det gjelder det her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...