Gå til innhold

Bryllup - Råklining i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et håndtrykk? Da hadde jeg egentlig latt være å gjøre noe som helst.

Slik var det for oss også - men det er nå 9 år siden, så kanskje tidene har forandret seg?

Kysset tok vi på kirketrappa!

Skrevet

Et håndtrykk? Da hadde jeg egentlig latt være å gjøre noe som helst.

Presten:

"blablabla...... - så gi hverandre hånden på det."

Skrevet

Slik var det for oss også - men det er nå 9 år siden, så kanskje tidene har forandret seg?

Kysset tok vi på kirketrappa!

Vi også - i regnet.

Skrevet

Kanskje paret er slik som broren til Phoebe i "Venner for livet" - han og kona faller jo nærmest i transe og kliner uhemmet bare ansiktene deres kommer nært hverandre.

:-)

Og nei, det er ikke vanlig å råkline i kirka. Jeg hadde nok begynt å le - og kanskje klappe.

Skrevet

Jeg syns godt et brudepar kan gi hverandre et heftigere kyss enn bare en liten smask, men et minutt er ganske lang tid ja.....

Men siden kulturen vår har forandret seg veldig med tanke på holdninger til kroppskontakt og sex, så syns jeg ikke det er så rart om paret kliner litt på kirketrappa eller i kirken.

Skrevet

Jeg hadde ledd, og syntes det var morsomt jeg :-)

Skrevet

Synes de burde gå enda lengre.

"Og nå kan du feie over bruden".

Det ville til og med gjort de alkoholfrie bryllupene (nevnt nedenfor) interessante.

Du får sagt det!

Kanskje flere hadde betalt kirkeskatt, og?

*humrer og ser for meg synet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...