flisa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Men i denne tråden var det ikke avbildning av Muhammed som var tema, men at SSB tror at "etniske nordmenn" ville være i midretall en gang i framtiden som ble diskutert vet du ;-) Det var at det nødvendigvis skulle være så ille jeg reagerte på. Hadde ikke svart det samme om det hadde stått at SSB trodde at at islam ville være dominerende i Norge en gang i framtiden. Hvis du forstår hvor jeg vil henn? Som du forstår er jeg sår på alt som har vag antydning av fordommer mot mennesker som ikke er blonde og blåøyde nordmenn bare fordi de ikker er blonde og blåøyde. *nikker* 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hihihi, du sier noe der! Jeg er bare veldig glad i å diskutere jeg :-) Og noen ganger får jeg utløp for det på dol. Ofte er jeg litt premenstruell, og det er myyye bedre å ta det ut på gutta her enn på min kjære hjemme ;o) Jeg tror jeg gjør begge deler jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.